Hajusteen haju parvekkeella

Anonyymi

Mitähän voisi tehdä, kun olen lähes siitä asti, kun tähän muutin, kärsiny voimakkaasta hajusteen hajusta parvekkeella?? Olen vuokralla yksityisellä kerrostalossa keskustan tuntumassa. Asunnossa on ihana iso parveke, en voi sitä käyttää aina silloin, kun haluisin, sen hirvittävän hajun takia. Olen puhunut varmaan "miljoona kertaa" hajun aiheuttajalle itselleen ja isännöitsijällekkin, mikään ei auta. Hajun aiheuttaja on n. 77.v. naisihminen, yksin eläjä ja ilkeä kuin mikä. Olen ajatellu tukkia parvekkeen reunustat , mutta niin ei varmaan saa edes tehdä, enkä tiedä auttaisikohan edes.

27

1727

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi voi on se taas ongelma jollakin muuta korpeen asumaan jos ei nokka kestä

• Anonyymi

Muuta keskenäs sen kokkelinokka perhees kanssa.

• Anonyymi00030
        UUSI

Itse asun korvessa, enkä ole allerginen millekkään, mutta on pakko käydä esim. kaupassa eli julkisilla paikoilla. Naiset kippaa hajusteita päällensä aina vain enemmän, kun eivät enää itse haista itseään. Se lemukimara saa voimaan pahoin. En tarkoita sitä, etteikö saisi hajusteita käyttää, mutta vaihtakaa niitä hajujanne, sillä totutte siihen yhteen merkkiin ja kippaatte lisää, kunnes haistatte itse. Sitten on nämä pyykin pesijät, jotka kippaa sitä haisevaa pesuainetta liikaa ja ne vaatteetkin lemuaa kilometrin päähän.
        Parvekkeella nyt ilma vaihtuu, mutta suljetuissa tiloissa ei.

• Anonyymi

Hajusteyliherkkyydet ovat lisääntyneet ja tulevat lisääntymään siinä missä ruoka-aineallergiatkin. Jostain syystä "terveiden" ihmisten on helpompi ymmärtää allergioita, mutta esim hajusteyliherkkyys on vaikeampi ymmärtää. Ennen ei "ymmärretty" masennusta, mutta nykyään ymmärretään paremmin. Joten ehkä yliherkkyysasioistakin aletaan kirjoittamaan jossain vaiheessa järkevämmin, eikä keskitytä vain "sensaatiohakuisesti", joka vain pahentaa ihmisten suhtautumista.

• Anonyymi

Tämä hajusteen haju , joka on parvekkeella , se on niin voimakas haju, kuin olisin itse suihkuttanut omalle parvkkeelle hajua. Kylässä käyneet ihmisetkin ovat ihmetelleet niin voimakasta hajusteen hajua parvekkeellani niin ettei tässä hajuste yliherkkyydestä pelkästään ole kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä hajusteen haju , joka on parvekkeella , se on niin voimakas haju, kuin olisin itse suihkuttanut omalle parvkkeelle hajua. Kylässä käyneet ihmisetkin ovat ihmetelleet niin voimakasta hajusteen hajua parvekkeellani niin ettei tässä hajuste yliherkkyydestä pelkästään ole kyse.

Joo joo äkin tehdas siellä lemuaa

• Anonyymi

No, entäs....auttaako silmä silmästä,hammas hampaasta.

• Anonyymi

Ei auta, kokeiltu on. Eikä sillä tavalla saa sitä vapaata parvekkeen käyttöä haltuun. Kerrostalot täytyisi olla tuoksuvapaita, täysin hajusteeton siis sillä tavalla , ettei kenellekkään aiheudu hajusteista tai tupankan savuista/hajuista minkäänlaista haittaa. Olisikohan joku laki olemassa tämmöiseen ongelmaan? Tästä aiheutuu minulle haittaa. En voi oleskella sellaisessa käryssä, se on terveyshaitta , en voi käyttää vapaasti asuntoon kuuluvaa parveketta, sekin on tietynlainen haitta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei auta, kokeiltu on. Eikä sillä tavalla saa sitä vapaata parvekkeen käyttöä haltuun. Kerrostalot täytyisi olla tuoksuvapaita, täysin hajusteeton siis sillä tavalla , ettei kenellekkään aiheudu hajusteista tai tupankan savuista/hajuista minkäänlaista haittaa. Olisikohan joku laki olemassa tämmöiseen ongelmaan? Tästä aiheutuu minulle haittaa. En voi oleskella sellaisessa käryssä, se on terveyshaitta , en voi käyttää vapaasti asuntoon kuuluvaa parveketta, sekin on tietynlainen haitta.

