Mul on menkat kaks kertaa kuussa kierto on siis noin 15-18p eka tulee vähän vuotoa n.3 sit tulee tosi runsaat ja pitkät. Pitäskö mennä lääkärille? Oon vasta 12 täyttämäs 13 menkat alko jo vuos sit.
Menkat kaks kertaa kuussa?? Apua pls
Anonyymi
2
187
Vastaukset
- Anonyymi
Ei aihetta paniikkiin! Sinulla saattaa olla välivuotoa siinä kierron puolivälissä. Eli sinänsä kuukautiskierto on säännöllinen. Olet vielä tosi nuori. Hormonikiertokaan ei ole vielä vakiintunut, siihen voi mennä useampi vuosi. Siihen nähden tilanteesi on hyvä.
Voit toki käydä lääkärin tai hoitajan juttusilla. En tiedä, aletaanko tuon vuoksi vielä syöttämään pillereitä, etenkin sinun ikäiselle. Todennäköisesti oire on ihan hyvänlaatuinen. Etkö voi jutella asiasta äitisi kanssa?- Anonyymi00002
Joo kyllä voin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931462
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138923- 85892
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?57883- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255693Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10690Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä334664Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58654Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74626