Kiva ku loppunu itellä siteet nii piti kysyä siskolta, mut sillä oli vaan yks mulle antaa. Mää oon pitäny tätä samaa jo ehkä 4h ja mulla on semi runsaat nää menkat nyt ja oon koulussa ja mulla on vielä sitä pari tuntia että kiva :D ja hyi oikeesti mää varmaa haisen iha hirveelle siis tuolta alhaalta tulee sellane haju..
Onko teille käyny samallain?
8
380
Vastaukset
- Anonyymi
Mun pittää siis olla tällä siteellä vielä 2h ja sit mulla ei oo siteitä nii oon sit ilman kotona
- Anonyymi
No pyydä äidiltä 3 e niin sillä saa sidepaketin kaupasta.Et sä sillä samalla siteellä voi olla montaa päivää.Se veri alkaa oikeesti haisemaan kun se muhii siteessä.
- Anonyymi
Haju hoituu eudogolooneella ja menkat raskaudella ja siteen puute vaikkapa imukykyisellä nenäliinalla taikka talous-tai Wc-paperilla.
- Anonyymi
nenäliinoja tai talouspaperia ei sitten voi heittää vessanpönttöön eli jos käytät nenäliinaa kuukautissuojana niin heität roskakoriin sen verisen nenäliinan.Ja sitähän äiti ei varmaan sieltä roskiksesta näe tai haista.
- Anonyymi
Hei haloo ! Kaupathan on auki ja tuskin sinne kauppaan on kymmeniä kilometrejä matkaa ?
- Anonyymi00006
Niii
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niii
Puhaltele pimperoon tunnin välein, niin se saa ilmaa ja pysyy täten raikkaana.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Puhaltele pimperoon tunnin välein, niin se saa ilmaa ja pysyy täten raikkaana.
Hyi helvata mitä puhetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273455Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122619Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1172582Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1112231Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761703Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481614Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261566Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001315- 1371267
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151166