Laiskat naisen lapset

Anonyymi

Eivät edes hae kesätöitä , van malkeksivat kotona! Minun lapset ovat olleet kestöissä jo 14 vuotiaasta asti, heistä on kiva kun on omaa rahaa ja voi ostaa mitä haluaa, eikä aina tarvi ruinata vanhemmilta.
Olenkin opastanut naiseni lapsia, että kun on omaa rahaa ,niin voit ostaa kaikkea, ei sitten tarvitse ruinaa meiltä yhtään ,jos laiskoja olette. Olen myös etsinyt heille siivous hommia ja koiran ulkoilutus tai pihansiivoushommia ,mutta eivät ole kiinnostuneita, kummallisia lellittyjä. Ennemmin ollaan ja istutaan pihalla ja syödään ja tupakoidaan . Omani olen opettanut työntekoon ja itsenäiseen elämään ja sen he osaavat, hoituvat kaikki kotiaskareetkin ja muut, ei tarvi paljon patistaa ja neuvoa.
Naiseni lapset ovat mitä ovat, laiskoja ja saamattomia. Koulukin menee tosi huonosti, en ole nähnyt todistuksia koskaan kun eivät näytä, mutta oletan ,että hävettää niin eivät kehtaa. Olen hyvä isä heille, mutta en jaksa vahtia isoja kakaroita.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä on niin tuttua minulle. Laiskoja lapsia vetelehtii nurkissa ja syövät jääkaapin tyhjäksi. Ei kelpaa löysille kakaroille nokipoikien hommat tai muu kunnon työ. Vetelehtivät ja hörppivät energiajuomia aamusta iltaan. Piiskaa pitäisi antaa saamarin vetelehtijöille ja laiskamadoille.

      • Anonyymi

        Meil kans oli, mutta olen tiukka äitipuoli, jotenl aitoin lapset hommiin . Kesätyöt hain heidän puolestaan jo tammikuussa, ja saivat puhtaanapitoa, siiousta ja sellaista, en tiedä meneekö, heidän äiti on niin saamaton että varmasti lyttää mun hyvät aikeeni, ja estää lapsia menemästä koska huotajana hänellä on viimeinen sana lapien kesätöistä, mutta sitten ei meiltä heru rahaa heille, mies kyllä antaa rahaa sen on selvä mutta minä en.

        On kumma ettei k akaroita laiteta tekemään mitään, pelkkää ptisaa ja nakkeja syövät ja jääkaappi aina tyhjä. Äitipuolena mulla pitäisi olla sananvaltaa,mutta tämä eukko kun on itsekäs ja laiska itekin. Minä sentään teen töitä ja olen ahkera ja kaunis, mutta entinen eukko ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meil kans oli, mutta olen tiukka äitipuoli, jotenl aitoin lapset hommiin . Kesätyöt hain heidän puolestaan jo tammikuussa, ja saivat puhtaanapitoa, siiousta ja sellaista, en tiedä meneekö, heidän äiti on niin saamaton että varmasti lyttää mun hyvät aikeeni, ja estää lapsia menemästä koska huotajana hänellä on viimeinen sana lapien kesätöistä, mutta sitten ei meiltä heru rahaa heille, mies kyllä antaa rahaa sen on selvä mutta minä en.

        On kumma ettei k akaroita laiteta tekemään mitään, pelkkää ptisaa ja nakkeja syövät ja jääkaappi aina tyhjä. Äitipuolena mulla pitäisi olla sananvaltaa,mutta tämä eukko kun on itsekäs ja laiska itekin. Minä sentään teen töitä ja olen ahkera ja kaunis, mutta entinen eukko ei.

        Meil kans oli, mutta olen tiukka isäpuoli , joten aitoin lapset hommiin . Kesätyöt hain heidän puolestaan jo tammikuussa, ja saivat puhtaanapitoa, siiousta ja sellaista, en tiedä meneekö, heidän isä on niin saamaton että varmasti lyttää mun hyvät aikeeni, ja estää lapsia menemästä koska huotajana hänellä on viimeinen sana lapsiensa kesätöistä, mutta sitten ei minulta heru rahaa heille, naiseni kyllä antaa rahaa sen on selvä mutta minä en.

        On kumma ettei kakaroita laiteta tekemään mitään, pelkkää energiajuomaa , ja nakkeja syövät ja lisäksi röökaavat ja jääkaappi aina tyhjä, jopa minun kaljani juovat, ja pöllivät minun tupakkani, mulla pitäisi olla sananvaltaa,mutta tämä lasten isä kun on itsekäs ja laiska itekin. Minä sentään teen töitä ja olen ahkera ja komea , mutta entinen ukko ei, mokoma juoppo.


      • Anonyymi

        Sanoista tekoihin!


    • Anonyymi

      Nykyään viihdytään liian hyvin kotosalla, pelataan pleikkaa ja ollaan somessa, ei siinä enää ehdi töitä tekemään.

      Ja kaikki laitteet näille ostetaan, eikä ole pahemmin rahan tarvetta.

