Olen ollut yhen tytön kanssa pian kaksi vuotta yhdessä ja ollaan harkittu seksiä. Ollaan 16vuotiaita. Mä vain pelkään et siihen tämä meidän juttu kaatuu, kun mun peniksen erektiopituus on 10cm. Mitä mieltä te ootte? Se taitaa olla aika pieni.
Onko 10cm riittävä?
17
1752
Vastaukset
- Anonyymi
On tuo kyllä niin pieni, että teidän on parasta odotella vielä pari vuotta sen kasvamista. Muuten on vaarana, että se ei edes pysy tytön sisällä kunnolla, vaan lutrahtaa ennen aikojaan ulos. Ja siitä ei tyttö tykkää. Ehdota hänelle, että katsotaan kahden vuoden päästä uudestaan. Jos hän jättää sinut tämän takia, hän ei alunperinkään ollut sinulle tarkoitettu.
- Anonyymi
Ei taida suhde kestää, jos elimen pituus vain merkitsee eikä elimen omistaja.
Elimellä ei ole mitään väliä vaan sillä miten sitä osaa käyttää tai/ja minkälainen on ihmisenä.- Anonyymi
Ihan vain selvennyksenä, että tyttöystäväni ei oo sitä edes nähnyt erektiossa muuta ku välillä boksereiden läpi ja lepotilassa on nähnyt paljaana vain silloin kun ollaan saunottu ja koska ollaan toistaiseksi saunottu vain isommalla joukolla niin oon erektion pitänyt poissa kaikin keinoin. En tiedä kuinka iso hän olettaa sen erektiossa olevan. Kiitti muuten asiallisista vastauksista👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vain selvennyksenä, että tyttöystäväni ei oo sitä edes nähnyt erektiossa muuta ku välillä boksereiden läpi ja lepotilassa on nähnyt paljaana vain silloin kun ollaan saunottu ja koska ollaan toistaiseksi saunottu vain isommalla joukolla niin oon erektion pitänyt poissa kaikin keinoin. En tiedä kuinka iso hän olettaa sen erektiossa olevan. Kiitti muuten asiallisista vastauksista👍
Mikä sen pituus on lepotilassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sen pituus on lepotilassa?
Lepotilassa joku 8senttiä eli ei edes kauheesti kasva erektiossaz
- Anonyymi
Älä ole huolissasi peniksesi pituudesta, kyllä sillä pystyt tytön tyydyttämään. Et kertonut peniksesi paksuutta eli mikä on halkaisijan mitta sillä. Toinen kysymys on tiedätkö onko tytölläsi jo itsellä kokemusta seksistä jonkun muun poikaystävän kanssa. Jos haluat antaa nämä lisätiedot, niin voisin pikkasen jeesata Sinua jos olet kerran vasta-alkaja. Itselläni on kokemusta takana myös vuoden aviosta.
- Anonyymi
Mä en edes tiedä tarkkaan miten se paksuus mitataan, mutta tyttöystäväni ei ole ollut kenenkään toisenkaan kanssa vielä vaan mä olisin eka. Hän kyl oli ennen mua yhen tyypin kaa yhdessä mut ei ne seksiä harrastanu.
- Anonyymi
Ympäryysmitta tai esim. viivottomilla päältäpäin. Ympäryysmitan saa vaikka narunpätkällä ja sen mittaa sitten mittanauhalla.
- Anonyymi
Katsoin mittanauhalla ja itse sain tulokseksi 6cm. En tiedä mittasinko siis oikein ku ympärysmittaa en ikinä ole ennen mitannut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoin mittanauhalla ja itse sain tulokseksi 6cm. En tiedä mittasinko siis oikein ku ympärysmittaa en ikinä ole ennen mitannut
Mittasitko enne vai jälkee siemensyöksyn?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mittasitko enne vai jälkee siemensyöksyn?
Kiihotin itseäni niin paljon ku pystyin, mittasin ja sen jälkeen laukesin. Tyttöystävän ois tarkoitus tulla huomenna tänne ja vähän pelkään et hän haluaisi jo edetä tässä suhteessa. Tässä tilanne on se, että tyttöystävä painostaa vaikka useinhan taitaa olla toisinpäin. Mäkin toki haluaisin, mutta en halua tuottaa pettymystä hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihotin itseäni niin paljon ku pystyin, mittasin ja sen jälkeen laukesin. Tyttöystävän ois tarkoitus tulla huomenna tänne ja vähän pelkään et hän haluaisi jo edetä tässä suhteessa. Tässä tilanne on se, että tyttöystävä painostaa vaikka useinhan taitaa olla toisinpäin. Mäkin toki haluaisin, mutta en halua tuottaa pettymystä hänelle.
Olet tainnut mennä pedarin ansaan täällä, jos et itse ole sellainen.
Tämä on periaatteessa vakio pedarin versio puhelins*ksistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tainnut mennä pedarin ansaan täällä, jos et itse ole sellainen.
Tämä on periaatteessa vakio pedarin versio puhelins*ksistä.Miksi sinä Jorma 65v sitten olet täällä "neuvomassa" nuoria?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä Jorma 65v sitten olet täällä "neuvomassa" nuoria?
