Kiva ku loppunu itellä siteet nii piti kysyä siskolta, mut sillä oli vaan yks mulle antaa. Mää oon pitäny tätä samaa jo ehkä 4h ja mulla on semi runsaat nää menkat nyt ja oon koulussa ja mulla on vielä sitä pari tuntia että kiva :D ja hyi oikeesti mää varmaa haisen iha hirveelle siis tuolta alhaalta tulee sellane haju..
Onko teille käyny samallain?
5
134
Vastaukset
- Anonyymi
Mun pittää siis olla tällä siteellä vielä 2h ja sit mulla ei oo siteitä nii oon sit ilman kotona
- Anonyymi
No pyydä äidiltä 3 e niin sillä saa sidepaketin kaupasta.Et sä sillä samalla siteellä voi olla montaa päivää.Se veri alkaa oikeesti haisemaan kun se muhii siteessä.
- Anonyymi
Haju hoituu eudogolooneella ja menkat raskaudella ja siteen puute vaikkapa imukykyisellä nenäliinalla taikka talous-tai Wc-paperilla.
- Anonyymi
nenäliinoja tai talouspaperia ei sitten voi heittää vessanpönttöön eli jos käytät nenäliinaa kuukautissuojana niin heität roskakoriin sen verisen nenäliinan.Ja sitähän äiti ei varmaan sieltä roskiksesta näe tai haista.
- Anonyymi
Hei haloo ! Kaupathan on auki ja tuskin sinne kauppaan on kymmeniä kilometrejä matkaa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712