https://www.theseus.fi/handle/10024/494793 "Havaintojen pohjalta rakennukselle tehtiin toimenpide-ehdotukset ja PTS-suunnitelma, johon on merkitty kunnossapitotoimenpiteistä aiheutuvat kustannukset. Olennaisimmat suositukset toteutettavista toimenpiteistä ovat salaojituksen uusiminen, märkätilojen peruskorjaus sekä erilaiset lisätutkimukset. Lisätutkimuksia tarvitaan, jotta tiettyjen rakenteiden kunnosta sekä mahdollisten haitta-aineiden olemassaolosta saadaan täysi varmuus."
Seitsemänkymmentä -luvun mörskä
Anonyymi
4
111
Vastaukset
- Anonyymi
Taulukossa oli hinnoiteltu ikkunoiden uusiminen vuonna 2030 ja hinta 3700 euroa. Taisi jäädä summasta ensimmäinen ykkönen kirjoittamatta.
- Anonyymi
Suomessa on 1800-luvulla rakennettuja taloja joissa asutaan. Aloittaja on jokseenkin likinäköinen kun sanoo 70-luvun taloa mörskäksi. Täysi-ikäisenä ehkä näkökulma laajenee.
- Anonyymi
1800-luvun taloissa ei ole sellaista määrää riskirakenteita kuin 1960 -luvun jälkeen rakennetuissa.
- Anonyymi
Varsinkaan urbaaniälyköillä ei näkökulmat näissä asioissa muutu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836239
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524393- 764157
- 1314071
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263048Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?493026Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72697- 302337
- 2042171
- 431908