Onko täällä kaikki olleet parisuhteessa??

Anonyymi

Miten monen naisen kanssa olet ollu parisuhteessa ja oma ikä? Ei lasketa mitään yhden illan juttuja sitten!!

78

658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloitan et muut uskaltaa, ei yhtään oikeeta suhdetta! Pari minilyhyttä tapailua ehkä viis kertaa max nähtiin..

      • Anonyymi

        ja ikää on 34 jo!


    • Anonyymi

      27 v.
      En oo naisen kanssa seurustellut koskaan.
      Ylä-asteella pojan kanssa, en oikeastaan ollut häneen edes ihastunut...

      • Anonyymi

        No onneks on joku toinenkin..


    • Anonyymi

      Ollaan oltu yhdessä 18 vuotta, ikää -40 . Itsellä tätä ennen muutaman kuukauden suhde naiseen. Toinen ehtinyt aiemminkin naisen kanssa kihloihin pariksi vuodeksi. Että on se mahdollista löytää sopiva pari pidempäänkin suhteeseen. Tsemppiä kaikille etsijöille.

      • Anonyymi

        Kuulostaa upeelta, just samaa haluaisin. Onnea teille!


    • Anonyymi

      Kaksi kertaa kihloissa ja saman katon alla asumista ja kaksi vähemmän vakavaa serustelusuhdetta, eli neljän naisen kanssa.
      Oma ikä 45.

      • Anonyymi

        Hyvin sullakin on löytyny seuraa, löytyispä itelläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sullakin on löytyny seuraa, löytyispä itelläkin.

        Ei se määrä vaan se laatu... Ja sinkkuna tässä on oltu lähes kymmenisen vuotta. Näihin mainitsemiini suhteisiin tuli ns. ajauduttua. Kyseessä ei ollut sellainen elämän suuri Rakkaus missään näissä suhteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se määrä vaan se laatu... Ja sinkkuna tässä on oltu lähes kymmenisen vuotta. Näihin mainitsemiini suhteisiin tuli ns. ajauduttua. Kyseessä ei ollut sellainen elämän suuri Rakkaus missään näissä suhteissa.

        No toivottavasti löytyy vielä elämän rakkaus ja varmaan sulle löytyykin, kun saat muutenki hyvin seuraa.


    • Anonyymi

      Neljän kanssa vakituisessa suhteessa ja sen lisäksi joitakin muutamia viikkoja kestäneitä tapailuja. Ikää on 46v.

      • Anonyymi

        Miten teillä kaikilla voi olla noin paljon suhteita, teen varmaan jotain väärin.. mut hyvä sulle kun on löytyny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten teillä kaikilla voi olla noin paljon suhteita, teen varmaan jotain väärin.. mut hyvä sulle kun on löytyny.

        Teetkö ylipäänsä jotain? Se ainakin auttaa, että kertoo avoimesti tunteistaan, myös epävarmuudestaan. Sitten kun on treffeille asti päässyt, niin koskettelu vaikka käsivarteen tai selkään ja jopa pieni suukko treffien päätteeksi varmistaa, ettei jäädä kaveriasteelle. Nämä toimet siis ainoastaan silloin, jos tunteita on herännyt. Mitään peliliikkeitä en tässä ole neuvomassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teetkö ylipäänsä jotain? Se ainakin auttaa, että kertoo avoimesti tunteistaan, myös epävarmuudestaan. Sitten kun on treffeille asti päässyt, niin koskettelu vaikka käsivarteen tai selkään ja jopa pieni suukko treffien päätteeksi varmistaa, ettei jäädä kaveriasteelle. Nämä toimet siis ainoastaan silloin, jos tunteita on herännyt. Mitään peliliikkeitä en tässä ole neuvomassa.

        Jomman kumman on tosiaan vietävä tilanne kosketuksen tasolle. Muuten voidaan silmällä ja keskustella henkeviä vaikka viisi vuotta ilman että mitään tapahtuu. Onhan näitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jomman kumman on tosiaan vietävä tilanne kosketuksen tasolle. Muuten voidaan silmällä ja keskustella henkeviä vaikka viisi vuotta ilman että mitään tapahtuu. Onhan näitä.

        No tämä 💔💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jomman kumman on tosiaan vietävä tilanne kosketuksen tasolle. Muuten voidaan silmällä ja keskustella henkeviä vaikka viisi vuotta ilman että mitään tapahtuu. Onhan näitä.

