Hei olen 15 vuotias ja noin pari vuotta sitten oli aika rankkaa ja olin tosi itsetuhonen ja kävin jonku aikaa myös psykiatrisella osastolla. Luulin et mul meni jo hyvin mut kaikki jatko opinnot stressaa ja tuntuu et oon ihan yksin. Kesällä ja alku syksystä kaikki oli täydellistä mulla oli paljon kavereita mut yhtäkkiä olin taas se joka jätettiin ulkopuolelle ja tätä on jatkunu nyt kevääseen asti. En halua huolestuttaa äitiä uuestaa enkä halua enää mihinkää osastolle mut en tiiä mitä teen ku tekee mieli viiltää tai satuttaa itteäni. Ja ruoka ei enään maistu syön vaa herkkuja joka kerta ku romahan. Toivon lähinnä vertaistukea.
ulkopuolinen tunne
Anonyymi
1
73
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! Onko teillä Ohjaamoa tai vastaavaa teidän kaupungissa? Sinne kannattaa mennä kertomaan niin heiltä usein löytyy neuvoja ja tukea - joka on enemmän sellaista vertaistuen tyyppistä, etenkin kun sanot, että sellaista kaipaat. He yrittävät löytää juuri sinulle sopivan tuen ja avun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417