ajattele mua ollenkaan nainen. En keksi mitään syytä miksi ajattelisit. Olen ollut tyhmä kun olen sellaisesta haaveillut.
Uskon että et
69
732
Vastaukset
- Anonyymi
En niin. Pääni humisee tyhjyyttä.
- Anonyymi
Kyllä ajattelen jos olet vokaalilla alkava mies 😍
- Anonyymi
Mistä sellaisen luulon olet saanut???
- Anonyymi
Mistä sä nyt tuollaista keksit? Olen hulluna sinuun jos oot se ihana.
- Anonyymi
Olen vain kipeänä. Ajattelen silti.
- Anonyymi
Kyl mä ajattelen ainakin häntä. Ihan liikaa. Sitä miestä, joka sanoi, että hän olisi halunnut jäädä. Ja aion selvittää meidän välit vielä.
- Anonyymi
Ajattelen... jatkuvasti. Mutta vaikuttaa että valitsit jonkun toisen. 😔 Mitä minun pitäisi ajatella? Muuta kuin että sydäntäni särkee.
- Anonyymi
En ole kenenkään toisen nainen. Ettäs tiijät.
- Anonyymi
Ajat sitten. Laittelejan noita höpöjä, sulla ei ole mitään maista Tiedän kuka oot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajat sitten. Laittelejan noita höpöjä, sulla ei ole mitään maista Tiedän kuka oot?
Hauskoja kirjoitusvirheitä kun kännissä yrität.
- Anonyymi
Ihan sanasta sanaan mun ajatukset. Ja musta oli ihanaa kun sanoit mun nimen joskus. Tiedostan välillä raadollisen rehellisesti, et tuli taas vilkas mielikuvitus. Ei ihme et mun lapsillakin on. Ehkä se jopa näkee musta läpi. AMK
- Anonyymi
Ja toi on mulla ehkä vain todellisuus pakoa, että elämässä on edes yksi kaunis juttu, koska muuten kutistunut elämä ja pandemiaakin voi syyttää. Koeta kestää. n->n
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toi on mulla ehkä vain todellisuus pakoa, että elämässä on edes yksi kaunis juttu, koska muuten kutistunut elämä ja pandemiaakin voi syyttää. Koeta kestää. n->n
Ja ainakin on suvaitsevainen. Sen tiiän.
- Anonyymi
Oletko se ihana vaalea nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti en. En ihana enkä vaalea. Olisipa ees ripaus ihanaa.
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️
🤸🤸🤸
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi ei mee läpi, kaks naista ei ikinä alkas pelaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä yritä, et ole alunperin vaalea! Käytät irto sellaisia joka paikassa?
- Anonyymi
Ajattelen sua melkein 24/7. Siksi että olet just sinä. Eikä sua voi unohtaa.
- Anonyymi
Jos olet J, niin olen ajatellut jatkuvasti ❤️
- Anonyymi
Kuin myös ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin myös ❤️
❤️😘
- Anonyymi
Vastailehan vaan itelles.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️😘
Ajatteletteko te KAIKKI siis jiimiestä ?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️😘
😘❤️😘🙃
- Anonyymi
Olet sydämessäni H. Mikäs sille mahtaa. Varattu sydän sinkku-naisella. Sinänsä varaus on iso ja onnellinen asia, ei suurien tunteiden kokeminen ole itsestään selvää. Se mikä tuo asiaan tuon mahtamis-elementin on se, etten usko sinua saavani. Jos sinut olisi mahdollisuus saada, olisin aktiivinen.
Et arvaa miten iso ikävä tässä on ollut. Et ole unohtunut, et ollenkaan. Tekisi mieliä hyppiä ja tanssia riemusta, 10min seurassasi ihan tavallista juttelua saa minut kokemaan onnea ja hyvää oloa. Silti, koska tuo realistinen odotusarvo edes alkuun pääsemisestä on niin pieni (et ole osoittanut haluavasi, vaikkakin pidät minua muuten hyvänä tyyppinä selkeästi), en uskalla päästää tunteita leijumaan. Jos kovin katteettomasti haaveilee, ja tippuu pilvistä, kolahdus maan kamaralle sattuu. Kaipaan siis vain selkeää osoitusta kiinnostuksesta muuten kuin kaveripohjalta. Mopo lähtee kyllä liikkeelle kun uskaltaa painaa kaasua.- Anonyymi
Missä päin H ?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin H ?!
H:lle voisin sanoa, että tahtotilani ei ole muuttunut, vaikka aikaa on kulunut. Voisin sanoa samoin tälläkin hetkellä. Asuinpaikka ei auta tunnistamaan yhtään luotettavammin kuin itse viestini.
- Anonyymi
Kertoisit hieman enemmän
- Anonyymi
Jos olet P niin tunnen ihan samoin ja mikään ei ole esteenä
- Anonyymi
N>N ?
- Anonyymi
Mikään näistä viesteistä ei ole minulle. Tunnisteet ei osu kun ei hosu. ap
- Anonyymi
Niin koska olet sitä mieltä, että toinen ei ajattele sinua. Sinulle kelpaa vaan nainen, joka kirjoittaa ettei kaipaa sinua. Mutta täällä kaikki on toivomassa, että olisit se mies jota he kaipaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin koska olet sitä mieltä, että toinen ei ajattele sinua. Sinulle kelpaa vaan nainen, joka kirjoittaa ettei kaipaa sinua. Mutta täällä kaikki on toivomassa, että olisit se mies jota he kaipaa.
