Moi. Mulla yks aamu tuli sellainen ongelma et kaikki 3 jälkiasennettua kaijutinta diskantit, oikealla puolella (edessä sekä takana) särkeevät äänet varsinkin korkeat, mutta pääasiassa kaikki. Musiikkia on todella inhottava kuunnella. Joskus hetken soittelun jälkeen särinä yhtäkkiä loppui, mutta nykyään särisee kokoajan.
Minulla on 2 erillistä vahvistinta, 1 subbarille ja toinen midareille. Olen huomannut, että subbarin päävirtakaapeli menee oikean puolen sivukaijuttimien päältä.
Voisko ongelma olla tässä vai maadoituksessa yms? Vasen puoli toimii täydellisesti
Ääni särkyy oikealla puolella
Anonyymi
2
144
Vastaukset 2
- Anonyymi
Kokeilee vaihtaa vahvistimella vasemman ja oikean puolen RCA:t ristiin ja tutki siirtyykö särinä puolelta toiselle!
Jos siirtyy, ongelmaa on etsittävä soittimelta, ellei, vahvistimessa tai johdotuksissa on ongelmaa.
Tarkista kaikki liitokset, että ne ovat kunnossa!- Anonyymi
Tarkennusta vielä: kun vaihdat ne RCA:t sieltä soittimen puoleisesta päästä, niin tulee nekin piuhat siinä samalla testattua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11823- 43794
- 62758
- 60750
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42743- 51637
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49587- 60587
- 67566
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28508- 29495
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18487- 102484
- 44475
- 32469
- 40437
- 58421
- 17420
- 24419
- 43397