150 tuntia poissa oloja

Anonyymi

Eli joo oon vasta 7lk ja mulla on 150 tuntii poissa oloja, voiks täst joutuu jäämää luokalle tai mitään tämmöstä? Opettaja ei oo sanonu asiasta oikeen mitään mulle ja oon ollu aina kaikissa tehtävissä ajantasalla ja numerotkin pysynyt aika samassa.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin ja meillä on yleensä 6 tunnin päiviä ja 150:6=25päivää niin ei se kuulosta tälleen kauheen isolta. Kun joissaki kouluissa on 75min tunteja mutta meillä on 45min niin noita poissa olo tunteja tulee siis enemmän kun on noin lyhkäset tunnit

    • Anonyymi

      Jos tehtävät on ajantasalla ja numerot kohdallaan eikä opettaja ole sanonut mitään niin eiköhän asia ole aika lailla ok...

    • Anonyymi

      Et voi jäädä luokalle. Ylä-asteella yleensä raja on 50 tuntia jonka jälkeen luokanvalvoja ottaa yhteyttä terveydenhoitajaan ja keskustelee tämän kanssa ja voi kysellä sulta onko kaikki tehty. Sama tapahtuu joka 50-100 luvuissa eli 50 100 150 jne. Itellä 400 tuntia poissaoloja ysiluokalla ihan omista syistäni ja koululla oon joutunu käymään kolmensadan kohdalla palaveeraamassa rehtorin kanssa mut kun kaikki oli tehty ni ei ne sille mitään voi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe