Moi oon 12v tyttö ja mul alko eilen menkat ehkä. Kävin vessassa eilen ja mul oli alushousuissa ruskeaa/punasta valkovuotoo tai jotai en minä tiiä:D mutta sit ku pyyhin nii tuli punasta ja tiesin heti mistä kyse... laitoin siteen ja siihen oli tullu vaaleen punasta menkkaverta ja tänään koulus oli tullu viel punasempaa ja nyt taas vaaleempaa. Entiiä miks mut mietin et onks toi normaalia?
Ensimmäiset kuukautiset alkoi eilen
Anonyymi
6
184
Vastaukset
- Anonyymi
Ainii unohtu viel sanoo et mun äitil on runsaat kuukautiset ja aika paljon kipuja mut mulla ei oo juuri ollenkaa eilen vaa särki vähä päätä -ap
- Anonyymi
On normaalii jos on sun ekat menkat.
Alussa kipuja ei välttämättä ole paljoa - Anonyymi
Joo ja on sul alkanu menkat, oonnee ja tsemppii
- Anonyymi
Kerroithan äidillesi
- Anonyymi
On normaalia! Riippuu oletko juonut paljon tai mitä olet syönyt. Älä siis huolestu:)
- Anonyymi00006
Hehe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2402734- 1011144
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231111Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63851
- 42839
- 130830
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238825