Äänenmurros

Oon 14,3v ja mulla on vähän karvoja alapäässä ja pieniä tummia viiksiä. Oon 182cm pitkä ja isoin kokosin koko luokasta mutta silti ainut jolla ei olen tullut äänenmurrosta. Osaisitteko auttaa että muuttuuko ääni huomattavasti joskus kahden viikon aikana. Vai onko se vain tullut vaikka kun heräät aamulla ja äänesi on muuttunut?

5

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

polta tupakkaa ja juo viinaa kaljan kans, nii tuleeee

• Anonyymi

Jos kulli on kasvanu jo kunnolla nii vuos pari sen jälkee tulee äänenmurros yleensä.

• Anonyymi

Tuiskua ei saa katella niin kauaa että sinne pieniä viiksiä tulee.

• Anonyymi

Tulee vähitellen, ei yön aikana. Ja tulee se aikanaan, älä huoli.

• Anonyymi

Kirjotat toisessa ketjussa aiemmin että sulla on mamboobsit. Se, iso pituus ja niukka pallikarvotus viittais Klinefelderin syndroomaan. Onko sulla jo kulli kasvanut lapsen ajoista? Koska tossa on merkkinä että penis kyllä kasvaa murrosiässä mutta kivekset jää suht pieniksi. "KS-poikien murrosikä alkaa yleensä normaalisti. Kivekset jäävät kuitenkin usein pieniksi, ja rintarauhasen kasvua esiintyy hieman enemmän ikätovereihin verrattuna." LAinaus seksuaaliterveysklinikalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      50
      3347
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      15
      1740
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      36
      1721
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1661
    5. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1392
    6. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1322
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      61
      1299
    8. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1085
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1033
    10. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      984
    Aihe