Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hieno otus

Hiphei

mutta valitettavan lyhytikäinen. Rotu on ihmisen sairaan luonteen vuoksi jalostettu niin suureksi, ettei fysiikka kestä kokoa. Luonne toki on upea ja ulkonäkö kunnioitusta herättävän näköinen. Lähipiirissä on useita Tanskandogeja, joten tuttu on. Viime kesänä kaivoin yhdelle haudan, kun takapää lähti leikkiessä sijoiltaan, eikä paikalleen enää saatu. Lääkärin tutkimuksissa paljastui myös, ettei sydän olisi kestänyt enää kuin muutaman viikon korkeintaan. Tämä koira oli 6-vuotias. Kuulemma dogiksi jo vanhus...

7

1272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • man-legally

      jopa allekirjoittaneestakin

      • onnilund

        Olisi aikanaan Upeaa omistaa 4 urosdoggia < harlekiini.keltainen.musta.sininen
        2 narttudoggia keltainen ja sininen ja 1 musta uros 62 kiloinen usan tuonti ja sitten 2 urosta ruotsin ja usan tuonnit ja 1 italian tuontidoggi musta narttu


    • ellupatka

      Omat narttuni olen joutunut päästää pois ennen viiden vuoden ikää, mutta nyt kotona vasta 6kk vanha nerttu, jonka isä porskuttaa rapakon takana ikää 10 vuotta ja isänäiti kanssa ikää 13 vuotta, joten on niitä vanhoja doggejakin liikenteessä. Joten ei kannata yleistää

      • äiti

        mun doggi tyttö eli 11 vuotiaaksi ja oli loppuun saakka tosi virkeä henkisesti.leikkisä, vaikka vanhuuden raihnautta vähän olikin..
        luonne on mitä jaloin ja kiltein..meillä oli myös kissoja ja pennut nukkui dogin kainalossa tyytyväisenä. lapsiin suhtautui hienosti..ihana koira..tosi helppo rotu kasvattaa.ei ongelmia.kunhan saa oman paikan.vaikka sohva tai nojatuoli ja saa vapaasti omaan tahtiin liikkua ja ulkoilla...jos joutuu oleen paljon yksin, niin kärsii ja ikävöi.on niin ihmisrakas luonne.


      • JOS ASUIS YKSIN
        äiti kirjoitti:

        mun doggi tyttö eli 11 vuotiaaksi ja oli loppuun saakka tosi virkeä henkisesti.leikkisä, vaikka vanhuuden raihnautta vähän olikin..
        luonne on mitä jaloin ja kiltein..meillä oli myös kissoja ja pennut nukkui dogin kainalossa tyytyväisenä. lapsiin suhtautui hienosti..ihana koira..tosi helppo rotu kasvattaa.ei ongelmia.kunhan saa oman paikan.vaikka sohva tai nojatuoli ja saa vapaasti omaan tahtiin liikkua ja ulkoilla...jos joutuu oleen paljon yksin, niin kärsii ja ikävöi.on niin ihmisrakas luonne.

        NIIN SILLOIN OIS KOIRA.KOIRIA.JA SITTEN VIELÄ TANSKANDOGGEJAKIN < KOLME
        KAKSI SINISTÄ
        YKSI MUSTA¨¨
        MUSTA SELLAINEN DOGGI OIS IHANA KOIRA JOS ASUIS JOSKUS YKSIN JA SITTEN VIELÄ TYTTÖYSTÄVÄN.AVOVAIMON KANSSA JA SITTEN SEURANA SILLÄ OIS BERNHARDILAINEN.BERNINPAIMENKOIRA.NÖFFI
        JA HARLEKIINI TANSKANDOGGI NARTTU JA NEWFOUNDLANDINKOIRA MUSTA UROS PAINOA 67 KILOA JA SITTEN KOLME SAKSANPAIMENKOIRAA JA SITTE VIELÄ KAKSI SUURSNAUTSERIA


    • man-legally

      AINAKIN MUN MIELESTÄNI.

      • blackmagictiger

        warsinkin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe