Viime aikoina koiran ottaneet; mikä rotu ja paljonko pentu maksoi? Löytyikö koira helposti vai joutuuko odottamaan pitkäänkin?
pennun hinta
3
172
Vastaukset
- Anonyymi
Itse sain kleinspitz nartun juuri 3 viikkoa sitten. Pentu maksoi 1500. Pentua etsimme parisen kuukautta. Tämän rotuisia pentuja kun ei koko ajan synny. Yllätykseksi kuitenkin yksi narttupentu oli yhdestä pentueesta jäljellä ja hänet saimmekin aika nopeasti. Usein pentua voi joutua jonottamaan huonolla tuurilla jopa pari vuotta, varsinkin jos on vaikka värillä merkitystä tai tahdotte tietystä kennelistä. Seurakoiria kun pentueessa syntyy aika vähön kerrallaan, niin usein joutuu kauemmin odottamaan. Tietysti isojen rotujen edustajilla voi tulla kymmenenkin pentua kerralla
- Anonyymi
Minä odotin villakoiranpentuani vuoden. Sain sen 3 viikkoa sitten.
- Anonyymi
Onnea, ei milään hetken mielijohde🤭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad781303- 43931
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584