Yleiskeskustelua ja vinkkejä viikonlopun vihjeisiin niille, jotka eivät halua tietää ristikoiden ratkaisusanoja ennen 4.5.2021.
Kovis Juha Hyvönen. Myös Juha Leinosen Mantan valinta viikonvaihteeksi saattaa olla kovis.
Tätä kirjoittaessani en ole ristikoita ehtinyt ratkoa. Aika on mennyt muussa. Kun ehdin ratkoa ja jos saan ratkottua, voi minulta apua kysyä myös foorumissani ja chatissani. Saatan myös itse tarvita vinkkejä, sen verran haastavia Hyvösen ristikot ovat.
IS Viikonloppu 24.-25.4.2021
5
113
Vastaukset
Taviksessa ssuraavaan en keksinyt sopivaa piilotavua.
MÄÄRITTÄÄ ANSIOTULOA > PALKKA ? KA
Palkka-aika sopisi, mutta tuntuu liian teennäiseltä, sillä normaalisti puhutaan palkanmaksuajasta.- Anonyymi
Olisiko palkkaluokka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko palkkaluokka?
Joo. Mitenköhän asua on päässyt unohtumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Mitenköhän asua on päässyt unohtumaan.
Siis mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mitä?
Po. "asia", ei "asua". Pienikin kirjoitusvirhe tekee joskus asian mahdottomaksi ymmärtää. Pahoittelen.
Eläkeläisenä ei tule palkka-asioita mietittyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683