Moi.
Voisiko joku, mieluiten nuori poika tai vanha mies, runkata rouvalle jossain camissa? Onko nykyään edes sellaisia sivustoja/alustoja missä saisi olla katsottavana?
Kik: pakarapari
Skypeen (tai muualle) seuraa?
6
206
Vastaukset
- Anonyymi
Hei,
Voisin....runkata kuten haluat ja olen camissa sinulle samalla....mailaa mulle [email protected] - Anonyymi
Täälläkin nainen ihmettelee mikä olis paras paikka etänä runkata anonyymisti kaverin kanssa kun alkaa kyllästyttää hommailla yksin. Skype vai mikä?
Harmi ettei sellaista missä tallentaminen on mahdotonta taida olla, olis kivempaa kasvokkain.- Anonyymi
Aika hyvä on whereby.com näkee ja kuulee....jos kiinnostaa laita viestiä email tuossa yllä
- Anonyymi
Skypessä ainakin ja on kai niitä muitakin nykyään ;))
- Anonyymi
Livechat.fi ainakin
Laitapoa s-postia [email protected]
niin katsotaan mitä tulee tapahtumaan
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056