Miksi kissat tappelevat?

Anonyymi

Tietääkö kukaan miks minun kolli kissan tappelee joka yö? Kissan on nyt viimeiset 3 yötä tapellut jonkun kissan kanssa vaikka minun kissani on leikattu. Kissallani on aika moiset ruhjeet jotka vuotava.

7

170

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      15v leikattu kollini on kulkenut ja haastanut kolleja keväisin koko ikänsä.
      Lääkärireissujakin on muutamia vuosien varrella tappeluvammoista tullut.

      Ensimmäisillä lääkärireisuilla sain jo kuulla että jos vammat on päässä tai rintamuksessa niin kyseessä on voittajakolli.
      Kauluri päässä olen kuvannut sen puissa kiipeilemässä ainakin kolmena keväänä.

      Kollillani on korvalehdet pykäliä täynnä ja kuonossa erottuva arpi.

      Näinkin vanha leikattu kolli tappelee omasta reviiristään , olen ihmetellyt sen pärjäämistä nuoria isoja kolleja vastaan.
      Liekö taito ja kokemus valttia tässäkin tapauksessa.

    • Anonyymi

      Hanki apteekista Veramil suihketta ja/tai Basibact jauhetta kissasi vammoihin....
      Kannattaa hoitaa ne vammat ettei tarvi eläinlääkäriin lähteä myöhemmin kun vammat tulehtuvat.

      Märkivät paiseet syntyvät yleensä pienimmistä kynnen pistoista joita tuskin huomaa ennenkuin ne tulehtuvat.

      Kokemuksesta tiedän että alle kahdensadan euron ei tulehtunutta vammaa saa lääkärissä hoidettua-

    • Anonyymi

      pidä kissa sisällä tai laadi kunnon tarha, niin ei pääse pitkin kyliä tappelemaan

      • Anonyymi

        En kyllä hyväksyisi kissani tarhaamista ainakaan missään pihalla jonne muut ulkoilevat kissat pääsee merkkaileen ja brassaileen samalla vapaudellaan.

        Olen yhden kevään kokeillut vastaavaa terassini verkottamalla ja todella huonolla tuloksella.

        Lopputulemana oli että kissani ärsyyntyi keinotekoisesta vapaudesta noonettä alkoi purra nilkkojani ja sääriä.


    • Anonyymi

      Älä päästä kisaa ulos tappelemaan!

    • Anonyymi

      Mun katti katsoi äsken luonto-ohjelmaa...oikein meni lähelle tuolille, oli lintuja...on katsonut ennenkin...

      • Anonyymi

        Väitän että kaikki kissat , oli sitten vaikka kuinka erikoisiksi roduiksi jalostettu kantavat samaa saalistusviettiä kuin esi-isät joista kaikki kissat polveutuvat.

        En tiedä mistä syystä, muutta koirilla se sama perimä on lähes kokonaan kadonnut, niin että käyttölinjan koiria pitää eriyttää ja varjella että vähäisetlkin saalistusvaistot periytyisivät.

        Kissojen kopittaminen ja virikeköyhyys esim pienissä kerrostaloasunnoissa lyhentää niiden elinvuosia merkittävästi.
        Kissa joka ei pääse kiipeilemään ja hyppimään säännöllisesti voi syödä itsensä ylipainoiseksi kun se kokee tarpeettomaksi pitää erinomaista tasapainoilu ja hyppytaitoa jotka ovat kaikille terveille kissoille syntyperäisiä.

        Kissojen luontoon liittyvää kiinnostusta voi ylläpitää näillä youtuben linnunlaulua ja ruokintapaikkojen villskettä näyttävillä kanavilla.

        Soitan itse kissalleni näin keväisin muutamaa 8 - 11h linnunlaulua sisältävää youtubejuttua lähes tauotta hiljaisella volyymilla.
        Pihallani liikkuvat kiimakollit eivät saa öisillä mouruillaan vanhaa kolliani enää joka kerta lähtemään puolustamaan reviiriään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3599
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1409
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1239
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1028
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1016
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe