Kuukautiset pelottaa

Anonyymi

Moikka! Oon 12v Mulla on ollut alavatsa kipuja jo vähän aikaa luulen että minulla on alkamassa menkat pelkään että muut tietää että minulla on kuukautiset ja kun otan koulussa siteen repusta että muut näkevät. Minua jännittää tosi paljon. Mitä pitäisi tehdä? Olisin kiitollinen jos vastaisit

7

225

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko sulla housuissa taskut esim. farkuissa.Voisit laittaa siteen housujen taskuun niin saat sen taskusta otettua kun käyt vessassa.

• Anonyymi

On sidepaketteja joissa jokainen side on yksittäispakattu joten voit laittaa sen yksittäsipakatun siteen housun taskuun.

• Anonyymi

Hyviä ohjeistuksia tänne on jo kirjoitettu sinulle ja asialisia.Hyvä!Kuukautiset eivät ole häpeä.Voit niiden ujous puhua äidille, kouluhoitajalle.Asiastahan jo koulusssa on puhuttu terveysopin tunnilla.Tai olisi pitänyt puhua.Muista ei ole hävetävää,ei tarvitse ujostella ne.Toivon voisit äidin kanssa keskustella asiasta ja arvaas kenelle myös voit puhua? Mummille, tädillesi,tai jos sinulla kummi-täti?

• Anonyymi

Jos luokallasi on tyttöjä niin heilläkin alkaa kuukautiset joku päivä ja heilläkin on edessään tuo sama eli siteen kuljettaminen vessaan. Yleensä kaikilla tytöillä alkaa kuukautiset joskus ja jokaisen pitää vaihtaa se kuukautissuoja jossain vaiheessa päivää. Kuukautiset kuuluu tytön/naisen elämään ja se kuukautissuojien käyttö voi kestää seuraavat 40 vuotta.

• Anonyymi

Miespuolisiksi syntyneillä, kuten ap, ei tunneta kuukautis-ilmiötä.

• Anonyymi

Hei! Kuukautiset ovat niin luonnollinen asia ettei niitä tarvi hävetä! Ota vaikka pikku pussukka kouluun ja laita sinne siteitä ja sanot vaan opelle että menet vessaab ja otat pussukan mukaan. Tsemppiä!

• Anonyymi00007

Kiitos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      117
      2426
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1552
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      644
      1028
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      906
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      875
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      710
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      706
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      696
    Aihe