Kuukautiset pelottaa

Anonyymi

Moikka! Oon 12v Mulla on ollut alavatsa kipuja jo vähän aikaa luulen että minulla on alkamassa menkat pelkään että muut tietää että minulla on kuukautiset ja kun otan koulussa siteen repusta että muut näkevät. Minua jännittää tosi paljon. Mitä pitäisi tehdä? Olisin kiitollinen jos vastaisit

6

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko sulla housuissa taskut esim. farkuissa.Voisit laittaa siteen housujen taskuun niin saat sen taskusta otettua kun käyt vessassa.

• Anonyymi

On sidepaketteja joissa jokainen side on yksittäispakattu joten voit laittaa sen yksittäsipakatun siteen housun taskuun.

• Anonyymi

Hyviä ohjeistuksia tänne on jo kirjoitettu sinulle ja asialisia.Hyvä!Kuukautiset eivät ole häpeä.Voit niiden ujous puhua äidille, kouluhoitajalle.Asiastahan jo koulusssa on puhuttu terveysopin tunnilla.Tai olisi pitänyt puhua.Muista ei ole hävetävää,ei tarvitse ujostella ne.Toivon voisit äidin kanssa keskustella asiasta ja arvaas kenelle myös voit puhua? Mummille, tädillesi,tai jos sinulla kummi-täti?

• Anonyymi

Jos luokallasi on tyttöjä niin heilläkin alkaa kuukautiset joku päivä ja heilläkin on edessään tuo sama eli siteen kuljettaminen vessaan. Yleensä kaikilla tytöillä alkaa kuukautiset joskus ja jokaisen pitää vaihtaa se kuukautissuoja jossain vaiheessa päivää. Kuukautiset kuuluu tytön/naisen elämään ja se kuukautissuojien käyttö voi kestää seuraavat 40 vuotta.

• Anonyymi

Miespuolisiksi syntyneillä, kuten ap, ei tunneta kuukautis-ilmiötä.

• Anonyymi

Hei! Kuukautiset ovat niin luonnollinen asia ettei niitä tarvi hävetä! Ota vaikka pikku pussukka kouluun ja laita sinne siteitä ja sanot vaan opelle että menet vessaab ja otat pussukan mukaan. Tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      181
      11307
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      57
      5392
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2627
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      38
      2311
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1811
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1735
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      38
      1393
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1319
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1226
    10. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      26
      1179
    Aihe