      Meikäläisen sukupolvea kutsuttiin joskus pullamössösukupolveksi, mutta kyllä oli kivaa tehdä kesätöitä ja siivota alaikäsenä. Pysty sitten osteleen streoita, lp-levyjä, videoita ja sen ajan tietokonepelejä. Voi niitä aikoja, ja vähän harmittaa nykynuorison puolesta, kun maailma tuntuu olevan liiankin valmis, että mikään ei enää tunnu oikein miltään.

      Uskallan väittää, että 80-luku täällä Suomessa oli maailman parasta aikaa, ainakin tähän mennessä.

      • Anonyymi

        Ei nykyisin mitään pleikkaria pelata, eikä myöskään olla kotosalla, kaikilla on tietokone, eli älypuhelin taskussa, ja sillä pelataan vaikka ulkona, tai missä vaan, se kulkee aina mukana .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nykyisin mitään pleikkaria pelata, eikä myöskään olla kotosalla, kaikilla on tietokone, eli älypuhelin taskussa, ja sillä pelataan vaikka ulkona, tai missä vaan, se kulkee aina mukana .

        Kyllä ollaan. Meillä pelataan sikaa. On kaikenmaailman l autapelit. Ne on kivoja,. Miehen lapset on laiskoja eikä haluu pelata sikaa se on kiva peli. Mun lapset sentään osaa nauttia kaisesta kivasta, ei ole yhtä leuhkia kuin miehen lapset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nykyisin mitään pleikkaria pelata, eikä myöskään olla kotosalla, kaikilla on tietokone, eli älypuhelin taskussa, ja sillä pelataan vaikka ulkona, tai missä vaan, se kulkee aina mukana .

        Minun nuoruudessani oli elektroniikkapelit, kuka muistaa Donkey Kongin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun nuoruudessani oli elektroniikkapelit, kuka muistaa Donkey Kongin?

        Meillä oli Mario Bros .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ollaan. Meillä pelataan sikaa. On kaikenmaailman l autapelit. Ne on kivoja,. Miehen lapset on laiskoja eikä haluu pelata sikaa se on kiva peli. Mun lapset sentään osaa nauttia kaisesta kivasta, ei ole yhtä leuhkia kuin miehen lapset.

        Puolassa varmaan pelattiin sikaa, eihän siellä tunnettu sillon tietokonepelejä, kun oli entinen Itäblokinmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä oli Mario Bros .

        Me pelasimme Tamacotsin kanssa se oli taskussa koulussakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nykyisin mitään pleikkaria pelata, eikä myöskään olla kotosalla, kaikilla on tietokone, eli älypuhelin taskussa, ja sillä pelataan vaikka ulkona, tai missä vaan, se kulkee aina mukana .

        Pleikka taitaa sitten olla vähän varttuneempien juttu, tollasten suunnilleen kolmekymppisten, jotka on pelanneet jo sitä aivan ensimmäistä, toista, tai kolmatta pleikkaa lapsena. Uusin vitonen käy erittäin hyvin kaupaksi, ja niitä ei ole kaikille halukkaille edes riittänyt, joten voimissaan ovat nämä konsolit edelleenkin.

        Itse totuin kotitietokoneeseen ja sille tielle myös jäin. Commodore kuusnepasta kaikki alko, jatku Amigalla ja sitten viimein siirryin peeceehen. En ole enää vuosiin jaksanut pelailla, kun aikoinaan taisin pelata vähän liikaakin, ja iski vähän kyllästyminen vissiin.

        Vaikka tuli pelattua elektroniikkapelejä, niin pieni näyttö jotenkin ei sovi mun makuun pelaamiseen. Mitä isompi ruutu, sen parempi pelikokemus. En ole hommannut edes älykännykkää.


    • Anonyymi

      Erehdyin nuorena itsekin, mutta ajan saatossa on sielun silmät säilyneet kauneina. Siihen ei omatkaan rahat olisi pystyneet.

    • Anonyymi

      Joo meillä myös miehen lapset ei mene kesätöihin. Meiltä vaan mankuu rahaa, mutta minä olenkin sanonut, että turha pyytää, ruuan ja yösijan kun saatte se riittää. isänsä kyllä antaa rahaa jatkuvasti. Minusta eipitäisi. i hän anna minunkaanlapsilleni rahaa miksi sitten omilleen.
      Mulla on viisi teiniä ja tarvis enempi kuin miehen mat. Mitään ei tehdä senkun sotketaan aj liataan paikoja. Mun lpset yrittää näyttää esimerkkiä mutta ei mene heidän paksuun kaaliin että meille turha tulla mankuu rahaa. Me maksetaan jo elarit ja olkoot onnellisia että olen heille kiva äitipuoli, akikki ei ole. Kasvatan kyllä vaika heidän äiti aina haukkuu mua, mutta ei tajuu miten hankala ovat hänen lapset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7917
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      176
      1744
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      61
      1015
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      191
      934
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      910
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      813
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe