Miksi dna ei myy kivijalkakaupassa, mutta 6300 4G ym myy.
Nokia 8000 4G
8
1058
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä ettei myy on varsin huono puhelin. Soveltuu vain 4G jakoon..
- Anonyymi
5G turhempaa saa hakea, mitään ei sillä tee, rahastusta koko homma. TURHAKE
- Anonyymi
Sillä voi lisäksi soittaa ja lähettää tekstiviestejä. Ihan tyytyväinen olen ollut tuohon muutaman kympin puhelimeen.
Läppärille minä kuitenkin jakaisin yhteyden, oli sitten mikä puhelin hyvänsä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä voi lisäksi soittaa ja lähettää tekstiviestejä. Ihan tyytyväinen olen ollut tuohon muutaman kympin puhelimeen.
Läppärille minä kuitenkin jakaisin yhteyden, oli sitten mikä puhelin hyvänsä.Hankalaa on moinen homma noilla kun käyttöliittymä kankea ja näppäimet huonot..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankalaa on moinen homma noilla kun käyttöliittymä kankea ja näppäimet huonot..
Ei minun mielestäni ollenkaan. Tosin olihan minulla aikoinaan puhelin, ennen kuin alkuperäistä "banaanipuhelinta" oli edes keksitty.
Samanlainenhan tämä on, paitsi tekniikka on uudempi ja 4g. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankalaa on moinen homma noilla kun käyttöliittymä kankea ja näppäimet huonot..
-90 luvun känny sukupolvelle helppoa kuin heinän teko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-90 luvun känny sukupolvelle helppoa kuin heinän teko.
Ei todellakaan ole. Nokian alkuperäiset peruspuhelimet ovat paljon helpompia käyttää.
- Anonyymi
Kyllä kai sitä pärjäis ilman älypuhelinta, soitotkin niin harvassa enää, on tabletti ja kannettava millä hoitaa tärkeät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543622
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372368
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046