Pelasin pihalla pikkuveljien kanssa ja ase ei yhdessä vaiheessa ase ei enää ampunut vaikka lippaasa oli kuulia luulin että akku on tyhjä latasin mutta ei sönkään jälkeen ampumut avasin rataslaatikon ja käytin rattaat irti ja kasasin takaisin mutta senkään jälkee ei ampumut olen vaihtaa myös suuttimen uuton mutta sekään ei auttanut.
Auttakaa mua pls
Miksi airsoft ase ei ammu
2
86
Vastaukset
- Anonyymi
Tuli vähän samanlainen tilanne vastaan toissapäivänä. Kaikki vaikutti olevan kunnossa mutta pyssy ei inahtanutkaan kun veti liipaisimesta. Akkukotelon kannen ollessa auki, näki että joka kerta kun veti liipasimesta, vilkahti punainen valo kaksi kertaa mutta tosiaan mitään muuta ei tapahtunut. Googletin asiaa ja löysin vinkin, että moottorin johto voisi olla irti...
...ja toden totta, niinhän se olikin. Eli kun avasin kahvan pohjan niin näki heti, että musta johto roikkui irrallaan. Moottorista oli irronnut kontaktikieleke kokonaan ja jäänyt liittimen sisälle. Minulla oli ylimääräistä johtoa, joten kuorin semmoisen 5cm pätkän molemista päistä paljaaksi ja kiinnitin toisen pään sormin kierittämällä moottorin miinunapaan. Toiseen päähän kolvasin kiinni sen irronneen kontaktikielekkeen. Kieleke ei tahtonut pysyä liittimessä, joten yhdistämisen jälkeen vahvistin liitoksen vielä pienellä palalla sähkömiehenteippiä.
Tuon operaation jälkeen pyssy toiminut kaksi päivää (=useamman tunnin) peleissä ihan normaalisti.
Eli, kannattanee tarkastaa vielä ainakin, että moottorin johdot on kiinni. - Anonyymi
Pitääkö ääntä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890