Uskon että et

Anonyymi

ajattele mua ollenkaan nainen. En keksi mitään syytä miksi ajattelisit. Olen ollut tyhmä kun olen sellaisesta haaveillut.

69

732

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En niin. Pääni humisee tyhjyyttä.

• Anonyymi

Kyllä ajattelen jos olet vokaalilla alkava mies 😍

• Anonyymi

Mistä sellaisen luulon olet saanut???

• Anonyymi

Mistä sä nyt tuollaista keksit? Olen hulluna sinuun jos oot se ihana.

• Anonyymi

Olen vain kipeänä. Ajattelen silti.

• Anonyymi

Kyl mä ajattelen ainakin häntä. Ihan liikaa. Sitä miestä, joka sanoi, että hän olisi halunnut jäädä. Ja aion selvittää meidän välit vielä.

• Anonyymi

Ajattelen... jatkuvasti. Mutta vaikuttaa että valitsit jonkun toisen. 😔 Mitä minun pitäisi ajatella? Muuta kuin että sydäntäni särkee.

• Anonyymi

En ole kenenkään toisen nainen. Ettäs tiijät.

• Anonyymi

Ajat sitten. Laittelejan noita höpöjä, sulla ei ole mitään maista Tiedän kuka oot?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajat sitten. Laittelejan noita höpöjä, sulla ei ole mitään maista Tiedän kuka oot?

Hauskoja kirjoitusvirheitä kun kännissä yrität.

• Anonyymi

Ihan sanasta sanaan mun ajatukset. Ja musta oli ihanaa kun sanoit mun nimen joskus. Tiedostan välillä raadollisen rehellisesti, et tuli taas vilkas mielikuvitus. Ei ihme et mun lapsillakin on. Ehkä se jopa näkee musta läpi. AMK

• Anonyymi

Ja toi on mulla ehkä vain todellisuus pakoa, että elämässä on edes yksi kaunis juttu, koska muuten kutistunut elämä ja pandemiaakin voi syyttää. Koeta kestää. n->n

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja toi on mulla ehkä vain todellisuus pakoa, että elämässä on edes yksi kaunis juttu, koska muuten kutistunut elämä ja pandemiaakin voi syyttää. Koeta kestää. n->n

Ja ainakin on suvaitsevainen. Sen tiiän.

• Anonyymi

Oletko se ihana vaalea nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitettavasti en. En ihana enkä vaalea. Olisipa ees ripaus ihanaa.

• Anonyymi

❤️❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️❤️

🤸🤸🤸

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi ei mee läpi, kaks naista ei ikinä alkas pelaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä yritä, et ole alunperin vaalea! Käytät irto sellaisia joka paikassa?

• Anonyymi

Ajattelen sua melkein 24/7. Siksi että olet just sinä. Eikä sua voi unohtaa.

• Anonyymi

Jos olet J, niin olen ajatellut jatkuvasti ❤️

• Anonyymi

Kuin myös ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuin myös ❤️

❤️😘

• Anonyymi

Vastailehan vaan itelles.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️😘

Ajatteletteko te KAIKKI siis jiimiestä ?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️😘

😘❤️😘🙃

• Anonyymi

Olet sydämessäni H. Mikäs sille mahtaa. Varattu sydän sinkku-naisella. Sinänsä varaus on iso ja onnellinen asia, ei suurien tunteiden kokeminen ole itsestään selvää. Se mikä tuo asiaan tuon mahtamis-elementin on se, etten usko sinua saavani. Jos sinut olisi mahdollisuus saada, olisin aktiivinen.

Et arvaa miten iso ikävä tässä on ollut. Et ole unohtunut, et ollenkaan. Tekisi mieliä hyppiä ja tanssia riemusta, 10min seurassasi ihan tavallista juttelua saa minut kokemaan onnea ja hyvää oloa. Silti, koska tuo realistinen odotusarvo edes alkuun pääsemisestä on niin pieni (et ole osoittanut haluavasi, vaikkakin pidät minua muuten hyvänä tyyppinä selkeästi), en uskalla päästää tunteita leijumaan. Jos kovin katteettomasti haaveilee, ja tippuu pilvistä, kolahdus maan kamaralle sattuu. Kaipaan siis vain selkeää osoitusta kiinnostuksesta muuten kuin kaveripohjalta. Mopo lähtee kyllä liikkeelle kun uskaltaa painaa kaasua.

• Anonyymi

Missä päin H ?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä päin H ?!

H:lle voisin sanoa, että tahtotilani ei ole muuttunut, vaikka aikaa on kulunut. Voisin sanoa samoin tälläkin hetkellä. Asuinpaikka ei auta tunnistamaan yhtään luotettavammin kuin itse viestini.

• Anonyymi

Kertoisit hieman enemmän

• Anonyymi

Jos olet P niin tunnen ihan samoin ja mikään ei ole esteenä

• Anonyymi

N>N ?

• Anonyymi

Mikään näistä viesteistä ei ole minulle. Tunnisteet ei osu kun ei hosu. ap

• Anonyymi

Niin koska olet sitä mieltä, että toinen ei ajattele sinua. Sinulle kelpaa vaan nainen, joka kirjoittaa ettei kaipaa sinua. Mutta täällä kaikki on toivomassa, että olisit se mies jota he kaipaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin koska olet sitä mieltä, että toinen ei ajattele sinua. Sinulle kelpaa vaan nainen, joka kirjoittaa ettei kaipaa sinua. Mutta täällä kaikki on toivomassa, että olisit se mies jota he kaipaa.

Toivovat että se ketä kaipaavat kirjoittaisi heille. En tunnista itseäni näistä nimikirjaimista enkä puheista. Siksi olen sitä mieltä, ettei kaipaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivovat että se ketä kaipaavat kirjoittaisi heille. En tunnista itseäni näistä nimikirjaimista enkä puheista. Siksi olen sitä mieltä, ettei kaipaa.

Niin, jokainen toivoo kaipaamansa kaipaavan myös. Minä myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, jokainen toivoo kaipaamansa kaipaavan myös. Minä myös.

Mä en toivo hänen kaipaavan näin typerää ukkoa.

• Anonyymi

Minäpä hosun.. melkein aina. Viesti tarkoittaa että ajattelee.
        Nsivusta

• Anonyymi

Ei varmaan osu tämäkään, mutta tulin silti sanomaan että olet alati mielessäni. En vaan voi sille mitään, että pidän sinusta erittäin paljon ja haluaisin tutustua sinuun lähemmin. Tämä hänelle, upealle miehelle, jonka kohtasin tänään.

• Anonyymi

Tänään? Mihin aikoihin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään? Mihin aikoihin?

iltapäivällä.

• Anonyymi

Tulevaa ajattelen, en mennyttä. Exiin ei mitään yhteyttä.

• Anonyymi

Mulla ihan sama. En kaipaa exää vaan ihan hyväpäiväntuttua, johon rakastuin.
        Sivusta vaan kommentoin.

• Anonyymi

En ainakaan kaipaa palstaleikkijää. Sitä aitoa
      ihmistä kaipasin oikeesti kauan...

• Anonyymi

Lopeta leikkiminen sitten. ap.

• Anonyymi

Millon tiedosit varmasti että ajattelin?

• Anonyymi

No nyt on VÄHÄN yhteys katkennut. .... En siis joka päivä mieti mutta usein kylläkin.

Mutta mites siä tännään??

Wappu....??

Mulla ei kotoilua kummempoo, mut syömistä ja juomista on päiväks ja tupakkoo...

Telkku, netti, musiikki, piha ja sauna. Nam😘😜

Hauskoo wappuva siullekkiin,,,männeekö sulla miten nyt?

• Anonyymi

Siis sinähän oot osa elämääni

Toivon kuuluvani elämääsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis sinähän oot osa elämääni

Toivon kuuluvani elämääsi

Surrur

Sir

Surrurrrrr

• Anonyymi

Näin se monesti on, itselläkin mielikuvat tehneet temput monesti. Aina jäänyt ilman mieleistä totuutta. Aloitteellisuutta antanut, mut huonoin tuloksin selvinnyt niistä. Odottavan aika on pitkä ellei lopullinenkin?

• Eräs ensimmäistä kertaa alkusyksystä 2017 tapaamani mies sai parin seuraavan vuoden aikana pitkään kylmänä olleen sydämeni lämpenemään, ja lopulta roihahtamaan liekkeihin, ja jota kukaan muu ei saanut sitä ennen eikä ole saanut sen jälkeenkään aikaan.

Esteitä ja hidasteita on jonkin verran, mutta edes se, ettei yli vuoteen ole ollut mahdollisuuksia nähdä kunnolla, saa mieltäni unohtamaan ja ajatuksia katoamaan hänestä. Vaikka hyvin todennäköisesti ei meistä tule koskaan mitään, olen silti kiitollinen hänelle siitä, että sydämeni on taas kuuman lämmin.

• Anonyymi

Vale!

• Anonyymi kirjoitti:

Vale!

Perustele miksi mun kirjoitus on vale?

• Anonyymi

Sun haaveilusi on katos vähän liian voimakasta, jätit minut mielummin jonnekin jalkoihin jo ajat sitten.

• Anonyymi

Onko se nainen koskaan sinua ajatellut? (Tietääksesi)

• Anonyymi

Näitkö häntä tänään, naista joka ei sinusta haaveile?

• Anonyymi

En tiedä kuka olet joten en voi ajatella sinua. Minun kiinnostaa sellaiset minulle nimettömät ihmiset, joita olen jossain nähnyt. Aika näyttää mitä tulee tapahtumaan.

• Anonyymi

Jospa oma kurja olosi vain niin luulee että hän ei välitä ja totuus onkin toisin.

• Anonyymi

No nää sun hommas ovat kyllä kieltämättä täyttäneet tarkoituksensa, yskän ymmärtää jo tyhmempikin.

• Anonyymi

Mikään ei vieläkään minulle. t. ap.

• Anonyymi

Täälläkö yrität selvittää ajatteleeko hän sinua? Tyhjän kanssa on hyvä työskennellä.

• Anonyymi

No millainen on tämä nainen ketä kaipaat?

• Anonyymi

Kaipaamasi nainen ei täällä mitä suuremmalla todennäköisyydellä ole. Kannattaa ratkoa asiat tuolla irl.

• Anonyymi

Näit hänet tänään. Siinä sulle.

• Anonyymi

Mä ajattelen sua koko ajan

• Anonyymi

Jotain toista ajattelet kuitenkin enkä halua puhua siksi sulle ja olen vihainen ja surullinen. Mutta tämäkään ei ole minulle vaan toiselle. t.ap

• Anonyymi

Kuka olet? Ajattelen miestä koko ajan. Hukkaan menee, jos noin ajattelisi kuten ap.

• Anonyymi

Tämäkään ei ole sulle ap. Luin vasta nyt tuon läpi. Olin sinne aiemminkin kommentoinut itsekin. EI siis sulle ap tuokaan.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2802
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      353
      2574
    3. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      56
      2265
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      35
      2194
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      25
      1733
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1629
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      47
      1504
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1449
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1395
    10. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1213
    Aihe