Muuramen lääkärit

Anonyymi

Kukahan olisi hyvä lääkäri Muuramen terveyskeskuksessa? Nykyinen ei tunnu välittävän mistään mitään,verikokeitten tuloksetkin piti ite tarkastaa ja sanoo lääkärille että ei kaikki kohdallaan. Sanoi vaan kappas enpä huomannut.

12

4502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinpä mistä henkilökunta tulee tk:seen.Tuttavani OLI HERMO PINNASSA KUN SELKÄ OIREILEE PAHEMMIN LIHAKSET KRAMPPAILEE YM. SITTEN SEKOITETAAN JOHONKIN MUUHUN SAIRAUTEEN MIKÄ EI TODELLAKAAN PIDÄ PAIKKANSA SEN VOIN KYLLÄ KYLLÄ KAVERINI PUOLESTA SANOA.EI JUMAKAUTA MITÄ VOIMME TEHDÄ POTILASASIAMIES ALUEHALLINTOVIRSTO VALVIRA...........

    • Anonyymi

      TÄSSÄ KUNNASSA EI OLE HYVIÄ LÄÄKÄREITÄ.KANNATTAA IHAN OMAN TERVEYTESI VUOKSI MENNÄ VAIKKA KYLLÖÖN KUN ON LEKURIN TARVISTA

    • Anonyymi

      Onkos Korhonen vielä lääkäri Muuramessa tänä päivänä, olen kuullut, että ei olisi Suomalainen nimestään huolimatta.

      • Anonyymi

        Olisiko oikeasti joku Itäeurooppalainen.


    • Anonyymi

      Muuramen tk.ssa on varmaan koko euroopan huonoimmat ja ammattitaidottodimmat lääkärit. Ja se on fakta.

      • Anonyymi

        Juuri näin olen huomannut tämän vuosia sitten kaikki kuntalaiset ovat samaa mieltä tästä asiasta


    • Anonyymi

      Muuramen lääkäreissä ei ole mitään vikaa. Jos noin harmittaa niin menkää vanhukset vaikka yksityiselle. Kyllä teillä ahneilla on siihen varaa, toisin kuin nuoremmalla väellä.

      • Anonyymi

        Muuramessa asuu niin varakasta väkeä että käyttävät yksityisiä. Paikallinen arvauskeskus hoitaa persaukiset.


      • Anonyymi

        Oletko kauan asunut paikkakunnalla.....Oletko joutunut käymään tk:ssa usein........todistetusti useammalta taholta että lekurin lausunto/epikriisi on väärin perustein laaditut virheellinen,entä verikokeet väärin tulkittu,tässä on vakavista asioista kysymys ennenkaikkea potilaan kärsimyksistä terveydestä ei välitetä mitään kunhan saadaan potilas lähtemään pois mahdollisimman pian vaikka pitäisi tutkia tai lähettää tarkempiin tutkimuksiin muualle,tämä on totta emmekä muuta voi mitä voisimme.........


    • Anonyymi

      Perjantaina TK menee kiinni. Maanantai aamuna hoitajan aika pitäisi peruuttaa viikonloppuna. Ei onnistu. Maanantaina soittaessa peruuttamattomasti ajasta sanoi hoitaja että , että tulee lasku kotiin. Onpa kummaa palvelua. Olisi itse vastannut puhelimeen ajoissa, niin aika olisi saatu peruutettua. Sanoo jotain tämäkin asia Muuramen TK.n sairaanhoitajista. Minä sanon, että hävetkää, jos osaatte.Ei jäänyt hyvää vaikutelmaa työskentelystä, muillakin hyvaksin työpisteissä on joustoa, niin miksei teillä. Terveisin vakavasti sairaan omainen.

    • Anonyymi00016

      Ei lääkärissä ole ollut valitettavaa mutta vastaanotto henkilökunta on ottanut oppia kaupungista ja asiakaspalvelu kärsii. Hyvin epämiellyttävää käytöstä, aivan kuin kaikki vain hakisivat keksittyä sairaslomaa. Haloo pihvit meitä on oikeasti sairaita jotka haemme apua!

    • Anonyymi00017

      Joskus oli eläinlääkäri töissä tk:ssa. Taisi olla myös lääkäri, mutta vaikutti kohtelevan potilasta kuin eläinta. Ainakin itselle jäi sellainen tunne. Ei jäänyt kovin hyvä tunne tuosta käynnistä tk:n vuodeosastolla.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe