Hei
Kertokaas asiasta tietävät että saako kaupungin metsistä tehdä polttopuita itselleen?
Mistä voin siihen lupia pyydellä ja saanko ottaa vain tuulenkaatoja vai voiko kaataa jonkun puunkin jos haluan?
Tai sitten ilmiantakaa Hyvä ja halpa puu kauppias
Polttopuun teko
21
1277
Vastaukset
- Anonyymi
Matti Luostarinen 020 617 4452. Kaupungin metsätalousinsinööri
- Anonyymi
Sieltä vaan hakemaan 👍
- Anonyymi
Saako naapurin emäntää lainata kun isäntä ei ole kotona?
- Anonyymi
Saa ja venettä myös.
- Anonyymi
Tietenkin saa😊Meikä on lainannut jo monta vuotta🤭
- Anonyymi
Siis saako nyt kaataa vai ei
- Anonyymi
Saa jo kukaan ei tule kieltämään....ja kaadettua ei tarvise uudestaan pystyttää jos kielto tulee myöhässä.
- Anonyymi
Siis tuollahan on monessa paikassa kun oman pihan puolelle ei ole mahtunut/kehdattu kasata polttopuita niin roudattu ne kaupungin "ei kenenkään maalle" takapihalle.
Eli sieltä vaan ottamaan. Ne ei oo kenenkään.- Anonyymi
Taitaa olla puuliiteritkin kunnan puolella🤭Aika monella!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla puuliiteritkin kunnan puolella🤭Aika monella!
Niin on mutta rakennusvalvonnalla on liikaa ihmeteltävää purettavien kiinteistöjen kanssa niin todellisiin ongelmiin ei puututa!
Sienimäen kohdilla on myös pinot näkyvästi kaupungin omistamalla alueella kun omapiha halutaan pitää omassa käytössä.
Kyseessä on omavaltainen alueen haltuunotto johon virkamiesten pitäisi puuttua ankarasti! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on mutta rakennusvalvonnalla on liikaa ihmeteltävää purettavien kiinteistöjen kanssa niin todellisiin ongelmiin ei puututa!
Sienimäen kohdilla on myös pinot näkyvästi kaupungin omistamalla alueella kun omapiha halutaan pitää omassa käytössä.
Kyseessä on omavaltainen alueen haltuunotto johon virkamiesten pitäisi puuttua ankarasti!Jos näin on, niin ei muuta kuin viestiä kaupungille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on mutta rakennusvalvonnalla on liikaa ihmeteltävää purettavien kiinteistöjen kanssa niin todellisiin ongelmiin ei puututa!
Sienimäen kohdilla on myös pinot näkyvästi kaupungin omistamalla alueella kun omapiha halutaan pitää omassa käytössä.
Kyseessä on omavaltainen alueen haltuunotto johon virkamiesten pitäisi puuttua ankarasti!Onneksi kohta puiden poltto kielletään vihervassaripolitiikan ansiosta! 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi kohta puiden poltto kielletään vihervassaripolitiikan ansiosta! 👍
Toivottavasti näin myös tehdään sillä sellaisia aromia ilmoille leijuu noiden klapityyppien piipuista että asiaan täytyisi puuttua pikinmiten!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti näin myös tehdään sillä sellaisia aromia ilmoille leijuu noiden klapityyppien piipuista että asiaan täytyisi puuttua pikinmiten!
Eikös sielä karhumäel ollu joku saunaki muinoin mis poltettii kuulemma kaikki vauvanvaipasta autonrenkaisiin.
- Anonyymi
Hui kauhistus. Ei missään maassa saa kaataa puita ilman lupaa eikä edes pihalta. Ei saa.Metsän omistajat hoitaa metsiä ammattimaisesti.Risuja voi kerätä satunnaisesti nuotioon. Huoltoasemat myy valmiita takkapuita.
- Anonyymi
Noh noh.eipäs liiotella saha vaan soimaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh noh.eipäs liiotella saha vaan soimaa.
Ihmeellistä että Imatralla tontin ostajien talous ei ei riitä ostamaan myös tarvittavaa lisätilaa omille rojuilleen kaupungin omistavilta alueilta...
- Anonyymi
Sieltä vaa risuja keräämään. Kyllä niillä mökki lämpii
- Anonyymi
Uimarannoilta ja laavuilta on ennenki haettu valmiit polttopuut perkele
- Anonyymi
Eikö ne ole poltettavaksi tarkoitettu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ne ole poltettavaksi tarkoitettu?
Kyllä on ja sama kai se on missä ne polttaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477