Yliopistoon Italiaan

Anonyymi

Haluaisin hakea Italiaan yliopistoon, tarkemmin lukemaan lakia Milanon yliopistoon. Tietääkö kukaan mitä pääsyvaatimuksia siihen on ja miten haku tapahtuu. Myös kokemukset muista kuin Milanon yliopistosta ovat tervetulleita :)

Tarkennuksena haluisin vielä tietää millaset YO-paperit tarvitsee, mikä keskiarvo ja kielitaito jne jne. Kaikki mahdollinen :)

3

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos haluat Milanon yliopistoon lakia lukemaan, sinun pitää itse saada selville pääsyvaatimukset. Se on ensimmäinen ja tärkein vaatimus. Ei pitäisi olla mahdotonta. Milanon yliopistolla on varmaan omat verkkosivut, vai eikö ole?

• Anonyymi

juuri noin kuten kerrot . Heti kun avaa milanon yliopiston etusivun, niin kissankorkuisin
        tekstein keskellä ruutua köllöttää: Ammissioni e test
        per i corsi di laurea triennali e magistrali
        heh-heh. Tehty polku aika helpoksi ja eksyminen vaikeaksi. Niin no, voihan tuostakin joku harhautua.
        https://www.unimi.it/it

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juuri noin kuten kerrot . Heti kun avaa milanon yliopiston etusivun, niin kissankorkuisin
        tekstein keskellä ruutua köllöttää: Ammissioni e test
        per i corsi di laurea triennali e magistrali
        heh-heh. Tehty polku aika helpoksi ja eksyminen vaikeaksi. Niin no, voihan tuostakin joku harhautua.
        https://www.unimi.it/it

Juu jep nuo on luettu moneen kertaa! Halusin enemmänkin kuulla ihmisten omia kokemuksia hakemusprosessista jne! Kiitos kuitenkin, vasta lukion ekalla olen, joten nää yliopistojutut on vähä uusia vielä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      88
      7097
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      34
      3279
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      101
      1802
    4. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      881
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      833
    6. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      21
      832
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      45
      743
    8. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      709
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      29
      676
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      632
    Aihe