Mul on menkat kaks kertaa kuussa kierto on siis noin 15-18p eka tulee vähän vuotoa n.3 sit tulee tosi runsaat ja pitkät. Pitäskö mennä lääkärille? Oon vasta 12 täyttämäs 13 menkat alko jo vuos sit.
Menkat kaks kertaa kuussa?? Apua pls
Anonyymi
1
95
Vastaukset
- Anonyymi
Ei aihetta paniikkiin! Sinulla saattaa olla välivuotoa siinä kierron puolivälissä. Eli sinänsä kuukautiskierto on säännöllinen. Olet vielä tosi nuori. Hormonikiertokaan ei ole vielä vakiintunut, siihen voi mennä useampi vuosi. Siihen nähden tilanteesi on hyvä.
Voit toki käydä lääkärin tai hoitajan juttusilla. En tiedä, aletaanko tuon vuoksi vielä syöttämään pillereitä, etenkin sinun ikäiselle. Todennäköisesti oire on ihan hyvänlaatuinen. Etkö voi jutella asiasta äitisi kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699