Alkaa:
27. huhtikuuta 2021, 13:00
Päättyy:
27. huhtikuuta 2021, 14:00
Sijainti:
Verkossa
Aika: 27.4. kello 13.00
Paikka: verkossa (TE-live)
Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus Oy tarjoaa työkokeilu- ja palkkatukipaikkoja myymälä-, korjaus-, varasto- ja kuljetustehtäviin.
Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus on vuonna 1990 perustettu yleishyödyllinen yritys, jonka tavoitteena on vähentää luonnonvarojen kulutusta, kasvattaa ympäristötietoisuutta sekä lisätä osallistumisen ja työnteon mahdollisuuksia.
Tarjolla työkokeilu- ja palkkatukitöitä erilaisissa myymälä-, varasto-, kuljetus ja korjaustehtävissä pääkaupunkiseudun toimipisteissä. Pääset kiertotalouden ja ympäristövastuun yritykseen kokemaan käytännössä, miten luonnonvaroja säästetään.
Lähetyksessä ovat mukana Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus Oy:n henkilöstöasiantuntija Katja Lindroos sekä työhönvalmentaja Milja Aro.
Osallistu lähetykseen chatin kautta!
Lue lisää Kierrätyskeskuksesta tästä.
Tästä löydät Kierrätykskeskuksen avoimet työpaikat.
Voit seurata lähetyksiämme TE-live.fi -sivuilla, YouTube-kanavallamme "Uudenmaan TE-palvelut" sekä Facebook-sivullamme "TE-palvelut Uusimaa". Kaikki lähetykset voit myös katsoa milloin vain jälkitallenteina YouTubesta ja TE-live.fi -sivuilta.
Katso lähetys tästä linkistä.
Alueet: Uusimaa Näkyvyys: näytä tapahtuma valtakunnallisella etusivulla Tapahtumatyypit: Rekrytapahtuma
Kierrätystyöntekijäksi Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskukseen (TE-live)
20
1070
Vastaukset
- Anonyymi
Tervemenoa! Paras ja oikeastaan ainoa hyvä puoli tuollaisissa puljuissa on jos pääset tavaran vastaanottoon jä pääset noukkimaan talteen mahdolliset arvokamat.
- Anonyymi
Olin töissä yhdessä voin sanoa etten saanu kiitosta viimeisenä työpäivänä ITE kiittäisin harjoittelijaa työpanoksesta jos olisin työnantaja,(tulishan siitä hyvä mieli). Nyt olen siivonnut vaatekaappeja ja paljon pieneksi jääneitä lapsen vaatteita voisin viedä heille mutta Valitsen toisen jonne lahjoittaa,. Annetaan hyvän kiertää.
Onneksi tämän kokoisessa kaupungissa löytyy muitakin kuin tämä kyseinen kauppa. Sitten muutamat työntekijät valitsee työaikana parhaat päältä ,ei sillä että se väärin olisi onhan se tuloa yritykselle mutta minun lahjoittamia vaatteita (jotka ei ole kuin koulun juhlassa kerran pidetty) ei kukaan työaikanansa osta. - Anonyymi
Kullankaivaja
- Anonyymi
Kierrätyskeskuksen tekemät työt on tärkeätä ja tarpeellista työtä, saadaan monia tarpeettomaksi käyneitä tavaroita käyttöön jollekin toiselle.
Tämän työn ei kuuluisi kuitenkaan olla mikään te-toimiston tyrkyttämä palkaton työ, vaan siitä pitäisi saada ihan normaalia palkkaa. Jokaisen joka kierrätyskeskuksessa työskentelee pitäisi pöytään saada palkkatyöstä sopimus lomineen päivineen.
Sitä työtä voisi jopa perustellusti hieman subventoidakin, on kuitenkin oikeastikin yhteiskunnalle hyödyllinen työ kun pidetään romut siellä mihin ne kuuluu, ja tavara kiertämään aina niille on tarvitsijoita.- Anonyymi
Olen 100% samaa mieltä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Paljonko saa palkkaa ja jääkö tästä rahallisesti paljon tappiolle, jos viimeiset 5v on saanut vain toimeentulotuki yleinen asumistuki työmarkkinatuki ilman että ollut päivääkään töissä? Ainakin vapaaa-ajan menettää, koska työtä varmaan se 37,5 tuntia viikossa?
Montako kuukautta joutuu tekee ja saanko miten pitkän karenssin, jos suutun idiootille työkaverille ja huudan naama punaisena saaden itselleni potkut, koska olen äkkipikainen enkä voi asialle mitään?- Anonyymi
Jos palkkatuella pääset saat oikeaa palkkaa ja normi työaika, mutta jos 9€/PV niin työaika jotain 4tuntii per päivä ja kahvit ja ruoka siihen. ITE en menis syömään niitä jos en olisi aivan varma kuka tehnyt. Kuullut olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos palkkatuella pääset saat oikeaa palkkaa ja normi työaika, mutta jos 9€/PV niin työaika jotain 4tuntii per päivä ja kahvit ja ruoka siihen. ITE en menis syömään niitä jos en olisi aivan varma kuka tehnyt. Kuullut olen.
sä olet katsonut televisiosta jotain amerikkalaisia ruokasarjoja, joiden vuoksi muodostat kiukkuisen mielipiteesi. Suomessa on tilaisuus tehdä palvelus josta maksetaan, meneppäs nigeriaan lässyttämään yhtä-äkkistä hämmästymistä tarjolla olevasta mahdollisuudesta afrikan yön hämärässä käydä varastamassa lehmänpaskaa majanrakennustarpeiksi, myös taistelua paikallisen muslimiheimon kanssa kolmesta kärpäsestä aamupalaksi, senkin porsas....
parempi on huomata mahdollisen ja mahdottoman ero.
Suomi suomii
moro - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
7 tuntia työpäivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
7 tuntia / pvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruoka ei kuulu
- Anonyymi
9 euroa korvausta päivässä. Mikä menee jo kokonaisuudessaan matkoihin ja eväisiin.
Kassalla ei saa istua.
Työtä pitää tehdä koko ajan tai tulee sanomista.
Kokeilijaa kohdellaan alhaisesti.
Mielenterveys kesti tuolla, kun otin sen kokonaan vapaaehtoistyönä. Autoin luontoa ja ihmisiä siinä sivussa. Minua ei autettu. Heitettiin pellolle vaikka kuinka yritin tehdä vaikutusta ja seuraava tuli tilalle.- Anonyymi
Kuuluu sarjaan kuntouttava työtoiminta moni sairastunut masennukseen eli ei kuntouta ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluu sarjaan kuntouttava työtoiminta moni sairastunut masennukseen eli ei kuntouta ketään.
Saako siitä edes sen keskivaikean masennuksen, millä pääsisi eläkkeelle ?
- Anonyymi
Tuo kuulostaa puhtaalta hyväksikäytöltä. Onko tuollainen oikeasti laillista? Ei minkään sorttista palkkaa? Itse en menisi. Eläisin kai ilman tukia mieluummin tai luovisin jotenkin eteenpäin. Miksi nämä orjatyöpaikat eivät tarjoa edes ruoka palkkaa.?
- Anonyymi
Karenssin uhalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karenssin uhalla.
Sitten menee toimeentulo "luukulle" kuntouttava työtoiminta on 1 suurimpia masennuksen aiheuttajia.
- Anonyymi
Taas ollaan vetämässä työttömiä nenästä. Tuollaista minullekin tarjottiin mutta eipä vaan tarvinnut mennä kyykytettäväksi kun pääsin eläketuelle.
- Anonyymi
61v ?
- Anonyymi
Onnekas!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315999- 345483
- 293094
- 342474
- 442347
- 372128
- 152108
- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696