Kiva ku loppunu itellä siteet nii piti kysyä siskolta, mut sillä oli vaan yks mulle antaa. Mää oon pitäny tätä samaa jo ehkä 4h ja mulla on semi runsaat nää menkat nyt ja oon koulussa ja mulla on vielä sitä pari tuntia että kiva :D ja hyi oikeesti mää varmaa haisen iha hirveelle siis tuolta alhaalta tulee sellane haju..
Onko teille käyny samallain?
8
409
Vastaukset
- Anonyymi
Mun pittää siis olla tällä siteellä vielä 2h ja sit mulla ei oo siteitä nii oon sit ilman kotona
- Anonyymi
No pyydä äidiltä 3 e niin sillä saa sidepaketin kaupasta.Et sä sillä samalla siteellä voi olla montaa päivää.Se veri alkaa oikeesti haisemaan kun se muhii siteessä.
- Anonyymi
Haju hoituu eudogolooneella ja menkat raskaudella ja siteen puute vaikkapa imukykyisellä nenäliinalla taikka talous-tai Wc-paperilla.
- Anonyymi
nenäliinoja tai talouspaperia ei sitten voi heittää vessanpönttöön eli jos käytät nenäliinaa kuukautissuojana niin heität roskakoriin sen verisen nenäliinan.Ja sitähän äiti ei varmaan sieltä roskiksesta näe tai haista.
- Anonyymi
Hei haloo ! Kaupathan on auki ja tuskin sinne kauppaan on kymmeniä kilometrejä matkaa ?
- Anonyymi00006
Niii
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niii
Puhaltele pimperoon tunnin välein, niin se saa ilmaa ja pysyy täten raikkaana.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Puhaltele pimperoon tunnin välein, niin se saa ilmaa ja pysyy täten raikkaana.
Hyi helvata mitä puhetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402