Yliopistoon Italiaan

Anonyymi

Haluaisin hakea Italiaan yliopistoon, tarkemmin lukemaan lakia Milanon yliopistoon. Tietääkö kukaan mitä pääsyvaatimuksia siihen on ja miten haku tapahtuu. Myös kokemukset muista kuin Milanon yliopistosta ovat tervetulleita :)

Tarkennuksena haluisin vielä tietää millaset YO-paperit tarvitsee, mikä keskiarvo ja kielitaito jne jne. Kaikki mahdollinen :)

3

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos haluat Milanon yliopistoon lakia lukemaan, sinun pitää itse saada selville pääsyvaatimukset. Se on ensimmäinen ja tärkein vaatimus. Ei pitäisi olla mahdotonta. Milanon yliopistolla on varmaan omat verkkosivut, vai eikö ole?

• Anonyymi

juuri noin kuten kerrot . Heti kun avaa milanon yliopiston etusivun, niin kissankorkuisin
        tekstein keskellä ruutua köllöttää: Ammissioni e test
        per i corsi di laurea triennali e magistrali
        heh-heh. Tehty polku aika helpoksi ja eksyminen vaikeaksi. Niin no, voihan tuostakin joku harhautua.
        https://www.unimi.it/it

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juuri noin kuten kerrot . Heti kun avaa milanon yliopiston etusivun, niin kissankorkuisin
        tekstein keskellä ruutua köllöttää: Ammissioni e test
        per i corsi di laurea triennali e magistrali
        heh-heh. Tehty polku aika helpoksi ja eksyminen vaikeaksi. Niin no, voihan tuostakin joku harhautua.
        https://www.unimi.it/it

Juu jep nuo on luettu moneen kertaa! Halusin enemmänkin kuulla ihmisten omia kokemuksia hakemusprosessista jne! Kiitos kuitenkin, vasta lukion ekalla olen, joten nää yliopistojutut on vähä uusia vielä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      75
      6022
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      27
      5577
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      21
      3148
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      183
      2644
    5. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      267
      2575
    6. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      20
      2253
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      104
      1619
    8. Elokapinan mielenosoitussarja alkaa

Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,
      Maailman menoa
      375
      1494
    9. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      75
      1343
    10. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1236
    Aihe