Sain puol vuotta sitten ekan parranajokoneeni ja se on käytetty Braun. Oon ajellut sillä vain pieniä parran ja viiksien alkuja kun ei ees kasva viel kunnol ja tänään ois pitänyt ennen koulua, mutta laite ei tee mitään. Yön yli on ollut latauksessa, mutta ei toimi. Pitääks se puhdistaa vai mikä helvetti sitä vaivaa?
Onko partakone puhdistuksen tarpeessa vai mikä vaivaa?
Anonyymi
4
180
Vastaukset
- Anonyymi
Vai niin, ja sullako kasvaa parta? Ootko matu?
- Anonyymi
Ihan kuule tavallinen suomalainen murrosikäinen poika ja sinä oot ilmeisesti alle kouluikäinen just kirjoittamaan oppinut pentu joka ei edes oo tajunnut, että kyllä se parta kasvaa suomalaisillakin.
- Anonyymi
Ei siinä puhdistaminen auta, mutta akun jännitteen mittaisin ihan aluksi.
Puhdista ensihätään. Jumittuvat aika helposti. Minulla on parikin poikittain leikkaavaa jotka nalkkiintuvat jos ei putsata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233