Terve. Minulla on liian isot pohkeet ja kaverini kiusaavat minua niistä jatkuvasti 😔 Tai ei kukaan muu kun yksi, mutta ainoa kaverini, sillä tuntemattomasta syystä minulla ei ole muita ystäviä. Olen mielestäni normaali enkä ymmärrä tätä asiaa. Kuitenkin kiusaaminen voisi loppua jos pohkeeni pienenisivät. Hän on saanut näistä palluroista kiusaamisen aiheen. Omasta mielestäni nämä ovat normaalit, äitikin sanoi niin!! 😜 Kertokaa pohkeiden pienentämiseen vinkkejä !! 🤪
MITEN SAADA PIENEMMÄT POHKEET?
Anonyymi
3
148
Vastaukset
- Anonyymi
ei hätää tämä on normaalia 50v. on silti tärkeää muista että olet täydellinen juuri itsenäsi❤️varmaan venytely auttaisi💞ja hanki uusi toveri jos on noin ilkeä!!
- Anonyymi
Kiitos vinkeistäsi !! 😄
Onko hän todellakin sinun kaveri, jos hän kiusaa sinua siitä, että pohkeesi on "isot"? :D Suosittelem sinua hankkimaan uuden kaverin.. Muista, että sinussa ei ole mitään vikaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127