Haluaisin hakea Italiaan yliopistoon, tarkemmin lukemaan lakia Milanon yliopistoon. Tietääkö kukaan mitä pääsyvaatimuksia siihen on ja miten haku tapahtuu. Myös kokemukset muista kuin Milanon yliopistosta ovat tervetulleita :)
Tarkennuksena haluisin vielä tietää millaset YO-paperit tarvitsee, mikä keskiarvo ja kielitaito jne jne. Kaikki mahdollinen :)
Yliopistoon Italiaan
3
213
Vastaukset
- Anonyymi
Jos haluat Milanon yliopistoon lakia lukemaan, sinun pitää itse saada selville pääsyvaatimukset. Se on ensimmäinen ja tärkein vaatimus. Ei pitäisi olla mahdotonta. Milanon yliopistolla on varmaan omat verkkosivut, vai eikö ole?
- Anonyymi
juuri noin kuten kerrot . Heti kun avaa milanon yliopiston etusivun, niin kissankorkuisin
tekstein keskellä ruutua köllöttää: Ammissioni e test
per i corsi di laurea triennali e magistrali
heh-heh. Tehty polku aika helpoksi ja eksyminen vaikeaksi. Niin no, voihan tuostakin joku harhautua.
https://www.unimi.it/it - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuri noin kuten kerrot . Heti kun avaa milanon yliopiston etusivun, niin kissankorkuisin
tekstein keskellä ruutua köllöttää: Ammissioni e test
per i corsi di laurea triennali e magistrali
heh-heh. Tehty polku aika helpoksi ja eksyminen vaikeaksi. Niin no, voihan tuostakin joku harhautua.
https://www.unimi.it/itJuu jep nuo on luettu moneen kertaa! Halusin enemmänkin kuulla ihmisten omia kokemuksia hakemusprosessista jne! Kiitos kuitenkin, vasta lukion ekalla olen, joten nää yliopistojutut on vähä uusia vielä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu756022Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti275577Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett213148- 1832644
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut2672575- 202253
- 1041619
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3751494- 751343
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171236