Toivovat että se ketä kaipaavat kirjoittaisi heille. En tunnista itseäni näistä nimikirjaimista enkä puheista. Siksi olen sitä mieltä, ettei kaipaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivovat että se ketä kaipaavat kirjoittaisi heille. En tunnista itseäni näistä nimikirjaimista enkä puheista. Siksi olen sitä mieltä, ettei kaipaa.
Niin, jokainen toivoo kaipaamansa kaipaavan myös. Minä myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, jokainen toivoo kaipaamansa kaipaavan myös. Minä myös.
Mä en toivo hänen kaipaavan näin typerää ukkoa.
- Anonyymi
Minäpä hosun.. melkein aina. Viesti tarkoittaa että ajattelee.
Nsivusta
- Anonyymi
Ei varmaan osu tämäkään, mutta tulin silti sanomaan että olet alati mielessäni. En vaan voi sille mitään, että pidän sinusta erittäin paljon ja haluaisin tutustua sinuun lähemmin. Tämä hänelle, upealle miehelle, jonka kohtasin tänään.
- Anonyymi
Tänään? Mihin aikoihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään? Mihin aikoihin?
iltapäivällä.
- Anonyymi
Tulevaa ajattelen, en mennyttä. Exiin ei mitään yhteyttä.
- Anonyymi
Mulla ihan sama. En kaipaa exää vaan ihan hyväpäiväntuttua, johon rakastuin.
Sivusta vaan kommentoin.
- Anonyymi
En ainakaan kaipaa palstaleikkijää. Sitä aitoa
ihmistä kaipasin oikeesti kauan...- Anonyymi
Lopeta leikkiminen sitten. ap.
- Anonyymi
Millon tiedosit varmasti että ajattelin?
- Anonyymi
No nyt on VÄHÄN yhteys katkennut. .... En siis joka päivä mieti mutta usein kylläkin.
Mutta mites siä tännään??
Wappu....??
Mulla ei kotoilua kummempoo, mut syömistä ja juomista on päiväks ja tupakkoo...
Telkku, netti, musiikki, piha ja sauna. Nam😘😜
Hauskoo wappuva siullekkiin,,,männeekö sulla miten nyt?- Anonyymi
Siis sinähän oot osa elämääni
Toivon kuuluvani elämääsi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis sinähän oot osa elämääni
Toivon kuuluvani elämääsiSurrur
Sir
Surrurrrrr
- Anonyymi
Näin se monesti on, itselläkin mielikuvat tehneet temput monesti. Aina jäänyt ilman mieleistä totuutta. Aloitteellisuutta antanut, mut huonoin tuloksin selvinnyt niistä. Odottavan aika on pitkä ellei lopullinenkin?
Eräs ensimmäistä kertaa alkusyksystä 2017 tapaamani mies sai parin seuraavan vuoden aikana pitkään kylmänä olleen sydämeni lämpenemään, ja lopulta roihahtamaan liekkeihin, ja jota kukaan muu ei saanut sitä ennen eikä ole saanut sen jälkeenkään aikaan.
Esteitä ja hidasteita on jonkin verran, mutta edes se, ettei yli vuoteen ole ollut mahdollisuuksia nähdä kunnolla, saa mieltäni unohtamaan ja ajatuksia katoamaan hänestä. Vaikka hyvin todennäköisesti ei meistä tule koskaan mitään, olen silti kiitollinen hänelle siitä, että sydämeni on taas kuuman lämmin.- Anonyymi
Vale!
- Anonyymi
Sun haaveilusi on katos vähän liian voimakasta, jätit minut mielummin jonnekin jalkoihin jo ajat sitten.
- Anonyymi
Onko se nainen koskaan sinua ajatellut? (Tietääksesi)
- Anonyymi
Näitkö häntä tänään, naista joka ei sinusta haaveile?
- Anonyymi
En tiedä kuka olet joten en voi ajatella sinua. Minun kiinnostaa sellaiset minulle nimettömät ihmiset, joita olen jossain nähnyt. Aika näyttää mitä tulee tapahtumaan.
- Anonyymi
Jospa oma kurja olosi vain niin luulee että hän ei välitä ja totuus onkin toisin.
- Anonyymi
No nää sun hommas ovat kyllä kieltämättä täyttäneet tarkoituksensa, yskän ymmärtää jo tyhmempikin.
- Anonyymi
Mikään ei vieläkään minulle. t. ap.
- Anonyymi
Täälläkö yrität selvittää ajatteleeko hän sinua? Tyhjän kanssa on hyvä työskennellä.
- Anonyymi
No millainen on tämä nainen ketä kaipaat?
- Anonyymi
Kaipaamasi nainen ei täällä mitä suuremmalla todennäköisyydellä ole. Kannattaa ratkoa asiat tuolla irl.
- Anonyymi
Näit hänet tänään. Siinä sulle.
- Anonyymi
Mä ajattelen sua koko ajan
- Anonyymi
Jotain toista ajattelet kuitenkin enkä halua puhua siksi sulle ja olen vihainen ja surullinen. Mutta tämäkään ei ole minulle vaan toiselle. t.ap
- Anonyymi
Kuka olet? Ajattelen miestä koko ajan. Hukkaan menee, jos noin ajattelisi kuten ap.
- Anonyymi
Tämäkään ei ole sulle ap. Luin vasta nyt tuon läpi. Olin sinne aiemminkin kommentoinut itsekin. EI siis sulle ap tuokaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422802Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423532574Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562265- 352194
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251629- 471504
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa641213