Saimme soiton Raketa Tmi:lta. Soittaja kertoin nimekseen Kaitsu ja vaikutti todella hermostuneen oloiselta puhelimessa. Sen jälkeen hän alkoi agressiivisesti kaupata kotisivupalveluita yrityksellemme monenlaisia verukkeita käyttäen.
Aluksi hän kertoi tutustuneensa kotisivuihimme ja kertoi että kotisivustomme on todella alkeellisesti ja epäammattimaisesti tehty, eikä sivustomme ole toimiva.
Sen jälkeen hän haukkui sivustomme tekijän yhtiön ja muut alalla toimivat kotisivujen tekijät Teliasta Fonectaan.
Kaikki muut on kuulemma huijareita ja laskuttavat ylihintaa. Soittaja oli niin outo ja epäasiallinen, että sanoin hänelle, että olemme erittäin tyytyväisiä kotisivuihimme, joten silloin tällä Kaitsulla "kilahti" ja hän muuttui todella röyhkeäksi, joten jouduin valitettavasti lyömään luurin hänen korvaansa.
Kävin tämän puhelinkeskustelun jälkeen tutustumassa Raketan omiin kotisivuihin ja huomasin, että heidän oma sivustonsa on kuin 80 luvulta, joten miten voin kuvitella, että he tekisivät minulle modernit sivut, jos heillä ei ole taitoa tehdä omia sivujaan kunnolla.
Onko tämä sama heppu kaupannut muille kotisivuja? Jos on niin kertokaa hieman kokemuksistanne.
Terveisin
Yrittäjä Lahdesta
Raketa Tmi, kotisivuja agressiivisesti kauppaava huijari
7
101
Vastaukset
- Anonyymi
Meille tuli viime viikolla soitto samalta toimijalta, mutta soittajan nimeä en muista. Kovin oli samanlainen kuvio meillekin tulleessa soitossa. Onkohan korona-aika pistänyt miehen soittelemaan kun hommat on vähentyneet. Itse löin kaverille luurin korvaan ja haistatin "pitkät" siinä vaiheessa kun alkoi haukkumaan kotisivujani.
- Anonyymi
Tuo Raketa näyttäisi olevan joku pieni yhden miehen firma. Jotain hämärää tässä firmassa on sillä he eivät ole ilmoittaneet taloustietoja viimeisen viiden vuoden ajalta.
Kannattaa pysyä kaukana tällaisista toimjoista ja ilmoittaa hänen toiminnastaan suoraan poliisille. Tuolla sivuillaankin hän mustamaalaa toisia toimijoita, ilmeisesti kilpailijoita. - Anonyymi
Tämä toimija on jo kuulemma poliisin tiedossa, sillä heistä on tehty useita rikosilmoituksia. Poliisi on kuulemma kehoittanut jättää Raketa Tmi:n laskut maksamatta jos joku saa laskun. Yhtiö harjoittaa kuulemma valelaskutusta, eli lähettää satoja laskuja siinä toivossa että joku vahingossa maksaisi.
- Anonyymi
Raketa tmi kusetti isääni kotisivuissa siten, että valehteli isäni firman kotisivujen vanhentuneen ja näin ollen poistuneen käytöstä. Vanha isäni on vielä työelämässä mutta ei tiedä juuri mitään kotisivuista, joten minä olen hoitanut aina niihin liittyvät asiat. Soittaja sai isäni suostumaan siihen, että he tekevät uudet kotisivut mitkä ei vanhennu 10 vuoteen ja lähettivät siitä ison laskun minkä isäni oli mennyt maksamaan, ennen kun huomasin laskun. Otin yhteyttä Raketan omistajaan kuka ei suostunut palauttamaan maksuja, vaan vetosi siihen että isäni tilasi palvelun. Teimme toimijasta rikosilmoituksen viime viikolla.
- Anonyymi
Esimerkiksi domain tilauksia ei voi enää peruuttaa, jos ne on kymmeneksi vuodeksi maksettu. Siinä ei ole mitään rikosta tapahtunut. Tuote vaan on hankala myydä ymmärrettävästi puhelimitse ja tietenkin etämyynnissä pitäisi olla 14 päivän peruutusoikeus, mutta lienee epäselvää koskeeko se yrityksiä.
- Anonyymi
Hei vaan muillekin. Minäkin menin tähän Raketa Tmi kusetukseen ennen joulua. En ole sitä ikäluokkaa kuka tietää tietokoneista ym. neteistä, joten tämän Kaitsun onnistui kusettaa minua 10-0. Maksoin laskunkin ja kalliiksi tuli kotisivut. Uskon kuitenkin karmaan ja kun Kaitsu jatkaa näitä touhujaan, niin napsahtaa varmasti omaan nilkkaan.
- Anonyymi
no voi saakelis miten kävi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262886Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252058Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121568- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71288Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70911- 102892