On niin boomer nimi, että sä taisit paljastaa itsesi. :D
- Anonyymi
Olisi ehkä hyvä käydä nuortenexit.fi sivustolla hakemassa neuvoja tällaisiin asioihin eikä täällä pedarien leikkikentällä.
- Anonyymi
Neuvoja täällä voi antaa kuka hyvänsä. Jokainen voi korjailla myös niitä oman kokemuksensa mukaan. On huvittavaa, että yhteen ihmiselämän tärkeimpään kanssakäymiseen kuten seksielämän aloittamiseen ei nuori saa mitään koulutusta. Vanha neuvo, että kyllä luonto tikanpojan puuhun vie, ei ole tätä päivää. Tietysti nuori kokematon poika voi kysellä näistä asioista palstalta kuin palstalta ja sitten verrata vastauksia keskenään.
Lupasin auttaa, niin myös nyt teen. Vastauksesi mukaan peniksesi paksuus on 6 cm eli jotain ympärysmitalta 18-19 cm. Pelkäät, että pituutesi ei ole riittävä. Peniksen paksuus korvaa hyvin pituuden, joten voit olla täysin luottavainen itseesi. Älä tunne minkänlaista alemmuutta mittojesi vuoksi. Kaikki on hyvin.
Kerroit, että 16-vuotias tyttöystävä painostaa Sinua seksiin. Tämä oli yllätys. Yleisemmin tämän ikäiset neitsyttytöt ovat vielä vähän pelokkaita ensiseksiin, koska pelkäävät, ainakin osa heistä, seksistä aiheutuvaa kipua. Toki useimmalle tytölle kai tulee se hetkellinen kipu. Minusta tuntuu, että tyttösi ei ehkä olekaan neitsyt, mutta ei se teidän suhteeseen vaikuta. Koska olet täysin kokematon, niin kerron lisää.
Tärkein asia Sinulla on, että olet hellä ja huomaavainen. Naiset arvostavat sitä eniten. Meidän miespuolisten suurimpia huolenaiheita on oma kestävyys. Sinun iässäsi se usein on huonoimmillaan. Esileikeissä mies kiihottuu usein liika ja siksi penis tyhjenee jo sisäänmeno vaiheessa. Näin ainakin minulle kävi muutama vuosi sitten. Oma kultani oli ymmärtäväinen. Suosittelisin, että juuri ennen seksin aloitusta, kun käyt alapesulla, niin ennen sitä runkkaisit kovimmat painnet alta pois. Näin saat kestävyyttä lisää. Esileikeissä suutelemisella on tärkeä tehtävä. Rintojen lisäksi erittäin herkkää alueetta on kaulanseutu. Samalla joku hellä kuiskaus korvaan saa ihmeitä aikaan. Kun olet omasta mielestäsi jo riittävän pitkällä, ja olet hellästi kokeillut, että tyttösi on jo riittävästi kostunut. Yleisesti myös tyttöä kiihotetaan mieluimmin kielellä kuin sormilla tytönpillusta. Voisi, niin halutettaessasi vielä rauhoitella tyttöäsi, jos tuntuu siltä, että hän on pelokas. Taas kuiskaus korvaan, että lupaat olla hellä ja varovainen. Voit vielä varmistaa myös kysymällä, että joko hän on valmis ja voidaanko jo aloittaa. Luvan saatuasi siirrä sormillasi hellästi häpyhuulet erilleen, jolloin emätinaukko tulee näkyvin. Työntäydy lupauksesi mukaisesti myös hellästi sisään pikkuhiljaa, etkä heti voimalla kokonaan sisään. Älä myös unohda suutelemista. Jos kestävyytesi lopahtaa kesken, niin älä hermostu ja vedä penistä heti ulos. Se kestää Sinun iässäsi vain hetken, kun uusi kovettuminen alkaa ja voita jatkaa yhdyntääsi. Usein tyttö ei saa orkkuja ja siinä tapauksessa Sinun velvollisuutesi on tuottaa se muilla konsteilla. Älä jätä koskaan tyttöä ilman sitä nautintoa. Sen voit tehdä vaikka seuraavasti. Laitat huulesi klitoriksen ympäri ja kielen kärjellä kiihotat sitä pientä nystyrää. Muista laittaa sylkeä kielen päälle sillä kuivalla kielellä se sattuu aivan mahdottomasti. Sama kuin kuivaa terskaasi hieroisi. Voit myös käyttää kahta sormeasi työntämällä sisään ne emättimeen. Sormilla voit "nussia" ja samalla kielelläsi auttaa. Tyttösi saa takuuvarmasti silloin orkut.
Jos haluat hyvän suhteen ja mieluimmin onnellisen avioliiton, niin kysele tytöltäsi mistä hän pitää ja toimi sen mukaan. Älä ole itsekäs, vaan kohtele kultaasi hellästi ja arvostaen. Saat palkaksi onnellisen perhe-elämän ja toisen kunnioituksen.- Anonyymi
Moi Sirkka-Liisa, miten päiväsi kuluvat palvelutalossa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778