Hyvää yötä V

Anonyymi

Jos sinäkin joskus ymmärtäisit miten tosissani ja ihastunut olen... Tuolla ulkona siis. Tulisi meidänkin päivämme viimein. Ja iltamme.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ota yhteys tiedät kyllä mihin.

    • Anonyymi

      Odota hetki huora nii me selvitetään tämä viesti ja se on ihan turha yrittää syyttää että joku muu laitto tän viestin Villelle

    • Anonyymi

      V ihastelee ja ajattelee sua päivittäin, ei hätiä.

      • Anonyymi

        Kiitos V


      • Anonyymi

        Ville en ole Eeva enkä Linda joten jos nyt vaan tuut juttelee ihan reilusti aikuinen ihminen ja ei ole mitään pelkoa että minä huolisin Jonnaa kun ei ole Jonnalla mitään mahdollisuuksia saada minua kun tollanen lunttu ei minulle kelpaa joten mustasukkainen ei tarvitse olla. Minulla on sentään joku taso suhteissa ja Jonna ei millään tavalla kuulu mun arvo tai moraali maailman arvoihin mutta kaikki muut asiat sinä Ville tulet selvittää minun kanssani.


      • Anonyymi

        Mitä kirjainta V ajattelee? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kirjainta V ajattelee? :)

        En uskalla kertoa!


      • Anonyymi

        Hmm. Ketä se V ihastelee ja ajattelee päivittäin?


    • Anonyymi

      Kohti psykoosia, ja sen yliiiiii fiuuuuuuuuu.

      • Anonyymi

        Jonna en ole kiinnostunut sinusta millään tavalla joten jos vaan nyt selvität asian kerralla läpi. Minä olen jo ajat sitten todennu etten ikinä huolisi tollasta navetta sikojen huorana ollutta joten pysy vaan Villen kanssa kun selvästi olette samanlaisia sikoja kumpikin. Eeva varmasti toivottaa sinut tervetulleeksi siihen sonta kerhoon 🐖🐖röh röh nöf


    • Anonyymi

      Ei sitä tule, tiedäthän sinä sen. Palstakirjoittelulla ei saavuta mitään
      Mutta sinä et kyllä sen ulkopuolellakaan. Ja tämä koskee 99, 99999999999999999999999999999999999999 % tänne kirjoittelijoista.

      • Anonyymi

        Kukaan sinua täällä kaipaa, mene nyt jo mummolaas siitä.


      • Anonyymi

        Mitä 😲älä nyt Jonna ole niin mustasukkainen minusta kun mä nussin muita niin paljon kuin jaksan ja sinä et ikinä tule millään tavalla kiinnostaa minua missään vaiheessa joten kömmi siellä navetassa nyt vaan vielä kun jalat jaksaa kantaa.


    • Onpas taas palstalla vihaista väkeä 🥊😜🥊, ei kannata ottaa elämää liian vakavasti kun naisia tulee ja menee joten turhasta jengi täällä kinastelua kehittää

      • Eipä täällä muita vajakkeja ole vielä näkyny kuin Jonna ja Ville sonta kerhoon liittynyt joskus vuosia sitten ja käytös on ollut myös sen mukaista kuin muillakin ryhmään kuuluvilla


    • Anonyymi

      kipeää sanelua, täysin tyhjaä kaanonia....
      pohjatonta.
      jos ei toista puhutella, niin ei ole mitään, mistä voi pitää kiinni.
      vaikka ansa on asetettuna, ei ole pienintäkään valtuutusta, joten seuraavat tapahtumat, huomioimatta oletko riviräkyllinen horo, taikka viranomainen poruhaalareissaan, ovat täysin ennakoituja metästyshaureita, kaiken tämän jälkeen, ei meikäläisestä helepolla piäse, polpolla, hähähähähähähähähähähähähähä..........

      rauhotuppas kaveri pikkusen.......
      rauhallista illanjatkoa, turvallista
      https://www.youtube.com/watch?v=wJcezFpIWwU

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      95
      1769
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1342
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1216
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1104
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      391
      842
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      43
      827
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      822
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      134
      793
    Aihe