Kukahan olisi hyvä lääkäri Muuramen terveyskeskuksessa? Nykyinen ei tunnu välittävän mistään mitään,verikokeitten tuloksetkin piti ite tarkastaa ja sanoo lääkärille että ei kaikki kohdallaan. Sanoi vaan kappas enpä huomannut.
Muuramen lääkärit
12
4502
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä mistä henkilökunta tulee tk:seen.Tuttavani OLI HERMO PINNASSA KUN SELKÄ OIREILEE PAHEMMIN LIHAKSET KRAMPPAILEE YM. SITTEN SEKOITETAAN JOHONKIN MUUHUN SAIRAUTEEN MIKÄ EI TODELLAKAAN PIDÄ PAIKKANSA SEN VOIN KYLLÄ KYLLÄ KAVERINI PUOLESTA SANOA.EI JUMAKAUTA MITÄ VOIMME TEHDÄ POTILASASIAMIES ALUEHALLINTOVIRSTO VALVIRA...........
- Anonyymi
TÄSSÄ KUNNASSA EI OLE HYVIÄ LÄÄKÄREITÄ.KANNATTAA IHAN OMAN TERVEYTESI VUOKSI MENNÄ VAIKKA KYLLÖÖN KUN ON LEKURIN TARVISTA
- Anonyymi
Onkos Korhonen vielä lääkäri Muuramessa tänä päivänä, olen kuullut, että ei olisi Suomalainen nimestään huolimatta.
- Anonyymi
Olisiko oikeasti joku Itäeurooppalainen.
- Anonyymi
Muuramen tk.ssa on varmaan koko euroopan huonoimmat ja ammattitaidottodimmat lääkärit. Ja se on fakta.
- Anonyymi
Juuri näin olen huomannut tämän vuosia sitten kaikki kuntalaiset ovat samaa mieltä tästä asiasta
- Anonyymi
Muuramen lääkäreissä ei ole mitään vikaa. Jos noin harmittaa niin menkää vanhukset vaikka yksityiselle. Kyllä teillä ahneilla on siihen varaa, toisin kuin nuoremmalla väellä.
- Anonyymi
Muuramessa asuu niin varakasta väkeä että käyttävät yksityisiä. Paikallinen arvauskeskus hoitaa persaukiset.
- Anonyymi
Oletko kauan asunut paikkakunnalla.....Oletko joutunut käymään tk:ssa usein........todistetusti useammalta taholta että lekurin lausunto/epikriisi on väärin perustein laaditut virheellinen,entä verikokeet väärin tulkittu,tässä on vakavista asioista kysymys ennenkaikkea potilaan kärsimyksistä terveydestä ei välitetä mitään kunhan saadaan potilas lähtemään pois mahdollisimman pian vaikka pitäisi tutkia tai lähettää tarkempiin tutkimuksiin muualle,tämä on totta emmekä muuta voi mitä voisimme.........
- Anonyymi
Perjantaina TK menee kiinni. Maanantai aamuna hoitajan aika pitäisi peruuttaa viikonloppuna. Ei onnistu. Maanantaina soittaessa peruuttamattomasti ajasta sanoi hoitaja että , että tulee lasku kotiin. Onpa kummaa palvelua. Olisi itse vastannut puhelimeen ajoissa, niin aika olisi saatu peruutettua. Sanoo jotain tämäkin asia Muuramen TK.n sairaanhoitajista. Minä sanon, että hävetkää, jos osaatte.Ei jäänyt hyvää vaikutelmaa työskentelystä, muillakin hyvaksin työpisteissä on joustoa, niin miksei teillä. Terveisin vakavasti sairaan omainen.
- Anonyymi00016
Ei lääkärissä ole ollut valitettavaa mutta vastaanotto henkilökunta on ottanut oppia kaupungista ja asiakaspalvelu kärsii. Hyvin epämiellyttävää käytöstä, aivan kuin kaikki vain hakisivat keksittyä sairaslomaa. Haloo pihvit meitä on oikeasti sairaita jotka haemme apua!
- Anonyymi00017
Joskus oli eläinlääkäri töissä tk:ssa. Taisi olla myös lääkäri, mutta vaikutti kohtelevan potilasta kuin eläinta. Ainakin itselle jäi sellainen tunne. Ei jäänyt kovin hyvä tunne tuosta käynnistä tk:n vuodeosastolla.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550