Miksi dna ei myy kivijalkakaupassa, mutta 6300 4G ym myy.
Nokia 8000 4G
8
1121
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä ettei myy on varsin huono puhelin. Soveltuu vain 4G jakoon..
- Anonyymi
5G turhempaa saa hakea, mitään ei sillä tee, rahastusta koko homma. TURHAKE
- Anonyymi
Sillä voi lisäksi soittaa ja lähettää tekstiviestejä. Ihan tyytyväinen olen ollut tuohon muutaman kympin puhelimeen.
Läppärille minä kuitenkin jakaisin yhteyden, oli sitten mikä puhelin hyvänsä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä voi lisäksi soittaa ja lähettää tekstiviestejä. Ihan tyytyväinen olen ollut tuohon muutaman kympin puhelimeen.
Läppärille minä kuitenkin jakaisin yhteyden, oli sitten mikä puhelin hyvänsä.Hankalaa on moinen homma noilla kun käyttöliittymä kankea ja näppäimet huonot..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankalaa on moinen homma noilla kun käyttöliittymä kankea ja näppäimet huonot..
Ei minun mielestäni ollenkaan. Tosin olihan minulla aikoinaan puhelin, ennen kuin alkuperäistä "banaanipuhelinta" oli edes keksitty.
Samanlainenhan tämä on, paitsi tekniikka on uudempi ja 4g. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankalaa on moinen homma noilla kun käyttöliittymä kankea ja näppäimet huonot..
-90 luvun känny sukupolvelle helppoa kuin heinän teko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-90 luvun känny sukupolvelle helppoa kuin heinän teko.
Ei todellakaan ole. Nokian alkuperäiset peruspuhelimet ovat paljon helpompia käyttää.
- Anonyymi
Kyllä kai sitä pärjäis ilman älypuhelinta, soitotkin niin harvassa enää, on tabletti ja kannettava millä hoitaa tärkeät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-277648Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite1016294Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1164438- 1564327
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain573956Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.622666- 1652096
- 651998
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1471880- 471688