Joo tää on varmasti todella outo kysymys... mutta olen aina rakastanut lehmiä ja haluaisin todella kovasti oman (tai puoliksi oman) lehmän jota voisin mennä katsomaan silloin tällöin, mutta lehmä kuitenkin asuisi farmilla muitten lehmien kanssa. Olisiko tällainen missään mahdollista?
Haluaisin oman lehmän
6
936
Vastaukset
- Anonyymi
ota yhteyttä johonkin karjatilalliseen ja kysy, että vuokraako sinulle jonkun lehmänsä tai muuten antaa nimiko jota käydä hoitamassa. Ja jos eka isäntä nauraa uos, kysy toiselta tilalta. Ymmärtäjiäkin löytyy
- Anonyymi
Mulla on oma lehmä ja se asuu karjatilalla. Sen rotu on Holstein ja on tällä hetkellä tiine.
(Puoliks mun) - Anonyymi
Ei oo yhtään outo kysymys. Jos on kiinostunut jostain asiasta nii voihan siihen kysyy muilta neuvoo
- Anonyymi
Ottakaa mieluummin suomenkarjan lehmä- ilmasto ongelmia ei ole tiedossa eikä vihervassarien kapinaa sinua kohtaan.
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen? Jotkut miehet rakastuvat Lehmään ja
naiset Sonniin.- Anonyymi
Helsingissä miehet haluavat sonnin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017513
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?945358- 834987
- 1364364
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113120- 522749
- 462742
- 612357
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112309Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211900