Taas joku ihme uudistus!

Anonyymi

Nyt ei voi kommentoida kuin aloitusta, vastauksissa ei ole lainkaan kommentointilinkkiä!

5

152

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikäs uudistus se tämä on?

Tänään ei löydy enää keskusteluaiheiden valikkoakaan joka aikaisemmin oli kätevästi vasemmassa laidassa!

Tulee vain lista sekalaisista aloituksista ja aiheiden viimeisimmistä kommenteista.

Huonommaksi vain menee navigointi näillä sivuilla!

• Sutta ja sekundaa. Ei tätä Suomi24:ä voi enää käyttää ollenkaan.

• Anonyymi

Vasemmasta laidasta, samoin oikeasta ja ylälaidasta puuttuvat vielä "Vastaa aloitukseen"-kentät. Keskelläkin vois olla. Siten saisitte lisää aloituksen vastauksia.

• Anonyymi

Esimerkiksi "Paikkakunnat" keskustelussa ei saa enää maakuntia ja kaupunkeja listana sivun vasempaan laitaan.
      Nyt "Paikkakunnat" keskustelun alta löytyy vain yksi sivu jolla on kaikkien paikkakuntien uusimmat aloitukset ja viestit sekaisin. On mahdoton löytyy omaa kaupunkia tuosta kaikkien aloitusten sekamelskasta.
      Pitää käyttää hakutoimintoa ja sekin antaa tarpeettoman paljon turhia osumia, tai sitten etsittävä oman selaimen sivuhistoriasta suora linkki jos on aikasempina päivänä köynyt jollakin sivulla.

Korjatkaa nyt ihmeessä tuo keskustelujen valikko kuntoon!

• Anonyymi

Miten ne sais tajuumaan?!

Ei ulkonäön muuttaminen paljoa auta, jos sisältö ja etenkin viestien asiaton poistelu on yhä sitä samaa. Tunkio on tunkio, olipa siellä vain perunan kuoria tai sitten hienosti lakastuneita kukkia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      47
      11079
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      82
      7489
    3. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      75
      5499
    4. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5464
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      76
      4768
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4153
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      48
      3016
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2915
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      41
      2475
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2430
    Aihe