Sain puol vuotta sitten ekan parranajokoneeni ja se on käytetty Braun. Oon ajellut sillä vain pieniä parran ja viiksien alkuja kun ei ees kasva viel kunnol ja tänään ois pitänyt ennen koulua, mutta laite ei tee mitään. Yön yli on ollut latauksessa, mutta ei toimi. Pitääks se puhdistaa vai mikä helvetti sitä vaivaa?
Onko partakone puhdistuksen tarpeessa vai mikä vaivaa?
Anonyymi
4
187
Vastaukset
- Anonyymi
Vai niin, ja sullako kasvaa parta? Ootko matu?
- Anonyymi
Ihan kuule tavallinen suomalainen murrosikäinen poika ja sinä oot ilmeisesti alle kouluikäinen just kirjoittamaan oppinut pentu joka ei edes oo tajunnut, että kyllä se parta kasvaa suomalaisillakin.
- Anonyymi
Ei siinä puhdistaminen auta, mutta akun jännitteen mittaisin ihan aluksi.
Puhdista ensihätään. Jumittuvat aika helposti. Minulla on parikin poikittain leikkaavaa jotka nalkkiintuvat jos ei putsata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571711Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1321378Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701231La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10836- 64801
- 69691
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39531- 36477
- 45466
- 52442