Minkä Harley-Davidsonin ottaisit jos saisit valita?
Minä ehdottomasti Pan American.
Harley-Davidson
7
414
Vastaukset
- Anonyymi
Jos aivan pakko olisi valita ja aivan pakko olisi vielä ajaa, niin 883 sportster. Itkua siinä vääntäsisi samalla kun joutuisi harrikalla ajamaan.
Mieluummin Yamaha. - Anonyymi
En ottas vaan bmw r60 ja honda cb350
- Anonyymi
Joo baijerilainen käy myös mulle, vaikka tehdään Berliinin esikaupungissa. Sopii kyllä meikäläiselle.
- Anonyymi
Fat Bob tai Breakout näyttää 2021 -maliiston kuvissa omaan silmään kaikkein mukavimmilta.
Tosin tietenkin ottaisin kalleimman mahdollisen, myisin sen ja ostaisin sen jälkeen itselle sopivimman, voittorahoilla kahvia ja pullaa :)- Anonyymi
Ei saa myydä.
- Anonyymi
Itseasiassa en minkäänlaista HD:tä, en halua pihalleni öljylammikoita, enkä myöskään halua viettää lyhyttä suomen kesää ilman moottoripyörää, koska se HD olisi kuitenkin "korjaamolla" puolet ajoajasta, joten EI jatkoon.
ps. Enkä halua leimautua rikolliseksi.
t. FSHD - Anonyymi
Mun hd ei kestäny ees takuu aikaa , no , kauhulla jo miettiny et pitäs moiseen jälleen sekaantua kun muita vaihtoehtoja ei kaupoissa olekkaan uusissa isoissa customeissa kuin hd , kannattaakin kerätä mielummin talteen joku iso japsicustomi kun vielä löytyy kohtuuhintasia hyvinkin , tuskimpa huonompi sijoitus tulevaisuutta silmällä pitäen vaivattomuutensa , luotettavuutensa ja arvonsa puolesta .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741329Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391214- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2521006Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901