Vaajatalo

harkinnassa

Haluaisin kuulla kommentteja niiltä, jotka ovat valinneet Vaajatalon, ei valmistaloa, vaan suurelementtitalon. Itse harkitsemme ko. talotehdasta ja tältä palstalta en tähän saakka ole löytänyt asiata yhtään asiallista mielipidettä.

Noi nimenvääntelyt ei iske. Kustelli ja Vajaa:(

5

1832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reiska

Me valitsimme Vaajatalon meidän talotoimittajaksi.Palvelu oli ainakin ylivoimaisesti parasta tällä alueella.Ei kyllä ollut halvin,mutta ei myöskään kallein.Pystytys porukka oli todella ammattitaitoisia,ei todellakaan mitään ammattikoulun porukkaa.Meillä ei ainakaan ole mitään negatiivista sanottavaa Vaajatalosta.SUOSITTELEN!!!!!!

• Tii

Me ollaan asuttu Vaajatalossa ( suurelementtitoimitus) useamman vuoden ajan ja ei ollut rakennusvaiheesa moittimista eikä nyt asuessakaan ole mitään ilmennyt.

Joten suosittelen.

Ei ollut silloin ( kuusi vuotta sitten) halvin, mutta ei myöskään ylihintainen.
        Ja kun pakettiin ei paljon kuulu -siis saunan liuasta tai kodinkoneita tms, joilla ei loppupeleissä ole kokonaiskustannuksessa paljonkaan painoarvoa - saa itse suunnitella omannäköisen ja omaan budjettiin sopivan keittiön, kaapistot ym.

Itse rakennusvaiheesa hieman murisin, kun pakettiin ei esim. keittön kaapistoja kuulunut, mutta jälkeenpäin huomaisn, että se oli vain etu : )

Ja haluan vielä sanoa, että en ole Vaajatalomyyjä ( eikä kukaan sukulainen tai läheinenkään ole) vaan olen tyytyväinen asiakas.

• Tii

siis edelliseen korjaus; meillä ei ole saunassa liuas vaan kiuas : )

• Hometalopaketin omistaja

Vaaja-talon pystytys on nyt kestänyt viidettä viikkoa, eikä kattoossa ole edes vettä pitävää aluskatetta! Asensivat seinät, sitten tehtaan pytytysporukasta lähti miehet kävelemään ja kahteen viikkoon ei työmaalla ollut ketään. MM-kisaviikolla satoi kaatamalla ja seinäelementit kastuivat. Nyt uusi Vaaja-talo on jo yltympäriinsä HOMEESSA! Talotehdas ei lähetä toista asennusporukkaa, vaan piilottautuu aliurakoitsijansa työvoimaongelman taakse ja syyttää tätä, vaikka talotehdas itse vastaa asennusurakoitsijoiden työstä. Mitä voi tehdä? Kuka uskaltaa muuttaa perheineen taloon joka on jo valmiiksi homeinen?

• Jokinen

Joo, jos harkitset Vaajaa, niin peräänny kun vielä voit! Eivät hallitse suurelementtejä asiakkaan piirustuksista. Sama ongelma kun tuolla toisella kirjoittajalla: Asennusta ei hoideta ja ostaja saa odottaa viikkokaupalla että tehdas vaivautusisi lähettämään asentajia työmaalle. Sitten paikalle saapuu vihainen asennusporukka tai asennuspäällikkö, joka joka haukkuu asiakkaan taloa 'liian vaikeaksi'. Itsepähän tarjosivat! Asiakaspalvelusta ei tietoakaan, epämiellyttäviä tyyppejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7259
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3841
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3440
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2453
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2382
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2276
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2179
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1898
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      41
      1864
    Aihe