Tietääkö kukaan miks minun kolli kissan tappelee joka yö? Kissan on nyt viimeiset 3 yötä tapellut jonkun kissan kanssa vaikka minun kissani on leikattu. Kissallani on aika moiset ruhjeet jotka vuotava.
Miksi kissat tappelevat?
7
268
Vastaukset
- Anonyymi
15v leikattu kollini on kulkenut ja haastanut kolleja keväisin koko ikänsä.
Lääkärireissujakin on muutamia vuosien varrella tappeluvammoista tullut.
Ensimmäisillä lääkärireisuilla sain jo kuulla että jos vammat on päässä tai rintamuksessa niin kyseessä on voittajakolli.
Kauluri päässä olen kuvannut sen puissa kiipeilemässä ainakin kolmena keväänä.
Kollillani on korvalehdet pykäliä täynnä ja kuonossa erottuva arpi.
Näinkin vanha leikattu kolli tappelee omasta reviiristään , olen ihmetellyt sen pärjäämistä nuoria isoja kolleja vastaan.
Liekö taito ja kokemus valttia tässäkin tapauksessa. - Anonyymi
Hanki apteekista Veramil suihketta ja/tai Basibact jauhetta kissasi vammoihin....
Kannattaa hoitaa ne vammat ettei tarvi eläinlääkäriin lähteä myöhemmin kun vammat tulehtuvat.
Märkivät paiseet syntyvät yleensä pienimmistä kynnen pistoista joita tuskin huomaa ennenkuin ne tulehtuvat.
Kokemuksesta tiedän että alle kahdensadan euron ei tulehtunutta vammaa saa lääkärissä hoidettua- - Anonyymi
pidä kissa sisällä tai laadi kunnon tarha, niin ei pääse pitkin kyliä tappelemaan
- Anonyymi
En kyllä hyväksyisi kissani tarhaamista ainakaan missään pihalla jonne muut ulkoilevat kissat pääsee merkkaileen ja brassaileen samalla vapaudellaan.
Olen yhden kevään kokeillut vastaavaa terassini verkottamalla ja todella huonolla tuloksella.
Lopputulemana oli että kissani ärsyyntyi keinotekoisesta vapaudesta noonettä alkoi purra nilkkojani ja sääriä.
- Anonyymi
Älä päästä kisaa ulos tappelemaan!
- Anonyymi
Mun katti katsoi äsken luonto-ohjelmaa...oikein meni lähelle tuolille, oli lintuja...on katsonut ennenkin...
- Anonyymi
Väitän että kaikki kissat , oli sitten vaikka kuinka erikoisiksi roduiksi jalostettu kantavat samaa saalistusviettiä kuin esi-isät joista kaikki kissat polveutuvat.
En tiedä mistä syystä, muutta koirilla se sama perimä on lähes kokonaan kadonnut, niin että käyttölinjan koiria pitää eriyttää ja varjella että vähäisetlkin saalistusvaistot periytyisivät.
Kissojen kopittaminen ja virikeköyhyys esim pienissä kerrostaloasunnoissa lyhentää niiden elinvuosia merkittävästi.
Kissa joka ei pääse kiipeilemään ja hyppimään säännöllisesti voi syödä itsensä ylipainoiseksi kun se kokee tarpeettomaksi pitää erinomaista tasapainoilu ja hyppytaitoa jotka ovat kaikille terveille kissoille syntyperäisiä.
Kissojen luontoon liittyvää kiinnostusta voi ylläpitää näillä youtuben linnunlaulua ja ruokintapaikkojen villskettä näyttävillä kanavilla.
Soitan itse kissalleni näin keväisin muutamaa 8 - 11h linnunlaulua sisältävää youtubejuttua lähes tauotta hiljaisella volyymilla.
Pihallani liikkuvat kiimakollit eivät saa öisillä mouruillaan vanhaa kolliani enää joka kerta lähtemään puolustamaan reviiriään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344511Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092314- 641538
- 571289
- 2611167
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1371140Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k101026Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49876Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast33838Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39800