Moi oon 12v tyttö ja mul alko eilen menkat ehkä. Kävin vessassa eilen ja mul oli alushousuissa ruskeaa/punasta valkovuotoo tai jotai en minä tiiä:D mutta sit ku pyyhin nii tuli punasta ja tiesin heti mistä kyse... laitoin siteen ja siihen oli tullu vaaleen punasta menkkaverta ja tänään koulus oli tullu viel punasempaa ja nyt taas vaaleempaa. Entiiä miks mut mietin et onks toi normaalia?
Ensimmäiset kuukautiset alkoi eilen
Anonyymi
5
92
Vastaukset
- Anonyymi
Ainii unohtu viel sanoo et mun äitil on runsaat kuukautiset ja aika paljon kipuja mut mulla ei oo juuri ollenkaa eilen vaa särki vähä päätä -ap
- Anonyymi
On normaalii jos on sun ekat menkat.
Alussa kipuja ei välttämättä ole paljoa - Anonyymi
Joo ja on sul alkanu menkat, oonnee ja tsemppii
- Anonyymi
Kerroithan äidillesi
- Anonyymi
On normaalia! Riippuu oletko juonut paljon tai mitä olet syönyt. Älä siis huolestu:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709