Polttopuun teko

Anonyymi

Hei
Kertokaas asiasta tietävät että saako kaupungin metsistä tehdä polttopuita itselleen?
Mistä voin siihen lupia pyydellä ja saanko ottaa vain tuulenkaatoja vai voiko kaataa jonkun puunkin jos haluan?
Tai sitten ilmiantakaa Hyvä ja halpa puu kauppias

21

1277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Matti Luostarinen 020 617 4452. Kaupungin metsätalousinsinööri

    • Anonyymi

      Sieltä vaan hakemaan 👍

    • Anonyymi

      Saako naapurin emäntää lainata kun isäntä ei ole kotona?

      • Anonyymi

        Saa ja venettä myös.


      • Anonyymi

        Tietenkin saa😊Meikä on lainannut jo monta vuotta🤭


    • Anonyymi

      Siis saako nyt kaataa vai ei

      • Anonyymi

        Saa jo kukaan ei tule kieltämään....ja kaadettua ei tarvise uudestaan pystyttää jos kielto tulee myöhässä.


    • Anonyymi

      Siis tuollahan on monessa paikassa kun oman pihan puolelle ei ole mahtunut/kehdattu kasata polttopuita niin roudattu ne kaupungin "ei kenenkään maalle" takapihalle.
      Eli sieltä vaan ottamaan. Ne ei oo kenenkään.

      • Anonyymi

        Taitaa olla puuliiteritkin kunnan puolella🤭Aika monella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla puuliiteritkin kunnan puolella🤭Aika monella!

        Niin on mutta rakennusvalvonnalla on liikaa ihmeteltävää purettavien kiinteistöjen kanssa niin todellisiin ongelmiin ei puututa!
        Sienimäen kohdilla on myös pinot näkyvästi kaupungin omistamalla alueella kun omapiha halutaan pitää omassa käytössä.
        Kyseessä on omavaltainen alueen haltuunotto johon virkamiesten pitäisi puuttua ankarasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on mutta rakennusvalvonnalla on liikaa ihmeteltävää purettavien kiinteistöjen kanssa niin todellisiin ongelmiin ei puututa!
        Sienimäen kohdilla on myös pinot näkyvästi kaupungin omistamalla alueella kun omapiha halutaan pitää omassa käytössä.
        Kyseessä on omavaltainen alueen haltuunotto johon virkamiesten pitäisi puuttua ankarasti!

        Jos näin on, niin ei muuta kuin viestiä kaupungille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on mutta rakennusvalvonnalla on liikaa ihmeteltävää purettavien kiinteistöjen kanssa niin todellisiin ongelmiin ei puututa!
        Sienimäen kohdilla on myös pinot näkyvästi kaupungin omistamalla alueella kun omapiha halutaan pitää omassa käytössä.
        Kyseessä on omavaltainen alueen haltuunotto johon virkamiesten pitäisi puuttua ankarasti!

        Onneksi kohta puiden poltto kielletään vihervassaripolitiikan ansiosta! 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi kohta puiden poltto kielletään vihervassaripolitiikan ansiosta! 👍

        Toivottavasti näin myös tehdään sillä sellaisia aromia ilmoille leijuu noiden klapityyppien piipuista että asiaan täytyisi puuttua pikinmiten!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti näin myös tehdään sillä sellaisia aromia ilmoille leijuu noiden klapityyppien piipuista että asiaan täytyisi puuttua pikinmiten!

        Eikös sielä karhumäel ollu joku saunaki muinoin mis poltettii kuulemma kaikki vauvanvaipasta autonrenkaisiin.


    • Anonyymi

      Hui kauhistus. Ei missään maassa saa kaataa puita ilman lupaa eikä edes pihalta. Ei saa.Metsän omistajat hoitaa metsiä ammattimaisesti.Risuja voi kerätä satunnaisesti nuotioon. Huoltoasemat myy valmiita takkapuita.

      • Anonyymi

        Noh noh.eipäs liiotella saha vaan soimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh noh.eipäs liiotella saha vaan soimaa.

        Ihmeellistä että Imatralla tontin ostajien talous ei ei riitä ostamaan myös tarvittavaa lisätilaa omille rojuilleen kaupungin omistavilta alueilta...


    • Anonyymi

      Sieltä vaa risuja keräämään. Kyllä niillä mökki lämpii

    • Anonyymi

      Uimarannoilta ja laavuilta on ennenki haettu valmiit polttopuut perkele

      • Anonyymi

        Eikö ne ole poltettavaksi tarkoitettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ne ole poltettavaksi tarkoitettu?

        Kyllä on ja sama kai se on missä ne polttaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe