Pelkäätkö sinä nainen minua miestä?

Anonyymi

Se on aivan turhaa. Tai sano niin mulle miehelle. Saatan pelätä sinua samalla tavalla. Vaikka olet kaivattu, olet silti outo ihminen. Et tiedä minusta paljoakaan, enkä minäkään tiedä sinusta juuri mitään. Näkemisemme ovat luoneet sinusta myönteisen kuvan siitä, että voisin viihtyä pysyvästi kanssasi. Lyö minua nainen jollakin esineellä, että pelkosi poistuu. En ole ikinä lyönyt naista, enkä aio sitä tehdä jatkossakaan. Olen feministi. Heippa Moi!

33

554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulle tulee näkemisestä hämmentynyt olo. En saa selvää kartteleeko mies minua ja haluaa olla etäisempi kuin muille. Ajattelisin että hän aluksi kiinnostui ja ihastui mutta päätti sitten järjen antaa voittaa tai jotain sellaista. En pelkäisi häntä jos saisin tilaisuuden jutella rennommin ja rennommassa ympäristössä, hän näkisi ihan eri puolen musta, ei sitä seipäänniellyttä ja hermostunutta.

      • Anonyymi

        Mies on pahoillaan jos koet että hän välttelee sinua. Haluaisin heittää kanssasi rentoa läppää mutta sitä varten pitäisi ensin vähän paremmin tutustua mikä taas puolestaan vaatii rentoa läpän heittämistä. Eli tällainen itseään ruokkiva kehä taikka kynnys estää tutustumisen paremmin. Ja toki mukana on myös tuota olkapäällä kuiskivaa järjen ääntä joka omalta osaltaan laittaa kapuloita rattaisiin. Ei ole helppoa ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies on pahoillaan jos koet että hän välttelee sinua. Haluaisin heittää kanssasi rentoa läppää mutta sitä varten pitäisi ensin vähän paremmin tutustua mikä taas puolestaan vaatii rentoa läpän heittämistä. Eli tällainen itseään ruokkiva kehä taikka kynnys estää tutustumisen paremmin. Ja toki mukana on myös tuota olkapäällä kuiskivaa järjen ääntä joka omalta osaltaan laittaa kapuloita rattaisiin. Ei ole helppoa ei.

        Ei ole helppoa . Varsinkaan kun tilanteessamme tuon miehen kanssa emme ole enää tekemisissä juuri ollenkaan. Luulen että järjen ääni voittaa silloin kun ei voi tutustua toiseen. Ei sen kommunikoinnin tarvitsisi mielestäni olla mitään säkenöivääkään aluksi. Eihän sanat ole kuin osa viestintää.


    • Anonyymi

      Pelkään vain, että rikot mun sydämen. Mitään muuta en pelkää. Et oo pelottava...oot pyörryttävän miehekkään turvallinen. Tykkään siitä vastakohdasta. Millä mä sua löisin, tyynylläkö :)

    • Anonyymi

      Pelkään että käytät tunteitani. Hyväksi.

    • Anonyymi

      No hei ja moi 😍

    • Anonyymi

      Valitan, mutta en pelkää. En lyö sinua enkä ketään, se ei kuulu hyviin tapoihin.

    • Anonyymi

      No, vieras aina vähän pelottaa, elämäkin varmaan. Tuskin lyömään kuitenkaan, ellei sitten jokin yhteisymmärryksessä jotain jään särkemistä. https://youtu.be/wmMf3D3Hv9w

    • Anonyymi

      Pelkään mies näitä tunteita joita minussa aiheutat. Sinulle vain keveää huvia työpäivään ja minulle paniikkia ja särkynyt sydän. Siksi pelkään sinua.

      • Anonyymi

        Aika kyyninen kuva rakkaudesta jos kuvittelet, että suuret tunteet katoaisi arkeen. Arjessa on satoja asioita, jotka vahvistaa niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kyyninen kuva rakkaudesta jos kuvittelet, että suuret tunteet katoaisi arkeen. Arjessa on satoja asioita, jotka vahvistaa niitä.

        Ja ymmärrän kollegan kaipaaja että suuret tunteesi on muita ihmisiä suurempia. Niin se usein on tuossa persoonallisuushäiriössä

        Epävakaalla on usein vaikeuksia siinä että tunteet menee yli normaalin ja voimakkuus saa aikaan ylilyöntejä mm. Pettämistä ja väkivaltaisuutta

        Olet varmasti hankala ihminen suhteessa


      • Anonyymi

        Arki ei poista suuria tunteita, vaan tuo niihin juuri sopivasti arkista vaikutusta vähän rauhoittamaan ja vakauttamaan.

