Kännykkäriippuvuus

Anonyymi

Mieheni ja minä olemme olleet kohta 2 vuotta yhdessä on ollut ylä ja alamäkiä mutta niistä ollaan selvitty nyt sitten on mennyt taas paremmin kun ollaan puhuttu enemmän asioista ja suhteemme on vahvistunut sen myötä. Mieheni käy 2 työssä ja itse olen sairaslomalla ollut pidempään vahvan masennuksen takia. Hän on nyt sittrn aijemmin jo puhunut yrityksen perustamisesta ja perusti noin viikko sitten oman siivousfirman. Hän oli ennen sitä muutenkin paljon puhelimella. Puhelin kulkeutuu lähes aina mukaan suihkuun, kun hän menee vessaan hän istuu siellä puhelimen kanssa lähes puolituntia, kerran hän oli puhelimella jopa saunassa, ruokaillessa hän on puhelimella kun syömme yhdessä vaikka olen pyytänyt häntä laittamaan sen pois monesti mutta hän vain jatkaa ja sanoo kyllä minä nyt videoita saan katsoa jos haluan. Kun hän tekee ruokaa hän on silloinkin puhelimella. Yhdessä tekeminen on jäänyt puhelimen myötä ja pahemmaksi meni kun tuli tämä yritys hän vastailee jatkuvasti viesteihin ja puheluihin. Se viimeinenkin aika 2 työn lisäksi menee tähän yritykseen eikä hän tajua sitä. Minusta hän on aivan puhelinriippuvainen. Sen tiedän että hän ei petä tai muuta vastaavaa mutta minua alkaa turhauttaa tämmönen. Olenko minä teidän mielestä oikeassa tässä asiassa että hän on liikaa puhelimella?

2

669

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaisikohan tästä aiheesta herättää keskustelua ennemmin jollain parisuhdepalstalla? Netissä on jo niin paljon tätä käsitelty, kannattaa googlettaa, etten ainakaan itse jaksa siitä tämän kummemmin keskustella. No, asiaan varmaan vaikuttaa sekin, että taidan myös itse olla vähän koukussa tähän oman rakkaan näkyttimeni hipelöintiin. Sillä erolla tosin, ettei vaimo ole juurikaan valittanut - on vain tyytyväinen, kun saa rauhassa näpelöidä omaansa.
      https://www.google.com/search?q=kännykkäriippuvuus&oq=kännykkäriippuvuus&aqs=chrome..69i57.11813j0j7&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

• Anonyymi

heh mitäs jos matkisit häntä, en tiedä kumpiko teillä laittaa esim ruokaa jos sinä niin voisit sanoa että et ole kerennyt laittamaan ruokaan kun pitää räplätä puhelinta.
      Samoin sitten sängyssä, että nyt ei mitenkään ehdi rakastelemaan kun youtubessa on nin hyviä kissa videoita.
      tätä voi sitten soveltaa eri tilanteisiin mutta ymmärrät varmaan jujun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4058
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe