Olen lukenut viimeisen viikon aikana kolmesta eri vauvan pahoinpitelytapauksesta, mikä on ollut sydäntä särkevää. Ensimmäisessä tapauksessa oli vauvan oma isä törkeästi pahoinpidellyt 8-kuukauden ikäisen oman vauvansa. Toisessa tapauksessa vauvan isä ja äiti olivat teipanneet tutin vauvan suuhun kiinni. Kolmannessa tapauksessa oli 3-kuukauden ikäisen vauvan päihtyneet isä ja äiti pahoinpidelleet törkeästi oman vauvansa ! Minä toivon ja rukoilen ettei nämä vauvat saaneet mitään pysyviä vammoja, ainakaan aivovauriota. Toivon että nämä kolme vauvaa on huostannotettu pois vanhemiltaan ja ovat nyt jossakin hyvässä sijaiskodissa. Hyvät ihmiset, jos kuulette kovaa vauvan itkua, pitkään jatkuvaa tai itku loppuu yhtä äkkiä, niin menkää aina soittamaan ovikelloa tai soittakaa heti hätänumeroon. Niin voitte pelastaa vauvan vammautumisen tai jopa hengen ! Vauvat ovat niin pieniä, hentoja, suloisia ja viattomia olentoja ja tietenkin täysin puolustuskyvyttömiä. Nyt on taas Vappu tulossa ja jotkut vanhemmat ottavat alkoholia liikaa, ja vauvat ja pienet lapset joutuvat pelkäämään ja kärsimään. Joten puuttukaa lasten hätään ja menkää rohkeasti katsomaan mikä on hätänä lapsella ja soittakaa tarvittaessa hätänumeroon. Lapsi ei pysty itse koskaan puolustautumaan ja lapsen etu on aina tärkeintä.
Vauvojen pahoinpitelyt
Anonyymi
0
708
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932099Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671540YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361200- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava245984Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891