Kokoomuslähteiden mukaan Heinonen äänestää EU-pakettia vastaan

Anonyymi

Kokoomuslähteiden mukaan Heinonen aikoo Kokoomuksen eduskuntaryhmän päätöksen vastaisesti äänestää EU-pakettia vastaan parin viikon päästä pidettävässä äänestyksessä.

6

96

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se olisi järkevää. Mikä tällainen "kokoomus" oikein on ja eikö kansanedustajat uskalla äänestää itse että "kokoomus" päättää heidän mielipiteistään.
      Toivottavasti kokoomus tajuaa että nyt on tärkeää olla omaa mieltä ja äänestää, sanoi orpo tai mykkänen mitä tahansa. Kansa teidät on valinnut kansanedustajaksi eikä kokoomus.

• Anonyymi

Heinosen on turvallista äänestää vastaan nuoleskellakseen persuihin kallellaan olevia kun tietää että elvytyspaketti menee sukkana läpi. Jos kokoomus pysyy vielä samoissa vihertävissä ohjaimissa, saattaa tulevaisuus puolueessa olla sitten viimeistään siinä.

• Anonyymi

Tyylikäs peliliike Kepulta. Ensin PeV:issa 2/3 määräenemmistö läpi, jolloin kokoomus joutui nolaamaan itsensä. Nyt vielä riihiteatterissa paikallinen sopiminen Kepun ansiolistalle. Persujen laariin sataa tietysti eniten mutta hallitusvastuussa kannatus sulaa.

• Anonyymi

Tuuliviiri Heinonen tekee kuten isot pojat käskevät.

• Anonyymi

Heinonen kysyi Orpolta luvan että saa äänestää pakettia vastaan. Suosio kylillä on taattu mutta paketti meni toiveiden mukaan silti läpi. Tuplavoitto Heinoselle.

• Anonyymi

Milla menee seuraavalla kerralla läpi ja persujen nousu kruunaa Timpan tippumisen. Häviäjän maine jää kun ei luovu vaan tippuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      200
      8930
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5438
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      53
      4641
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      89
      4410
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      59
      3599
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3346
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      59
      3233
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2846
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      50
      2702
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2611
    Aihe