        No lähisuhteissa on aina kaksi ihmistä. Se on vuorovaikutussuhde. Kyllähän lähes ketä tahansa miestä voi nainen ärsyttää vaikka tahallaan siihen pisteeseen asti että tulee turpaan. Eli on se myös kiinni siitä keskinäisestä vuorovaikutuksesta. Jotkut ovat ihmisinä haastavampia, mutta kyllä heidänkin kanssaan voi tulla toimeen jos kommunikaatiossa on muita vahvuuksia. Rakkaus, kunnioitus, arvostus, se ettei uhriudu ja äly auttaa aika pitkälle kuumakallejen kanssa. Piirre se vaan on niin kuin muutkin piirteet. Turha sitä demonisoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ymmärrän kollegan kaipaaja että suuret tunteesi on muita ihmisiä suurempia. Niin se usein on tuossa persoonallisuushäiriössä

        Epävakaalla on usein vaikeuksia siinä että tunteet menee yli normaalin ja voimakkuus saa aikaan ylilyöntejä mm. Pettämistä ja väkivaltaisuutta

        Olet varmasti hankala ihminen suhteessa

        Haista kukkanen siinä kollegan kaipaamisinasi. Elätkö jossakin perähikiällä missä on muutama ihminen ja kaikki tuntee toisensa. Suomessa on 5,5 miljoonaa ihmistä. Täällä yhtenä päivänä kollegasta kirjoittava ihminen on suutella todennäköisyydellä eri ihminen kuin toisena päivänä kollegasta kirjoittava ihminen. Myös eri sukupuolta oleva ja taatusti eriniminenkin.

        Saattaa tulla yllätyksenä sinulle se, että kollega tarkoittaa yleensä samaa työtä tekevää henkilöä. Se ei siis tarkoita välttämättä samassa työpaikassa olevaa henkilöä. Vähän perspektiiviä näihin kirjoituksiin. Myös kannattaa muistaa, että täällä kaikki kirjoitukset eivät edes ole tarkoitettu näille palstakytille!


    • ehkä hieman pelkään, ja omia tunteitani, niitä on vieläkin...

      <3

      itseäni vanhempi mies!

    • Anonyymi

      Olemme olleet treffeillä?

    • Anonyymi

      En pelkää sua (häntä). Pelkään vähän omia tunteitani ja sitä, jos toinen ei tunne mitään. Mutta alan väsyä selittämään näitä samoja juttuja erilaisissa anonyymialoituksissa täällä. Jutut kiertää täällä samaa kehää. Hoidetaan itsemme toistemme elämään oikeasti. Kaikki muu on pelkkää toivetta eikä totta.

    • Anonyymi

      Nyt kun kysyit niin en pelkää sinua. Pelkään vain sitä tunnetta minkä herätät. Miten voi tuntea toista kohtaan näin syvästi, eihän me edes tunneta.

      • Anonyymi

        Olisko sulla aikaa sellaset 50 vuotta kattoon opitaanko? ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko sulla aikaa sellaset 50 vuotta kattoon opitaanko? ❤️

        On toki Rakas ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko sulla aikaa sellaset 50 vuotta kattoon opitaanko? ❤️

        Sivusta vastasi tuo aiempi kommentti, mutta voidaanhan me 50 vuodenkin päästä tutustua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta vastasi tuo aiempi kommentti, mutta voidaanhan me 50 vuodenkin päästä tutustua.

        Vai tarkoititko, että 50 vuotta tutustutaan? Tätä menoa sitä hetkeä tulee tuskin koskaan :/


    • Anonyymi

      Pelkään mä, mutta jos lyödä täytyy, niin sitten sunkin pitää. Sillain voimaa ja taitoa tuohon, mut jos otellaan sievästi ☺️

    • Anonyymi

      Mitähän hiivattia minä juuri luin? Heippa👏

    • Anonyymi

      Ei taida naista kiinnostaa pätkääkään tuollainen Beta uros.

      • Anonyymi

        Ei taida miestä kiinnostaa nämä trollit .


    • Anonyymi

      Voisitko jo lopettaa ja alkaa seurustelemaan, vaikka jonkun hintin kanssa. Minua ei oikeasti kiinnosta kenen kanssa seurustelet. En ole rakastunut sinuun, enkä koskaan tule rakastumaan.

      • Anonyymi

        Mutta kuitenkin kiinnostaa?


    • Anonyymi

      Kyllä minä arastelen sinua. Vaikka aikuinen nainen olenkin. En voi uskoa, että riittäisin sinulle. Samalla pelkään kai omia tunteitani, ja kaikkea sitäkin mitä se merkitsisi, että päästäisin sut elämääni... Pelkään ja arastelen useita asioita, vaikka sitä ei ehkä uskoisikaan.

      • Anonyymi

        Et ole nainen, alhainen ihminen


      • Anonyymi

        Täälä ei muuta olekaan kuin pelkureita trolleja .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole nainen, alhainen ihminen

        Pahoittelut siitä, jos pilasin päiväsi. Herkät naiset revitään täällä kuten oikeassakin elämässä kappaleiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täälä ei muuta olekaan kuin pelkureita trolleja .

        Ja siinä olet oikeassa!


    • Anonyymi

      Hän mies näytti eilen hetken säikähtäneeltä, kun näimme ohimennen. Teki mieli sanoa, että kaikki on hyvin. Ikävää, jos hänestä on kurjaa nähdä minua. On kivempi nähdä hänen ilahtuvan, välillä niinkin on käynyt. Nyt mietin, että ehkä hän ei enää pidä minusta, jos aiemmin pitikin...

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe