Maailman ennätys Windowsilla!

Anonyymi

21

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valitettavasti Linux ei voi tuhota näytönohjainta koska Linuxille ei ole yhtään mitään ylikellotusohjelmia; nämä kaikki ovat vain windwsille...

      • Anonyymi

        Toki linuksiin ei saa oikeita ohjelmia. Olen sanonut sen monta kertaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki linuksiin ei saa oikeita ohjelmia. Olen sanonut sen monta kertaa!

        Ylikellotusviritys ei ole "oikea ohjelma", koska sen käyttöohjeissa kerrotaan että sen (ominaisuuksien) käyttöönotto päättää takuun.

        Minulla on omassa X570-Ryzen -kokoonpanossa myös windows asennettuna Linuxin rinnalle, ja myös kaikki nuo "oikeat softat", ja niissä pitää erikseen hyväksyä takuun päättyminen laittamalla rastia ruutuun jos haluaa aktivoida, eli ottaa käyttöön, ylikellotusominaisuuden.

        Ylikellotusominaisuuden käyttöön ottaminen kirjoittaa salaista tietoa BIOSiin, josta voidaan sitten myöhemmin tarvittaessa tarkistaa takuun pätevyys ja olemassaolo.

        BIOSin kautta voi ns. ylikellottaa rajoitetusti ilman että takuu pamahtaa, mutta senkin kautta löytyy myös "rasti ruutuun -tehtävä", joka päättää takuun ja avaa tien vaativampaan ja tehokkaampaan ylikellotukseen.

        Ainoa "ylikellotus" mitä olen tehnyt niin olen laittanut päälle D.C.O.P-Standard, ja vääntänyt muistit 3200MHz, koska minulla on 3200MHz hyväksytyt muistikammat, mutta jostain syystä ne oletusarvoisesti toimii vain 2100MHz, joten piti vähän säätää...

        Kaikkien testienkin mukaan näillä "oikeiden ohjelmien" ylikellotuksella ei ole saatu kuin vain n. 5% nopeuden lisäys peleissä, eli ... ihan hubbabubbaa mioset "oikeat ohjelmat" todellisuudessa ovat.

        Windowsille ei saa oikeita ohjelmia, vaan vain jotain hubbabubbaa joka venyy ja paukkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki linuksiin ei saa oikeita ohjelmia. Olen sanonut sen monta kertaa!

        Tolkun ihminen ei jatkuvasti todistele tolkuttomuuttaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tolkun ihminen ei jatkuvasti todistele tolkuttomuuttaan.

        No miksi se teidän tuhannen palstan linukshihhuli toitottaa koko ajan niitä "ubuntuun nolla" valheita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi se teidän tuhannen palstan linukshihhuli toitottaa koko ajan niitä "ubuntuun nolla" valheita?

        Mitä tarjoitat? Mikä "ubuntu nolla"...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarjoitat? Mikä "ubuntu nolla"...?

        No niinän se muistaa aina tarvittaessa valehdella aloittelijoille. Tosiasiassa linuksiin on jo enemmän haittaohjelmia, kuin Windowsiin - määrään suhteutettuna!!!!


      • Anonyymi

        Linuksille pelkkä osallistuminen tuon kaltaisiin tapahtumiin olisi suuri haaste ja jäisi myös tekemättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylikellotusviritys ei ole "oikea ohjelma", koska sen käyttöohjeissa kerrotaan että sen (ominaisuuksien) käyttöönotto päättää takuun.

        Minulla on omassa X570-Ryzen -kokoonpanossa myös windows asennettuna Linuxin rinnalle, ja myös kaikki nuo "oikeat softat", ja niissä pitää erikseen hyväksyä takuun päättyminen laittamalla rastia ruutuun jos haluaa aktivoida, eli ottaa käyttöön, ylikellotusominaisuuden.

        Ylikellotusominaisuuden käyttöön ottaminen kirjoittaa salaista tietoa BIOSiin, josta voidaan sitten myöhemmin tarvittaessa tarkistaa takuun pätevyys ja olemassaolo.

        BIOSin kautta voi ns. ylikellottaa rajoitetusti ilman että takuu pamahtaa, mutta senkin kautta löytyy myös "rasti ruutuun -tehtävä", joka päättää takuun ja avaa tien vaativampaan ja tehokkaampaan ylikellotukseen.

        Ainoa "ylikellotus" mitä olen tehnyt niin olen laittanut päälle D.C.O.P-Standard, ja vääntänyt muistit 3200MHz, koska minulla on 3200MHz hyväksytyt muistikammat, mutta jostain syystä ne oletusarvoisesti toimii vain 2100MHz, joten piti vähän säätää...

        Kaikkien testienkin mukaan näillä "oikeiden ohjelmien" ylikellotuksella ei ole saatu kuin vain n. 5% nopeuden lisäys peleissä, eli ... ihan hubbabubbaa mioset "oikeat ohjelmat" todellisuudessa ovat.

        Windowsille ei saa oikeita ohjelmia, vaan vain jotain hubbabubbaa joka venyy ja paukkuu.

        Vain linuks on hubbabubbaa. Windows on taasen erinomaisuutta, toimivuutta jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylikellotusviritys ei ole "oikea ohjelma", koska sen käyttöohjeissa kerrotaan että sen (ominaisuuksien) käyttöönotto päättää takuun.

        Minulla on omassa X570-Ryzen -kokoonpanossa myös windows asennettuna Linuxin rinnalle, ja myös kaikki nuo "oikeat softat", ja niissä pitää erikseen hyväksyä takuun päättyminen laittamalla rastia ruutuun jos haluaa aktivoida, eli ottaa käyttöön, ylikellotusominaisuuden.

        Ylikellotusominaisuuden käyttöön ottaminen kirjoittaa salaista tietoa BIOSiin, josta voidaan sitten myöhemmin tarvittaessa tarkistaa takuun pätevyys ja olemassaolo.

        BIOSin kautta voi ns. ylikellottaa rajoitetusti ilman että takuu pamahtaa, mutta senkin kautta löytyy myös "rasti ruutuun -tehtävä", joka päättää takuun ja avaa tien vaativampaan ja tehokkaampaan ylikellotukseen.

        Ainoa "ylikellotus" mitä olen tehnyt niin olen laittanut päälle D.C.O.P-Standard, ja vääntänyt muistit 3200MHz, koska minulla on 3200MHz hyväksytyt muistikammat, mutta jostain syystä ne oletusarvoisesti toimii vain 2100MHz, joten piti vähän säätää...

        Kaikkien testienkin mukaan näillä "oikeiden ohjelmien" ylikellotuksella ei ole saatu kuin vain n. 5% nopeuden lisäys peleissä, eli ... ihan hubbabubbaa mioset "oikeat ohjelmat" todellisuudessa ovat.

        Windowsille ei saa oikeita ohjelmia, vaan vain jotain hubbabubbaa joka venyy ja paukkuu.

        Kummasti vain nämä "hubbabubbaat" ovat valloittaneet työkoneet 90%:sti! Ilmeisen toimivia......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylikellotusviritys ei ole "oikea ohjelma", koska sen käyttöohjeissa kerrotaan että sen (ominaisuuksien) käyttöönotto päättää takuun.

        Minulla on omassa X570-Ryzen -kokoonpanossa myös windows asennettuna Linuxin rinnalle, ja myös kaikki nuo "oikeat softat", ja niissä pitää erikseen hyväksyä takuun päättyminen laittamalla rastia ruutuun jos haluaa aktivoida, eli ottaa käyttöön, ylikellotusominaisuuden.

        Ylikellotusominaisuuden käyttöön ottaminen kirjoittaa salaista tietoa BIOSiin, josta voidaan sitten myöhemmin tarvittaessa tarkistaa takuun pätevyys ja olemassaolo.

        BIOSin kautta voi ns. ylikellottaa rajoitetusti ilman että takuu pamahtaa, mutta senkin kautta löytyy myös "rasti ruutuun -tehtävä", joka päättää takuun ja avaa tien vaativampaan ja tehokkaampaan ylikellotukseen.

        Ainoa "ylikellotus" mitä olen tehnyt niin olen laittanut päälle D.C.O.P-Standard, ja vääntänyt muistit 3200MHz, koska minulla on 3200MHz hyväksytyt muistikammat, mutta jostain syystä ne oletusarvoisesti toimii vain 2100MHz, joten piti vähän säätää...

        Kaikkien testienkin mukaan näillä "oikeiden ohjelmien" ylikellotuksella ei ole saatu kuin vain n. 5% nopeuden lisäys peleissä, eli ... ihan hubbabubbaa mioset "oikeat ohjelmat" todellisuudessa ovat.

        Windowsille ei saa oikeita ohjelmia, vaan vain jotain hubbabubbaa joka venyy ja paukkuu.

        Yhtä hyvin olisit voinut kirjoittaa tuhkimosadun uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linuksille pelkkä osallistuminen tuon kaltaisiin tapahtumiin olisi suuri haaste ja jäisi myös tekemättä.

        Ei ole peräkammarin pojilla rahaa päästä tuonne asti. Pummilla ei pääse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole peräkammarin pojilla rahaa päästä tuonne asti. Pummilla ei pääse.

        Niin, se liftarireissu kestäisi aivan liian pitkään tubutinpojilla. Menisi koko kisa ohitse moneen kertaan.


    • Anonyymi

      Minäkin kerran kokeilin ylikellottamista Windowsilla, taisi tulla hyvä tulos, 10 sekuntia ja sitten kaikki vaimeni,

    • Anonyymi

      ...linkki vaan vie kokonaan muuhun videoon kuin näytönohjaimen ylikellottamiseen...

      • Anonyymi

        Ihan sama, mikä video siellä pyörii - linuks tuhoaa tietokoneen joka tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama, mikä video siellä pyörii - linuks tuhoaa tietokoneen joka tapauksessa.

        En ymmärrä että kuink aLinux voisi tuhota tietokoneen koska tuollaisia ylikellotusohjelmia ei ole lainkaan saatavana Linuxille, sillä ne ovat vain ja ainoastaan windowsille.

        Linuxilla siis ei voi tuhota tietokonetta ja oheislaitteita, vaan vain ja ainoastan windowsilla voi, ja windowshan myös kirjjoittaa salaista tietoa BIOSiin aina asennuksen yhteydessä, niin bios voi siitä sitten haljeta ja hitsata prosessorin kiinni!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä että kuink aLinux voisi tuhota tietokoneen koska tuollaisia ylikellotusohjelmia ei ole lainkaan saatavana Linuxille, sillä ne ovat vain ja ainoastaan windowsille.

        Linuxilla siis ei voi tuhota tietokonetta ja oheislaitteita, vaan vain ja ainoastan windowsilla voi, ja windowshan myös kirjjoittaa salaista tietoa BIOSiin aina asennuksen yhteydessä, niin bios voi siitä sitten haljeta ja hitsata prosessorin kiinni!!!

        Jos linuksilla olisi voinut tehdä saman, luuletko ettei tubutinpojat olisi hehkuttaneet sitä täälläkin? Monessa ketjussa olisimme saaneet lukea siitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos linuksilla olisi voinut tehdä saman, luuletko ettei tubutinpojat olisi hehkuttaneet sitä täälläkin? Monessa ketjussa olisimme saaneet lukea siitä!

        Osta supertietokone.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta supertietokone.

        Ei niitä enää saa mistään. Linkkura on tuhonnut ne kaikki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä enää saa mistään. Linkkura on tuhonnut ne kaikki!

        Linuksilla ei saa mitään muuta maailmanennätystä, kuin tuhottujen prosessoreiden ja levyasemien lukumäärässä. Siinä se pitää ennätystä hallussaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2052
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1451
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1325
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1265
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1115
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1060
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      88
      1014
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      803
    10. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      791
    Aihe