Miksi kissat tappelevat?

Anonyymi

Tietääkö kukaan miks minun kolli kissan tappelee joka yö? Kissan on nyt viimeiset 3 yötä tapellut jonkun kissan kanssa vaikka minun kissani on leikattu. Kissallani on aika moiset ruhjeet jotka vuotava.

7

344

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

15v leikattu kollini on kulkenut ja haastanut kolleja keväisin koko ikänsä.
      Lääkärireissujakin on muutamia vuosien varrella tappeluvammoista tullut.

Ensimmäisillä lääkärireisuilla sain jo kuulla että jos vammat on päässä tai rintamuksessa niin kyseessä on voittajakolli.
      Kauluri päässä olen kuvannut sen puissa kiipeilemässä ainakin kolmena keväänä.

Kollillani on korvalehdet pykäliä täynnä ja kuonossa erottuva arpi.

Näinkin vanha leikattu kolli tappelee omasta reviiristään , olen ihmetellyt sen pärjäämistä nuoria isoja kolleja vastaan.
      Liekö taito ja kokemus valttia tässäkin tapauksessa.

• Anonyymi

Hanki apteekista Veramil suihketta ja/tai Basibact jauhetta kissasi vammoihin....
      Kannattaa hoitaa ne vammat ettei tarvi eläinlääkäriin lähteä myöhemmin kun vammat tulehtuvat.

Märkivät paiseet syntyvät yleensä pienimmistä kynnen pistoista joita tuskin huomaa ennenkuin ne tulehtuvat.

Kokemuksesta tiedän että alle kahdensadan euron ei tulehtunutta vammaa saa lääkärissä hoidettua-

• Anonyymi

pidä kissa sisällä tai laadi kunnon tarha, niin ei pääse pitkin kyliä tappelemaan

• Anonyymi

En kyllä hyväksyisi kissani tarhaamista ainakaan missään pihalla jonne muut ulkoilevat kissat pääsee merkkaileen ja brassaileen samalla vapaudellaan.

Olen yhden kevään kokeillut vastaavaa terassini verkottamalla ja todella huonolla tuloksella.

Lopputulemana oli että kissani ärsyyntyi keinotekoisesta vapaudesta noonettä alkoi purra nilkkojani ja sääriä.

• Anonyymi

Älä päästä kisaa ulos tappelemaan!

• Anonyymi

Mun katti katsoi äsken luonto-ohjelmaa...oikein meni lähelle tuolille, oli lintuja...on katsonut ennenkin...

• Anonyymi

Väitän että kaikki kissat , oli sitten vaikka kuinka erikoisiksi roduiksi jalostettu kantavat samaa saalistusviettiä kuin esi-isät joista kaikki kissat polveutuvat.

En tiedä mistä syystä, muutta koirilla se sama perimä on lähes kokonaan kadonnut, niin että käyttölinjan koiria pitää eriyttää ja varjella että vähäisetlkin saalistusvaistot periytyisivät.

Kissojen kopittaminen ja virikeköyhyys esim pienissä kerrostaloasunnoissa lyhentää niiden elinvuosia merkittävästi.
        Kissa joka ei pääse kiipeilemään ja hyppimään säännöllisesti voi syödä itsensä ylipainoiseksi kun se kokee tarpeettomaksi pitää erinomaista tasapainoilu ja hyppytaitoa jotka ovat kaikille terveille kissoille syntyperäisiä.

Kissojen luontoon liittyvää kiinnostusta voi ylläpitää näillä youtuben linnunlaulua ja ruokintapaikkojen villskettä näyttävillä kanavilla.

Soitan itse kissalleni näin keväisin muutamaa 8 - 11h linnunlaulua sisältävää youtubejuttua lähes tauotta hiljaisella volyymilla.
        Pihallani liikkuvat kiimakollit eivät saa öisillä mouruillaan vanhaa kolliani enää joka kerta lähtemään puolustamaan reviiriään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      190
      17587
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      48
      10091
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      168
      6222
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      46
      3240
    5. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      23
      2939
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      34
      2901
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      59
      2731
    8. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2690
    9. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      140
      1942
    10. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      52
      1941
    Aihe