        Totta. Olisin varmasti tehnyt jotain jos hän ei olisi varattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teetkö ylipäänsä jotain? Se ainakin auttaa, että kertoo avoimesti tunteistaan, myös epävarmuudestaan. Sitten kun on treffeille asti päässyt, niin koskettelu vaikka käsivarteen tai selkään ja jopa pieni suukko treffien päätteeksi varmistaa, ettei jäädä kaveriasteelle. Nämä toimet siis ainoastaan silloin, jos tunteita on herännyt. Mitään peliliikkeitä en tässä ole neuvomassa.

        No en kehtaa mitään treffejä alkaa ehdottamaan, kun ei muutkaan ehdota mulle. Veikkaan että ehdottais jos sitä haluaisivat. Pari tosi lyhyttä tapailua oli mut nekin alkoi periaatteessa vahingossa ja loppui melkein heti. Eikä millään treffeillä oltukaan.. Voin ehkä kertoa tunteista jos tulee tilanne, en välttis menisi koskemaan enkä ainakaan pussailemaan puun takaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jomman kumman on tosiaan vietävä tilanne kosketuksen tasolle. Muuten voidaan silmällä ja keskustella henkeviä vaikka viisi vuotta ilman että mitään tapahtuu. Onhan näitä.

        Mulla kävis ja on käynykin toi viis vuotta tavallaan jonkun kanssa. No mut se ei ollut edes kiinnostunut..


    • Anonyymi

      Pian viisikymmentä ja kolmen naisen kanssa on ollut parisuhde.

      • Anonyymi

        Varmaan itekin täytän viiskymmentä ennenkuin mitään tapahtuu ja enemmänkin. Sulla on sentään ollu monia suhteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan itekin täytän viiskymmentä ennenkuin mitään tapahtuu ja enemmänkin. Sulla on sentään ollu monia suhteita.

        Ei kai elämä ole suhdekilpailu, yksi riittää jos löytyy sopiva.


    • Anonyymi

      52 ja kaksi kunnon suhdetta kauan sitten. Sen jälkeen ei mitään ja tuskin tuleekaan enää.

      • Anonyymi

        Kaikki on mahdollista vielä kaiken ikäisenä. Voihan olla, että tilanteesi muuttuu nopeastikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on mahdollista vielä kaiken ikäisenä. Voihan olla, että tilanteesi muuttuu nopeastikin.

        Veikkaan että muuttuukin kun ennenkin on saanut seuraa. Yleensä samat naiset saa kumppaneita koko ajan.


      • Anonyymi

        Mistäs sitä tietää. Ite oon ihan myyty just sun ikäisestä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs sitä tietää. Ite oon ihan myyty just sun ikäisestä...

        En meinannut tuolla ikääni, eiköhän kaikki näissä piireissä tiedä ettei ikä ole ongelma ennen kuin on seniori. Muut seikat on ongelma, ei ole naisten haluamia ominaisuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En meinannut tuolla ikääni, eiköhän kaikki näissä piireissä tiedä ettei ikä ole ongelma ennen kuin on seniori. Muut seikat on ongelma, ei ole naisten haluamia ominaisuuksia.

        Mitä ominaisuuksia tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ominaisuuksia tarkoitat?

        Niitä jotka on useimpien naisten toivelistalla. Eiköhän me kaikki tiedetä mitä ne on..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä jotka on useimpien naisten toivelistalla. Eiköhän me kaikki tiedetä mitä ne on..

        No en kyl nyt tajua mitä ominaisuuksia ei saisi olla?


    • Anonyymi

      Vain yhden kanssa ollut. Edelleen ystäviä.
      Standardit liian korkealla tai sitten naamani ei kelpaa. Ehkä molemmat.

      • Anonyymi

        Ai niin. Vähän alle 40v.


      • Anonyymi

        Mulle riittäisi just hyvin yksi enkä ikinä eroaisi..


    • Anonyymi

      0, ikää 31 :( Yhden kanssa luulin olleeni tosi lähellä seurustelua mutta hänellä oli muut kuviot mielessä.

      • Anonyymi

        Tota samaa on sattunu mullekin ja monta kertaa. Luulin varmaan kolme vuotta että yhden kaverin kanssa oli jotakin muttei ollutkaan, oli tosiaan muut kuviot silläkin mielessä.. Onneksi en oo ainoa jolle näitä aina sattuu..


    • Anonyymi

      Kuudes ja viimeinen parisuhde menossa. Lyhyitäkin tapailuja on ollut ja muutakin häröilyä, mutta siitä ei kysytty.

      Stressaatte turhaan tällä asialla. Naisia ei kiinnosta onko suhteita ollut nolla vai kymmenen, kunhan ei ole kymmenittäin epämääräisiä seksijuttuja.

      • Anonyymi

        Ikä pääsi unohtumaan, kun sitä ei enää baarissakaan kysytä, 47.


      • Anonyymi

        Miksen voi stressata, hyvä sun puhua kun on ollu noin monta naista ja vaikka mitä. Enkä kehtaisi tunnustaa kenellekään ettei mulla ole tän enempää kokemusta, siis ei periaatteessa yhtään!


    • Anonyymi

      Takana kaksi pitkää suhdetta. Nyt kolmannessa, enkä vaihda enää ja sillä sipuli. Ikää on 52.

      • Anonyymi

        Jestas, 51 sitä vasta on.


      • Anonyymi

        No ite en vaihtaisi ikinä jos kumppanin saisin..


    • Anonyymi

      50 v ja viisi suhdetta. Pisin näistä 14v, nykyisen kanssa 1,5v. Muutaman kuukauden deittailuja en laske, kun ei ne tunnu enää niin merkittäviltä, vaikka silloin ehkä olinkin tosissani.

      • Anonyymi

        No mun mielestä muutamankin kuukauden suhteet vois hyvin laskea jos niitä olisi. Miten täällä on kaikilla ihan sikana suhteita?! Mitä oikein teette kun niitä saatte jatkuvasti??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mun mielestä muutamankin kuukauden suhteet vois hyvin laskea jos niitä olisi. Miten täällä on kaikilla ihan sikana suhteita?! Mitä oikein teette kun niitä saatte jatkuvasti??

        Tuolla ylempänä oli ihan hyvä selostus. Pitää uskaltaa ottaa kädestä kiinni ja laittaa käsi ympärille, kun istutaan vierekkäin. Ei siinä mitään menetä. Jos toinen ottaa käden pois, niin sitten vaan sanoo että sori, sä olet vaan niin ihana, että halusin pitää kädestä ja hymyilee nätisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla ylempänä oli ihan hyvä selostus. Pitää uskaltaa ottaa kädestä kiinni ja laittaa käsi ympärille, kun istutaan vierekkäin. Ei siinä mitään menetä. Jos toinen ottaa käden pois, niin sitten vaan sanoo että sori, sä olet vaan niin ihana, että halusin pitää kädestä ja hymyilee nätisti.

        Tämä. Rohkeasti vain, toinen kieltää tai ottaa käden pois jollei halua kosketusta. Osa sanoo aika tiukastikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä. Rohkeasti vain, toinen kieltää tai ottaa käden pois jollei halua kosketusta. Osa sanoo aika tiukastikin.

        Mua pelottaa jos tää ainut ihminen ketä haluan torjuu mut. Se särkis mut niin palasiksi et en enää toipuis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä. Rohkeasti vain, toinen kieltää tai ottaa käden pois jollei halua kosketusta. Osa sanoo aika tiukastikin.

        Kyllä hävettäisi jos menisi koskettamaan ja toinen kieltäisi. Pitäisi varmaan osata olla rohkeampi. Vaikeaa olisi kun ei ole tottunut koskaan naista lähestymään, eikä ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua pelottaa jos tää ainut ihminen ketä haluan torjuu mut. Se särkis mut niin palasiksi et en enää toipuis.

        Tottakai toipuisit. Sehän olis vaan sen toisen tappio, eikä mikään maailmanloppu.

        Suoraan sanoen mä olen sitä mieltä, että sun pitäis nyt tosi tarkkaan miettiä, mitkä asiat sun päässä on totta ja mitkä on sun itse keksimiä uhkakuvia. Pysy niissä asioissa, mitkä on totta. Ensimmäinen tosiasia on, että sä olet arvokas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla ylempänä oli ihan hyvä selostus. Pitää uskaltaa ottaa kädestä kiinni ja laittaa käsi ympärille, kun istutaan vierekkäin. Ei siinä mitään menetä. Jos toinen ottaa käden pois, niin sitten vaan sanoo että sori, sä olet vaan niin ihana, että halusin pitää kädestä ja hymyilee nätisti.

        No en ala ottamaan kenenkään kädestä, jollen tiedä varmana että se käy. Eikä sitäpaitsi olekaan ketään jonka kädestä ottaisi. Kavereita on mutta muuta ei.


    • Anonyymi

      35, kaksi vakavaa, toisen kanssa onnellisesti naimisissa ja yhteinen lapsi.

      • Anonyymi

        Tosi upeeta kun teillä on lapsikin! Ollaan saman ikäsiä ja ite en saa ikinä edes parisuhdetta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi upeeta kun teillä on lapsikin! Ollaan saman ikäsiä ja ite en saa ikinä edes parisuhdetta..

        Kiitos! On kaikki tosi hyvin. Kyllä näitä asioita voi saada, kun ei aloita naisten tapailua ja lapsihommia kovin myöhään, tietysti onneakin on, että sopiva osuu kohdalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! On kaikki tosi hyvin. Kyllä näitä asioita voi saada, kun ei aloita naisten tapailua ja lapsihommia kovin myöhään, tietysti onneakin on, että sopiva osuu kohdalle.

        Toi onni multa just puuttuukin..


    • Anonyymi

      Sanoisin että 4 suhdetta, joista kahta en laske niinkään"oikeaksi" suhteeksi, kun olin niin nuori silloin ja tuli säädettyä kaikenlaista, eikä tunteita ollut. Nyt suhteessa, oltu 8 vuotta yhdessä ja ikää on 33. Vauveli saatiin vuosi sitten.

      • Anonyymi

        Sullakin on ihanasti asiat järkkääntyneet, toisilla on onnea!


    • Anonyymi

      Yksi pitkä suhde, yksi lyhyt ja nyt kolmas vähän aluillaan. 40

      • Anonyymi

        Meitä suhteettomia ei ole monta täällä, eikä ole muuallakaan tullu vastaan. Sullakin just uusi suhde alkanu.


    • Anonyymi

      Yksi vuoden seurustelu ja toinen nainen sit kolahti. Ollaan naimisissa ja yhteistä historiaa on 36 vuotta. Olaan kuuskymppisiä.

      • Anonyymi

        Hei mahtavaa! Tossa näkee miten suhde voi kestää oikeen naisen kanssa. Nopeesti löysit kumppanin.


    • Anonyymi

      38v, yksi suhde ja yhdessä oltu nyt 15 vuotta.

      • Anonyymi

        Säkään et ole mua paljoa vanhempi ja noin pitkässä suhteessa. Tuntuu että ite oon jäljessä pahasti enkä kerkii enää mihinkään..


    • Anonyymi

      Lähempänä seitsemääkymmentä mennään enkä ole vielä suudellutkaan naista. Mahtaako tässä enää päästä puusta pitkään? Yhden illan juttuja en tokikaan etsi, enkä kahdenkaan illan. Pysyvää elämänkumppania toivoisin, josko joku vielä lähestyisi. Ei sillä että kiirehtisin, saa mennä omalla painollaan.

      • Anonyymi

        "Ei sillä että kiirehtisin" - Totta hitossa sun on kiirehdittävä.


      • Anonyymi

        Siis tulisin umpihulluksi jos mulla olis tollanen tilanne! Varmaan tulee muuten olemaanki, koska en nyt vaan saa enkä löydä ketään kumppania.


    • Anonyymi

      Akkipari nykysäännöin voi voittaa kunukakkiparin🤮
      -sökönä-

    • Anonyymi

      Olen ollut yhdessä pitkässä parisuhteessa, n. 8v olimme yhdessä.
      Kaksi lyhyttä "suhdetta" tutustumis vaihetta, jotka molemmat kestivät n. 2kk
      Olen 55.v toiveissa saada elämääni loppu elämän kumppanin.
      Välillä meinaa usko ja toivo loppua 😔

      • Anonyymi

        Kyllä sä saat vielä kumppanin kun oot ennenkin saanu. Samat naiset saa aina seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä saat vielä kumppanin kun oot ennenkin saanu. Samat naiset saa aina seuraa.

        Kiitos sinulle kannustuksesta ❤️


    • Anonyymi

      Ei minkään näköistä kokemusta.
      (Ei siis myöskään miehistä, ei tosin koskaan kiinnostanutkaan).

      Olen todella myöhäisherännäinen, 34.v.
      Asia vaivaa ja hävettää minua.

      • Anonyymi

        Mut hei sä oot viel aika nuori etkä keski-ikäinen sentäs. Tsemppii:)


      • Anonyymi

        Oot sitten saman ikänen mun kanssa, ei ole mullakaan kuin pari tosi lyhyttä tapailua. Miehiä en ole koskaan tapaillu, miksi olisin kun ei kerran kiinnosta. Naiset on aina kiinnostanu, mutta kun kukaan kiinnostu musta kunnolla! Minkä teen sille ettei kukaan rakastu muhun! Muut aina kertoo niiden salamarakastumisista ja heti tiesi että on oikea. Kukaan ei edes huomaa tai yritä mua mitenkään, kai oon sitten niin tylsä. Täälläkin joku just sanoi että olet tylsä vaikka harvoin kirjoitan tänne mitään ja tuskin enää sitäkään vähää. Muakin hävettää tää kokemattomuus, mutta eniten mua hävettää se ettei kukaan rakastu muhun ja ehdota mitään tapaamisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sitten saman ikänen mun kanssa, ei ole mullakaan kuin pari tosi lyhyttä tapailua. Miehiä en ole koskaan tapaillu, miksi olisin kun ei kerran kiinnosta. Naiset on aina kiinnostanu, mutta kun kukaan kiinnostu musta kunnolla! Minkä teen sille ettei kukaan rakastu muhun! Muut aina kertoo niiden salamarakastumisista ja heti tiesi että on oikea. Kukaan ei edes huomaa tai yritä mua mitenkään, kai oon sitten niin tylsä. Täälläkin joku just sanoi että olet tylsä vaikka harvoin kirjoitan tänne mitään ja tuskin enää sitäkään vähää. Muakin hävettää tää kokemattomuus, mutta eniten mua hävettää se ettei kukaan rakastu muhun ja ehdota mitään tapaamisia.

        Herran jestas!
        Kiitos vastauksesta.
        Siis niin sama tarina itselläni, ”hyvä” tietää etten ole ainoa.

        Jos osaisin sanoa jotain lohduttavaa, niin sanoisin sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut hei sä oot viel aika nuori etkä keski-ikäinen sentäs. Tsemppii:)

        Pakko kysyä, onko muka naisia joita ei vaivaisi täysi kokemattomuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko kysyä, onko muka naisia joita ei vaivaisi täysi kokemattomuus?

        Kyllä on, hällä väliä joku kokemattomuus. Ajankohtainen toiminta on se millä on väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on, hällä väliä joku kokemattomuus. Ajankohtainen toiminta on se millä on väliä.

        Samoin ajattelen, ei kannata hävetä omaa kokemattomuutta.


    • Anonyymi

      Ikää on jo 97 vuotta, eikä ole ollut yhtään naissuhdetta. Se minua hävettää, nimittäin nuo homot. Hävetti suuresti, kun Halonen, nainen oli presidenttinä, mikä nainen, eikä edes kaunis, kyllä presidentin täytyy ehdottomasti pystyä kusemaan seisaaltaan.
      Vielä jos mainitsen noista naisista, että kylllä ne osaavatkinn olla intohimoisia, lentelevät ympäri maailman, kaikki lomakohteet katsomassa ja kaupunkien miehet kokeilemassa, miltä se tuntuu.
      Tavaraa on, niinkuin sanotaan huoraa on mistä valita, ei siitä ole millään lailla kysymys, pikemminkin kehtaisiko sitä ja pitäisikö sitä.

      • Anonyymi

        Olipas inhomielinen postaus. Selvästi näkee ikäluokkasi suvaitsemattomuuden, valitettavasti. Onneksi kaikki vanhempi ikäluokka ei ole samanlaista.


    • Anonyymi

      29v ja viides suhde menossa, tapailuja ja yökyläilyjä reippaasti, tehtyjä aloitteita sitäkin enemmän. Tärkein tekijä varmasti että uskallan lähestyä, en koe menettäväni mitään jos en saa vastakaikua.

    • En yhdenkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe