Laiskat miehen lapset

Anonyymi

Eivät edes hae kesätitä van malkeksivat kotona! Minun lapset ovat olleet kestöissä jo 14 vuotiaasta asti, heistä on kiva kun on omaa rahaa ja voi ostaa mitä haluaa, eikä aina tarvi ruinata vanhemmilta.
Olenkin opastanut miehen lapsia että kun on omaa rahaa niin voit ostaa kaikkea, ei sittentarvi ruinaa meiltä yhtään jos laiskoja olettye. Olen myös etsinyt heille kadun siivous hommia ja koiran ulkoilutus tai pihansiivoushommia muttei ole kiinnostuneita, kummallisia lellittyjä. Ennemmin ollaan ja istutaan pihalla ja syödään pakastepitsaa. Omani olen opettanut työntekoon ja itseelliseen elämään ja sen he osaavat, hoituvat kaikki kotiaskareetkin ja muut, ei tarvi paljon patistaa ja neuvoa.
Miehen lapset ovat mitä ovat, laiskoja ja saamattomia. Koulukin menee tosi huonosti, en ole nähnyt todistuksia koskaan kun eivät näytä, mutta oletan että hävettää niin eivät kehtaa. Olen hyvä iti heille, mmutta en jaksa vahtia isoja kakaroita.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maailman suurin sanomalehti: Sanna Marin on coolein poliitikko

Sanna saa taas ylistystä maailmalla. Ja mikäs siinä, onhan hän ylivoimaisesti paras pääministeri Suomen historiassa. https://www.iltalehti.fi/ulkomaa
        Maailman menoa
        679
        5840
      2. Sanna Marinin UUSI sähellysvideo julki. Iljettävää ja kuvottavaa katseltavaa

En olisi uskonut että näen maamme pääministeristä näin puistattavan videon. Jos jäljellä oli vielä ripaus arvovaltaa ja kunnioitusta pääministeriä koh
        Maailman menoa
        731
        5668
      3. Mihin aikaan tulee Marinin eroilmoitus huomenna?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cc979c9c-c331-42f5-afe6-d30bdb869e3a Yksityiset pikku bileet, taustalla kuuluu: v*ttu tästä tulee hyvä olo. Jau
        Maailman menoa
        304
        3733
      4. Sanna Marin juhlii humalassa haarat levällään

Kuvat tulivat vihdoin julki. Melkoinen pienen lapsen äiti.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        342
        3333
      5. Petteri Orpo väläyttää leikkauksia: 'Me joudumme säästöihin ja sopeutukseen'

Jätti-inflaatio sähkö, polttoaineet, ruoka ym. kallistuu hurjasti ja Petterin kokoomus haluaa leikata, ja kokoomuksen tuntien leikkauksien painotus ni
        Maailman menoa
        299
        2765
      6. "Bile-Sanna" lempinimen saanut Sanna Marin selittelee: "Tiesin kyllä, että minua kuvataan, mutta..."

Bile-Sannan bailuvideo on saanut pääministerin myrskyn silmään. Mitä mieltä olet, pitäisikö pääministerin saada olla ihan tavallinen ihminen ja juhlij
        Maailman menoa
        351
        2444
      7. Parveketupakointi

Tupakoija on itsekäs ja piittaamaton muista asukkaista, parvekkeella tupakoijan savu kulkeutuu useisiin lähistöllä oleviin asuntoihin. Ei ole mukavaa
        Maailman menoa
        235
        1909
      8. Kerrotko mies mikä minussa on vikana?

Kun, et kerran lähesty?
        Ikävä
        207
        1609
      9. Mulla on ikävä sua

Se on paisunut ihan valtavaksi ja täyttää mun koko pään. Naiselle
        Ikävä
        59
        1461
      Aihe