Toisten fb-sivujen kopiointi ja julkaisu

Eräs Anomyymi käy kopioimas miun fb-sivun päivitykset ja julkasee niitä täällä palstalla. Mikä idea on tällä toiminnalla? Mitä hää hakee, huomiooko???

33

1155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anonyymi feikki on suuttunu.

      • Anonyymi feikki on seurannu toisten sivuja on siitä asti, kun Oli kerran Tainionkoski ryhmässä tuli hänen kanssa sanomista. Itse on kopioinut sieltä toisten valokuvia ja julkaisut niitä ominaan. Lähetelly haukkumaviestejä monelle ihmiselle, etenkin sen ryhmän ylläpitäjille sekä heidän kavereilleen. Ja nyt on niin loukkaantunut ettei ei osaa lopettaa kiusantekoa.


      • Anonyymi
        t.nina kirjoitti:

        Anonyymi feikki on seurannu toisten sivuja on siitä asti, kun Oli kerran Tainionkoski ryhmässä tuli hänen kanssa sanomista. Itse on kopioinut sieltä toisten valokuvia ja julkaisut niitä ominaan. Lähetelly haukkumaviestejä monelle ihmiselle, etenkin sen ryhmän ylläpitäjille sekä heidän kavereilleen. Ja nyt on niin loukkaantunut ettei ei osaa lopettaa kiusantekoa.

        Ihan kauheeta! Mihin on maailma menossa, kysyn vaan. Kyllä tuon takia kannttaa muutaman vuoden asiaa puida ja ruotia eri sivustoilla. Älkää te kaksi lopettako ikuna setvimistäa tästä maailmaa vavahduttaneesta rikoksesta. Jos viestiketju alkaa olla liian täynnä, niin avatkaa ihmeessä uusi ettei vaan rikos vanhenisi. Ei muuta kun puhelimen kilausta odottamaan. Ja voihan sitä kilkutella ovikellojakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kauheeta! Mihin on maailma menossa, kysyn vaan. Kyllä tuon takia kannttaa muutaman vuoden asiaa puida ja ruotia eri sivustoilla. Älkää te kaksi lopettako ikuna setvimistäa tästä maailmaa vavahduttaneesta rikoksesta. Jos viestiketju alkaa olla liian täynnä, niin avatkaa ihmeessä uusi ettei vaan rikos vanhenisi. Ei muuta kun puhelimen kilausta odottamaan. Ja voihan sitä kilkutella ovikellojakin.

        Eiköhän täällä ole joku muu pitäny esillä ja kaivellu tätä aihetta jo taas joulukuusta lähtien. Se on valitettavasti niin et imatralaiset tykkää vierittää aina syyt muiden syyksi. Itsessä ei koskaan ole vikaa vaikka on se pahin trolli ja häirikkö.
        Feikkiprofiilikin olis voinu olla hiljaa täällä eikä aina tehdä uutta ketjua.
        Ja meille on ihan selvää kuka on meitä ja meidän sivuja kytänny ja niistä kopioista kirjottanut moneen ryhmään.
        Jos hän ei osaa lopettaa niin ei meilläkään ole syytä olla hiljaa, jos meistä täällä jatkuvasti kirjoitetaan ja tehdään pilkkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kauheeta! Mihin on maailma menossa, kysyn vaan. Kyllä tuon takia kannttaa muutaman vuoden asiaa puida ja ruotia eri sivustoilla. Älkää te kaksi lopettako ikuna setvimistäa tästä maailmaa vavahduttaneesta rikoksesta. Jos viestiketju alkaa olla liian täynnä, niin avatkaa ihmeessä uusi ettei vaan rikos vanhenisi. Ei muuta kun puhelimen kilausta odottamaan. Ja voihan sitä kilkutella ovikellojakin.

        Vastaveto tälle....https://keskustelu.suomi24.fi/t/16902247/onko-palstan-kopiointi


      • Anonyymi
        t.nina kirjoitti:

        Anonyymi feikki on seurannu toisten sivuja on siitä asti, kun Oli kerran Tainionkoski ryhmässä tuli hänen kanssa sanomista. Itse on kopioinut sieltä toisten valokuvia ja julkaisut niitä ominaan. Lähetelly haukkumaviestejä monelle ihmiselle, etenkin sen ryhmän ylläpitäjille sekä heidän kavereilleen. Ja nyt on niin loukkaantunut ettei ei osaa lopettaa kiusantekoa.

        Profiilinhan saa sellaiseksi että se näkyy vain kavereille. Kopiointi loppuu siihen paikkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Profiilinhan saa sellaiseksi että se näkyy vain kavereille. Kopiointi loppuu siihen paikkaan.

        No hei kyse oli ryhmän sivulta kopiontia. Ja omassa profiilissa näkyy julkisena aina profiilikuva ja kansikuva. Niitäkin se on kopioinu.


      • Anonyymi
        t.nina kirjoitti:

        No hei kyse oli ryhmän sivulta kopiontia. Ja omassa profiilissa näkyy julkisena aina profiilikuva ja kansikuva. Niitäkin se on kopioinu.

        Ukko pihalle ryhmästä ja ryhmä suljetuksi. Oma profiili ei julkiseksi tai esto päälle. Estolla ei näe profiilikuvaa käsittääkseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kauheeta! Mihin on maailma menossa, kysyn vaan. Kyllä tuon takia kannttaa muutaman vuoden asiaa puida ja ruotia eri sivustoilla. Älkää te kaksi lopettako ikuna setvimistäa tästä maailmaa vavahduttaneesta rikoksesta. Jos viestiketju alkaa olla liian täynnä, niin avatkaa ihmeessä uusi ettei vaan rikos vanhenisi. Ei muuta kun puhelimen kilausta odottamaan. Ja voihan sitä kilkutella ovikellojakin.

        Kil kil kohta kilahtaa


    • Anonyymi

      Sodanjulistus Penaa vastaan 🤺. Se todella suuttuu. Ihmettelen mistä se tuon 2014 vuoden tuohon toiseen ketjuun keksi vetää?

    • Anonyymi

      Siis uskomatonta oot kopioinut tekstejä fb sivullesi ja joku feikki kopio ne takaisin tänne🤔 siis nyt puhutaan jo kaksoiskopioinneista🤔🤔🤔

      • Anonyymi

        Aivan pöyristyttävää kuka ilkeää kopioida Penaa😳😳😳😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan pöyristyttävää kuka ilkeää kopioida Penaa😳😳😳😳

        Törkeetä julkaista niitä facebook juttuja täällä.


    • Anonyymi

      Ja sit oot laittanu linkkejä suomi24 keskusteluista. Kamalaa.
      Mut ihan tuttua et joku kyttää toisten päivityksiä facessa. Imatra ryhmän yp ja hänen tekemän listan kaverit ainakiin on tehny sitä vuosia. Siitä joukosta löytyy tämä Anonyymikin.

      • Anonyymi

        Kotkan viikari ja pendoliino taas vauhdissa😂😂😂Merkki taas vilahtanu näytöllä😂😂😂


    • Anonyymi

      Eipä tähän keskusteluun voi muuta sanoa kuin up.t.pena

      • Anonyymi

        Tai up sanoi anonyymi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai up sanoi anonyymi...

        "Oi saavu syyskuu, oi saavu syyskuu"... tuntuu jo Vekaruskin hyräilevän hiljaa mielessään 🍂🍁🌲🎋🌿


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai up sanoi anonyymi...

        Minua yritettiin huijata , mutta ei se näin helpolla onnistu, hah haa Tämä viesti lähti bittiavaruuteen kuvanoton jälkeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai up sanoi anonyymi...

        Eiköhän joku drinkki taas ole melkein eka asia mitä tuolla teen.


    • Anonyymi

      Tai up sanoi anonyymi...

    • Anonyymi

      Up. T.Aarno

    • Anonyymi

      No lopeta ne päivitykset niin ei voi kopioida.
      On elämässä muutakin

      • Anonyymi

        2 vuotta vanha ketju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2 vuotta vanha ketju.

        Olkoot nyt vaikka viisi vuotta vanha.
        Mutta itkua riittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkoot nyt vaikka viisi vuotta vanha.
        Mutta itkua riittää

        Älä nyt hermostu jos 2 vuotta sitten joku on valittanu 😆 Nähdäkseni kukaan ei ole itkeny täällä palstalla 🥲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt hermostu jos 2 vuotta sitten joku on valittanu 😆 Nähdäkseni kukaan ei ole itkeny täällä palstalla 🥲

        Kahden vuoden itku ei ole mitään verrattuna 8 vuoden itkupotkuraivariin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahden vuoden itku ei ole mitään verrattuna 8 vuoden itkupotkuraivariin.

        Tarkotatko sitä porukkaa joka täälä on valittanu sen alkuperäsen tainion ryhmän loppumisesta? Eiks ne alottanu valituksen jo 2016.


    • Anonyymi

      Missäköhän pena mahtaa olla?
      Onkohan kaikki hyvin?
      Ei ole miehestä kuulunut mitään pitkään aikaan

      • Anonyymi

        Joka päivä päivittää Vanhaa Penaa sivustoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka päivä päivittää Vanhaa Penaa sivustoa

        Siis ihan oikeestiko?😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka päivä päivittää Vanhaa Penaa sivustoa

        Miksi pena ei kirjoita tänne ?


    • Anonyymi

      Miten kopio keisari voi häiritä jos joku kopioi keisaria

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe