Moi,
sattuuko joku tietämään nettiosoitteen, josta löytyisi VW Passat -mallien v. 2016 ja/tai 2017 hinnasto (Suomi)? Tai muistaako joku, mitä VW Passat 1.8 TSI, DSG, Highline maksoi vuonna 2016 tai 2017 suurinpiirtein?
Hinnastot 2016-2017
6
2338
Vastaukset
- Anonyymi
Merkitystä??
- Anonyymi
Mietipä sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietipä sitä
EI mitään väliä.
- Anonyymi
Npeasti syntyi suolitukos tässä tapauksiessa :) . Päivystävä pikku änkyrä (24h?) huomasi tilaisuutensa tulleen. Suotakoon se hänelle ja toivotaan kaikkea hyvää. Noita aloittajan kysymiä vanhoja hinnastoja löytyy netistä huonosti, sillä hinnastot poistetaan ilmoittajan kotisivuilla aina uuden hinnaston julkaisemisen yhteydessä., eikä niistä jää nettiin jälkiä. Käytettyjen autojan kauppiailla hintatiedot lienevät aika hyvin tiedossa. Itseänikin kiinnostaa, mitä käytettynä myytävät autot ovat uutena maksaneet.
- Anonyymi
Nettiautosta löytyy useiden autojen esittely joka on lisätty silloin kun niitä myytiin uutena, niistä saa ainakin suuntaa mitä on voinu maksaa
- Anonyymi
minua kiinnostaa ennen ostoa VW autojen kalliit viat
vie kuntotarkastukseen ennen kauppaa vaikka K1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899