Opettajatar

Anonyymi

Rambolla oli taas se ilme.Huomasin että otsasuoni pullistui oikean silmän yläpuolella.
Hån kiristeli hampaitaan ja siirteli jalkojaan kärsimättömästi.
Kokemuksesta tiesin että kohta räjähtää.Olin joutunut epäonnekseni hänen parikseen liiankin usein.
Viisikymppinen , vieläkin lihaksikas, viiksekäs vanhan liiton vartija oli jo legenda tässä firmassa, oikea Rambo, kuten häntä kutsuttiin,oikeaa nimeä einkai edes muistettu..
Lyhyt pinnainen ja oikea sovinistisika ja varsinainen häntäheikki.
Kun itse olin enemmänkin hiljaista sorttia ja nuorempi,ei kemiat oikein kohdanneet.
Tässä sitä taas oltiin, odottelemassa pankkiholvin oven aikalukon avautumista.
Kolmistaan, Rambo, minä ja pankkineiti.
Oli hiljaista, kiusallista suorastaan mutta pankkineidissä silmä lepäsi.Hän oli melko nuori, vaales ja muodokas. Silmäni eksyivöt vähän väliä noihin kahteen, vaalean villapuseron peittämiin kumpuihin.Siinä hän seisoi vastapäätä meitä hymyillen hieman vaivautuneesti.
Rambokin katseli häntä, hivellen harmaita viiksiään ja nuolaisten välillä huuliaan.
Toisin kuin minulla hönellä ei ollut mitään estoja vaan hän tuijotti nuorta naista päästä jalkoihin pysöhdellen strategisissa kohdissa ,varsinkin rintojen kohdalla ja myös pitkien ,legginsien peittämien säärten kohdalla.
Nuoren neidin posket alkoivat punottaa ja hän vilkuili kelloaan tavantakaa ,samoin kuin minäkin, vielä viisi pitkää minuuttia !
-kyllä nuori nainen osaa olla haluttavan näköinen, puuskahti Rambo ja iski silmää tytölle jonka poskien punerrus syveni hänen yrittäessöön hymyillö neutraalisti.
Katohan ny Eemeli, ookko nähnyt komeempi tissejä missään?
Rambo osoitti vapaalla kädellään vastapäätä metrin päässö seisovan tytön povea ,käsi melkein kiinni siinä.
En vastannut mitään, minua nolotti ja kiroilin itsekseni- saatana, arvasin et toi pervo taas alkaa-
Tytön viileä kuori alkoi pettää,hän punoitti ja yritti peittää hämminkinsä sanomalla- kyllä tää taas kestää-
- joo , mutta onneks sää oot täällä meidän kans, ei tunnu aika nii pitkältä- rambo sanoi ja jatkoi - onkos tytöllä poikakaveria? Täs sul olis kakskin..
Minua hävetti tuo punaniska mutta tilanne alkoi kiihottaa ,varsinkin kun nyt katselin avoimesti tuota nuorta blondia joka seisoi niin lähellä, niin seksikkäänä ja nyt isot rinnat ylpeästi esillä..ilmeisesti rambon sanat olivat saaneet hönetkin hiukan kiihtymään.

3

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuori nainen heilautti pitköt hiuksensa toisen olkapään yli, ne olivat aidosti vaaleat, oikeat eloveena tytön hiukset. Hän ei ollutkaan mikään nössö,sillä hän kohotti kopeasti leukansa ylös niin että tiukka villapaita pullistui äärimmilleen.
      Viileästi pankkineiti sanoi- Teistä olen kuullutkin kollegoilta, sellanen vanha kurttukulli joka esittää kovaakin pukkia .
      Pelkäsin että Rambon verisuoni repeytyisi, se oli nyt tummanpuhuva ja sykki kiivaasti miehen pureskellessa viiksiään naama punaisena hänelläkin.
      Tyttöä mulkoillen Rambo puuskahti- voi tyttöraiska, vai kurttukulli, jos ei olta nyt ton kameran alla niin näyttäsin mikä sieltä housuista löytyy!

      • Anonyymi

        Vaivoin sain pidäteltyä naurunpurskahdusta,tilanne huvitti minua suunnattomasti, kerrankin äijä sai kunnon palautetta,Onneksi en ollut hänen vakiparinsa,

        Tyttö ei vaivautunut vastaamaan, katseli vain Rambon ohi ivallinen ilme kasvoillaan. Mutta kun katselin häntä , tunsin vahvan seksuaalisen jännitteen väreilevän ympärillä pienessä huoneessa ; huolimatta pankkineidin halveksivasta ilmeestä , näin että Rambo oli jollain perverssillä tavalla kiihottanut häntä.Uhkea povi kohoili kiivaasti ja olin erottavina nännit paisuneina puseron alla.
        Huomio aiheutti reaktion myös meikäläisellä; kyllä nuori mies on aina valmis kun verevä narttu on lähellä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaivoin sain pidäteltyä naurunpurskahdusta,tilanne huvitti minua suunnattomasti, kerrankin äijä sai kunnon palautetta,Onneksi en ollut hänen vakiparinsa,

        Tyttö ei vaivautunut vastaamaan, katseli vain Rambon ohi ivallinen ilme kasvoillaan. Mutta kun katselin häntä , tunsin vahvan seksuaalisen jännitteen väreilevän ympärillä pienessä huoneessa ; huolimatta pankkineidin halveksivasta ilmeestä , näin että Rambo oli jollain perverssillä tavalla kiihottanut häntä.Uhkea povi kohoili kiivaasti ja olin erottavina nännit paisuneina puseron alla.
        Huomio aiheutti reaktion myös meikäläisellä; kyllä nuori mies on aina valmis kun verevä narttu on lähellä..

        Neitonen seisoi siinä niin lähellä ,puolen metrin päässä että olisin hyvin ylettynyt tarttumaan noihin kiihottaviin pallukoihin.

        Mutta katselin vain himoiten kuin lapsena karkkikaupan näyteikkunaa ja kyllähön tyttö huomasi sen. Hän laittoi kädet ristiin rinnalleen ja yritti edelleen esittää kylmää naista, katsellen pääni yli hitaasti tikittävää kelloa

        Mutta Ramboa eivät estot vaivanneet Hän katseli kohti holvin päällä olevaa kameraa ja siirtyi sitten metrin päähän kuolleeseen kulmaan .
        -Katsohan tätä tyttö!- Hän veti haalarin vetskarin auki alas asti jolloin alta paljastui yläkropan siniset luotiliivit ja alapäästä lyhyet kirjavat kalsarit sekä paksut karvaiset reidet.
        - kato, kato, onko muka kurttukulli?
        -Ei saatana- nyt se hullu paljastelee täällä!!
        Tästä ei hyvö heilu - ajattelin ja kirosin ääneen- mitä v..tuu sä teet,??!!

        Tyttö jähmettyi kuin Lootin vaimo ja vain tuijotti, hän nuoleskeli huuliaan mutta ei pystynyt puhumaan; Rambon esitys tuli täytenä shokkina , enkä yhtään ihmetellyt sitä.
        Ei mies turhia puhunut,kalsareissa pullisteli varsinainen patukka , lähestulkoon kyynärän pituinen vonkale.
        Tyttl nieleskeli ja tiuskaisi sitten tukahtuneella äänellä - pliis,nyt laitat sen haalaris kiinni ja äkkiä!
        - äläs ny ohan täs vielä pari minuuttii, kattele ny vaan ei oo mikään nysä, eihä,?

        -


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe