Voi helvetti mitä piipitystä.
Paperiliiton pj. Petri Vanhalan mukaan Stora Ensolta pitää löytyä nyt rahaa koulutuksiin
7
103
Vastaukset
Koulutuksiin?
Eikö nyt olisi viisaampaa neuvotella käypäset (5000 -10000e x palvelusvuosi) puhtaana kouraan. Jako perusteella perheelliset ja asuntovelalliset oikeassa reunassa reilusti ja yksinäiset ja lähellä eläkettä olevat enemmän taas vasemmassa reunassa.
*te- ja tukiverkosto diiba daaballa ei irtisanottu maksa laskujaan*
Tämä jo maailmalla oleva käytäntö irtisanotuille maksettavista korvauksista on ainut ja oikea malli! Tällöin irtisanotun on henkisesti ja taloudellisestikin helpompaa etsiä, tai opiskella tulevaisuudessa kun on rahaa millä maksaa laskut!- Anonyymi
Kemiin avataan uusi tehdas kyllä sinne työntekijöitä tarvitaan. Joutaisi ammattiliittojen miljoonat työntekijöille. Muutama herra päättää asioista
- Anonyymi
Tämä paperiliiton kommentti osoittaa, ettei liitot ota vastuuta lainkaan, ainoa mitä tekee - kerää jäsenmaksut hölmöiltä - ja kun tulee maksavalle jäsenelle ongelmia, liitot menee piiloon ja vaatii muita vastaamaan jäsenistä.
- Anonyymi
Paperimiehistä saa hyviä lähihoitajia. Ovat tottuneet kolmivuorotyöhön ja pyörittelemään rullia. Sillä kokemuksella luulisi heidän oppivan potilaiden pyörittelyä. Palkkaa joutuu kyllä hieman fiksaamaan alaspäin...
- Anonyymi
Paperiliiton johtaja pelkkä paperinpyörittelijä ja teollisuus liitossa näitä lisää 100000€/vuodessa papereiden pyörittelystä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paperiliiton johtaja pelkkä paperinpyörittelijä ja teollisuus liitossa näitä lisää 100000€/vuodessa papereiden pyörittelystä
Herrat syö munkkia ja juo kahvia. Nukkuu yönsä. Kojamo takaa palkan. Mutta Kojamo ei takaa työmiehille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herrat syö munkkia ja juo kahvia. Nukkuu yönsä. Kojamo takaa palkan. Mutta Kojamo ei takaa työmiehille
Hyvä herrat, eiku Vartp väärä juomapullo 🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427