Muuramen lääkärit

Anonyymi

Kukahan olisi hyvä lääkäri Muuramen terveyskeskuksessa? Nykyinen ei tunnu välittävän mistään mitään,verikokeitten tuloksetkin piti ite tarkastaa ja sanoo lääkärille että ei kaikki kohdallaan. Sanoi vaan kappas enpä huomannut.

10

3810

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinpä mistä henkilökunta tulee tk:seen.Tuttavani OLI HERMO PINNASSA KUN SELKÄ OIREILEE PAHEMMIN LIHAKSET KRAMPPAILEE YM. SITTEN SEKOITETAAN JOHONKIN MUUHUN SAIRAUTEEN MIKÄ EI TODELLAKAAN PIDÄ PAIKKANSA SEN VOIN KYLLÄ KYLLÄ KAVERINI PUOLESTA SANOA.EI JUMAKAUTA MITÄ VOIMME TEHDÄ POTILASASIAMIES ALUEHALLINTOVIRSTO VALVIRA...........

• Anonyymi

TÄSSÄ KUNNASSA EI OLE HYVIÄ LÄÄKÄREITÄ.KANNATTAA IHAN OMAN TERVEYTESI VUOKSI MENNÄ VAIKKA KYLLÖÖN KUN ON LEKURIN TARVISTA

• Anonyymi

Onkos Korhonen vielä lääkäri Muuramessa tänä päivänä, olen kuullut, että ei olisi Suomalainen nimestään huolimatta.

• Anonyymi

Olisiko oikeasti joku Itäeurooppalainen.

• Anonyymi

Muuramen tk.ssa on varmaan koko euroopan huonoimmat ja ammattitaidottodimmat lääkärit. Ja se on fakta.

• Anonyymi

Juuri näin olen huomannut tämän vuosia sitten kaikki kuntalaiset ovat samaa mieltä tästä asiasta

• Anonyymi

Muuramen lääkäreissä ei ole mitään vikaa. Jos noin harmittaa niin menkää vanhukset vaikka yksityiselle. Kyllä teillä ahneilla on siihen varaa, toisin kuin nuoremmalla väellä.

• Anonyymi

Muuramessa asuu niin varakasta väkeä että käyttävät yksityisiä. Paikallinen arvauskeskus hoitaa persaukiset.

• Anonyymi

Oletko kauan asunut paikkakunnalla.....Oletko joutunut käymään tk:ssa usein........todistetusti useammalta taholta että lekurin lausunto/epikriisi on väärin perustein laaditut virheellinen,entä verikokeet väärin tulkittu,tässä on vakavista asioista kysymys ennenkaikkea potilaan kärsimyksistä terveydestä ei välitetä mitään kunhan saadaan potilas lähtemään pois mahdollisimman pian vaikka pitäisi tutkia tai lähettää tarkempiin tutkimuksiin muualle,tämä on totta emmekä muuta voi mitä voisimme.........

• Anonyymi

Perjantaina TK menee kiinni. Maanantai aamuna hoitajan aika pitäisi peruuttaa viikonloppuna. Ei onnistu. Maanantaina soittaessa peruuttamattomasti ajasta sanoi hoitaja että , että tulee lasku kotiin. Onpa kummaa palvelua. Olisi itse vastannut puhelimeen ajoissa, niin aika olisi saatu peruutettua. Sanoo jotain tämäkin asia Muuramen TK.n sairaanhoitajista. Minä sanon, että hävetkää, jos osaatte.Ei jäänyt hyvää vaikutelmaa työskentelystä, muillakin hyvaksin työpisteissä on joustoa, niin miksei teillä. Terveisin vakavasti sairaan omainen.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      117
      7364
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      656
      4845
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      3164
    4. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1327
    5. 50
      1315
    6. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      92
      1173
    7. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      129
      1084
    8. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      54
      971
    9. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      27
      863
    10. Mitä olisitte sanonut hänelle?

Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään
      Ikävä
      50
      854
    Aihe