Terve. Minulla on liian isot pohkeet ja kaverini kiusaavat minua niistä jatkuvasti 😔 Tai ei kukaan muu kun yksi, mutta ainoa kaverini, sillä tuntemattomasta syystä minulla ei ole muita ystäviä. Olen mielestäni normaali enkä ymmärrä tätä asiaa. Kuitenkin kiusaaminen voisi loppua jos pohkeeni pienenisivät. Hän on saanut näistä palluroista kiusaamisen aiheen. Omasta mielestäni nämä ovat normaalit, äitikin sanoi niin!! 😜 Kertokaa pohkeiden pienentämiseen vinkkejä !! 🤪
MITEN SAADA PIENEMMÄT POHKEET?
Anonyymi
3
108
Vastaukset
- Anonyymi
ei hätää tämä on normaalia 50v. on silti tärkeää muista että olet täydellinen juuri itsenäsi❤️varmaan venytely auttaisi💞ja hanki uusi toveri jos on noin ilkeä!!
- Anonyymi
Kiitos vinkeistäsi !! 😄
Onko hän todellakin sinun kaveri, jos hän kiusaa sinua siitä, että pohkeesi on "isot"? :D Suosittelem sinua hankkimaan uuden kaverin.. Muista, että sinussa ei ole mitään vikaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245162
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34597- 1031372
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361340Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike191001viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168875En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61833- 37789