Voi hemmetti sentään muuta keskelle ei mitään kun noin ärsyttää..
        Kt talossa on hajuja ja tulee aina olemaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole tähän asti ollut mitään ongelmaa asua kerrostalossa. Tämä on ensimmäinen kerta, kun törmään tämmöiseen mielipuoliseen toimintaan, AI NIIN, mä asukin nyt Äänekoskella!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole tähän asti ollut mitään ongelmaa asua kerrostalossa. Tämä on ensimmäinen kerta, kun törmään tämmöiseen mielipuoliseen toimintaan, AI NIIN, mä asukin nyt Äänekoskella!

Se on sun tyhmyyttä kun asut Äkissä ei sinne kukaan täysjärkinen muuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi jokainen haluaa asua kotona ilman mitään naapurin typeriä juttuja, maksaakin vielä rahaa siitä asumisesta. Äly hoi sullekkin kommentoija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut ihmiset pesevät pyykkinsä niin voimakkaasti hajustetuilla pesuaineilla, että herkemmät kärsivät. Olisko naapurilla pyykit kuivumassa parvekkeella? Asun omakotitalossa. Naapurit tykkäävät hajustetuista pyykeistä päätellen voimakkaista tuoksuista. Sen haistaa naapuritontille asti. En ymmärrä, miten voivat käyttää sellaisia vaatteita päällään. Rouva väittää olevansa vielä allerginenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut ihmiset pesevät pyykkinsä niin voimakkaasti hajustetuilla pesuaineilla, että herkemmät kärsivät. Olisko naapurilla pyykit kuivumassa parvekkeella? Asun omakotitalossa. Naapurit tykkäävät hajustetuista pyykeistä päätellen voimakkaista tuoksuista. Sen haistaa naapuritontille asti. En ymmärrä, miten voivat käyttää sellaisia vaatteita päällään. Rouva väittää olevansa vielä allerginenkin.

Täysin samaa mieltä ja kun ne hajusteet pesuaineissa lemuaa ihan myrkylle.

• Anonyymi

Vaihda asuntoa se on helpointapa . Sitähän sinä etsit .

• Anonyymi

Olen ajatelut sitäkin, mutta kun tietäisi asunnon , joka on yhtä hyvässä kunnossa kuin tämä tai jopa parempi. Homeeton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ajatelut sitäkin, mutta kun tietäisi asunnon , joka on yhtä hyvässä kunnossa kuin tämä tai jopa parempi. Homeeton.

Mene takas sinne mistä olet tullutkin hellurei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene takas sinne mistä olet tullutkin hellurei

En mahdu sinne enää....

• Anonyymi

Tässä se nähdään, kun ei tiedä kenelle kirjoittaa. Voi,voi,voi.....

• Anonyymi00026
        UUSI

J

66gokh hyykl okph

• Anonyymi

Tein hajuestoja, tukin ne paikat mistä hajua pääsee ja en enää aukassu parvekelasia samalta puolelta.,niin eikö tämä riivattu alkanu just sieltä hajua tunkemaan mistä ikkunaa aloin pitämään auki. Kiusaamista.

• Anonyymi00023
      UUSI

mulla sama ongelma kun somaliperhe aukaisee oman parvekkeensa oven,niin minun on poistuttava omalta koska lemu on sietämätön.

• Anonyymi00024
        UUSI

Muuta pois sieltä suomalialaisahteesta.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Muuta pois sieltä suomalialaisahteesta.

Kohta jo mediassa varoittavat:alueella esiintyy hajuhaittaa(koskettomalla)

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Kohta jo mediassa varoittavat:alueella esiintyy hajuhaittaa(koskettomalla)

Lavanseudulla haisee lava,ihmiset ovat järkyttyneitä ja kauhuissaan suoliahteessa.

• Anonyymi00027
      UUSI

suoliahteessa haisoo suolikaasu voimakkaasti

• Anonyymi00028
        UUSI

Paperitehtaalta leviää se löyhkä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      104
      1064
    2. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      137
      794
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      197
      730
    4. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      697
    5. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      29
      666
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      65
      659
    7. 47
      620
    8. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      545
    9. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      541
    10. Kuinka hyvin kestäisit?

Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?
      Sinkut
      102
      530
    Aihe