Minulle tulee pian 2 kk makulan ja verkkokalvon alaosan irtauman leikkauksesta. Vieläkin menee silmätipat Dexa-Chlora 4 krt/pv, Nevanac 3 krt/pv, Cosopt 2 krt/pv, ja yöksi Dexa-Chlora silmävoidetta. Kuinka pitkään näitä voi käyttää ?
Kuinka pitkään silmätippoja ?
5
316
Vastaukset
- Anonyymi
Pitkään olet kyllä käyttänyt. Eikö tipat ole jo loppunut, vai uusiiko lääkäri reseptin aina? Soita sinne silmäpolille, missä leikkaus tehtiin ja kysy asiaa.
- Anonyymi
Olin perjantaina 23.4. kontrollissa, ja käskettiin jatkaa tippojen käyttöä. Seuraava kontrolli kesäkuun puolivälissä. Itseäkin ihmetyttää, että miksi näin pitkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin perjantaina 23.4. kontrollissa, ja käskettiin jatkaa tippojen käyttöä. Seuraava kontrolli kesäkuun puolivälissä. Itseäkin ihmetyttää, että miksi näin pitkään.
Ilmenikö kontrollissa syytä tippojen jatkoon? Tulehdusta, yhä koholla olevaa silmänpainetta tms?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmenikö kontrollissa syytä tippojen jatkoon? Tulehdusta, yhä koholla olevaa silmänpainetta tms?
Silmänpainetta oli. Muusta en tiedä, koska en ole vielä saanut epikriisiä.
- Anonyymi
Cosopt on silmänpainelääke. Jotkut joutuvat käyttämään sitä loppuikänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273455Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122619Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1172582Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1112231Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761703Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481614Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261566Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001315- 1371267
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151166