Osaiskoha kukaa täällä auttaa mikä vois olla kyseisessä nissanissa vikana. Välillä lähtee hyvin käyntiin välillä huonosti tyhjäkäynti seilaa ja välillä taas käy hyvin, kaasun kun painaa pohjaan tuntuu että hyytyy jo tyhjäkäynnillä ja varsinkin jos vaihteen laittaa päälle niin ei pitkälle voi ajaa kun moottori hyytyy ja sammuu ja heti sen jälkeen käyntiin lähtö on vaivasta. Niin ja kylmäkäynnillä ei ole oikeestaa mitää vikaa mutta heti ku moottori lämpiää normaaliin ni sit alkaa
Nissan primera p11 1.6 16v
Anonyymi
1
75
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla alkoi vauhti hyytymää kun yritin kiihdyttää, asentaja sano että käytä bensiinin lisäainetta, biltemasta hain, käytin 2 tai 3 pulloa ja hyvin alkoi toimiin, vanhan auton tukkeumat poistui, Kokeile ei maksa paljon !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741