Moikka,
Sattuisiko kenelläkään olemaan kokemusta tästä palvelusta näin vuokralaisen näkökulmasta? https://fiksuvuokraus.fi/
Ystäväni ainakin kovasti suositteli!
Uusi asunto hakusessa
5
6256
Vastaukset
- Anonyymi
Ei valitettavasti vuokralaisena, mutta vuokranantajana kylläkin! Tuolloin toimi hyvin ja voisi kuvitella, että prosessi on aika samanlainen vuokralaisellekin. Fiksuvuokraus on vuokraustoiminnan startup ja hakemisesta ja näytön sopimisesta on tehty kevyt mobiiliprosessi. Toiminut itsellä Vantaalla 3x vuokrauksessa nopeammin kuin tavalliset kilpailijansa.
- Anonyymi
Heillä on heikoyt turvajärjestelyt. Keräävät kuvia ajokorteista ja heiltä vuotaa tietoa. Oma ajokorttini on vuotanut, ompa kiva kun en saa kohta luottoa mistään… heillä ei myöskään ole mitään puhelinpalvelua enää, vaikka puhelinnumero on sivuilla niin se on poistettu käytöstä.
- Anonyymi
Juuri näin. Vuotavat yhteydenottajien tiedot ties minne.
- Anonyymi
Yritin soittaa tänään heidän numeroon.
Tuuttaa vain varattua.
Heikolta näyttää palvelut. - Anonyymi
Huonoa kokemusta on! Ämpärifirmalta vaikuttaa. Oikotie Asunnot ilmeisesti välitti tietoni Fiksu vuokraukselle. Sain FV:ltä s-postia, jossa oli linkki millä pääsisi näyttöä sopimaan. Eipä tullut näyttöpäivää vaan omituisilta tahoilta linkkejä puhelimeeni. Näillä olisi päässyt jälleen Fiksu Vuokrauksen kanssa yhteyteen vaan en avannut niitä. Huonot suojaukset heillä tai sitten on pelkkä kalastelufirma!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057