Nyt ei voi kommentoida kuin aloitusta, vastauksissa ei ole lainkaan kommentointilinkkiä!
Taas joku ihme uudistus!
5
205
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäs uudistus se tämä on?
Tänään ei löydy enää keskusteluaiheiden valikkoakaan joka aikaisemmin oli kätevästi vasemmassa laidassa!
Tulee vain lista sekalaisista aloituksista ja aiheiden viimeisimmistä kommenteista.
Huonommaksi vain menee navigointi näillä sivuilla! - Anonyymi
Vasemmasta laidasta, samoin oikeasta ja ylälaidasta puuttuvat vielä "Vastaa aloitukseen"-kentät. Keskelläkin vois olla. Siten saisitte lisää aloituksen vastauksia.
- Anonyymi
Esimerkiksi "Paikkakunnat" keskustelussa ei saa enää maakuntia ja kaupunkeja listana sivun vasempaan laitaan.
Nyt "Paikkakunnat" keskustelun alta löytyy vain yksi sivu jolla on kaikkien paikkakuntien uusimmat aloitukset ja viestit sekaisin. On mahdoton löytyy omaa kaupunkia tuosta kaikkien aloitusten sekamelskasta.
Pitää käyttää hakutoimintoa ja sekin antaa tarpeettoman paljon turhia osumia, tai sitten etsittävä oman selaimen sivuhistoriasta suora linkki jos on aikasempina päivänä köynyt jollakin sivulla.
Korjatkaa nyt ihmeessä tuo keskustelujen valikko kuntoon! - Anonyymi
Miten ne sais tajuumaan?!
Ei ulkonäön muuttaminen paljoa auta, jos sisältö ja etenkin viestien asiaton poistelu on yhä sitä samaa. Tunkio on tunkio, olipa siellä vain perunan kuoria tai sitten hienosti lakastuneita kukkia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836129
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj494156- 1314031
- 693883
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72597Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412595- 292286
- 2042151
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4511865