Tässä tulee tiedätte kyllä mitä.
Patsastelulanka
27
776
Vastaukset
- Anonyymi
Laita saman tien sen vappuaukeaman ratkaisukin tänne niin ei tarvitse itse hikoilla vaan voi keskittyä siman lipittämiseen.
🎈🎉🎈🎉🎈 - Anonyymi
patsastella
kävellä suorana, rinta pystyssä, juhlallisena, koppavana.
Kunniamerkkeineen patsastelevat juhlavieraat.- Anonyymi
Talitiaiskoiras reviirillään ja onomatopoeettinen ilmaisu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talitiaiskoiras reviirillään ja onomatopoeettinen ilmaisu.
Telebantaistelija on sotinut Afganistanissa ja torilla ei käy kammoiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Telebantaistelija on sotinut Afganistanissa ja torilla ei käy kammoiset.
Arinalle laitetaan saunapuut, mupetti on elukka ja keskustassa on usein torikatu. Kanasta saa siipipalat, auti on anti ja kanarialla on kiva lomailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arinalle laitetaan saunapuut, mupetti on elukka ja keskustassa on usein torikatu. Kanasta saa siipipalat, auti on anti ja kanarialla on kiva lomailla.
Vanilliini antaa makua, karhuista voi tehdä koplan ja Altti Alarotu hyppäsi seivästä.
- Anonyymi
Mikä on sanojen auti/anti yhteys?
- Anonyymi
Antti Autti
- Anonyymi
Räppäri ja Muurinen osio jäljellä. Vaihtoehtoja on muttei osu.
- Anonyymi
Lähtisinpä väittämään että ko. räppäri on se ela aka. Elastinen. Muuriseen tyrkytän väkisin Teemua, mutta sitten tuleekin ongelma.
Kartalla kulmikas on yleensä utah, mutta enpä tiedä mikä se nyt on.
Seuraava ongelma on vauhdikasta ....
Sitten vielä atsa naha vihje!!! Mulla lukee siinä iittala, mutten ymmärrä miksi?? Mitä vihje tarkoittaa. - Anonyymi
Texas taitaa olla Trumpin jäljiltä muurinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtisinpä väittämään että ko. räppäri on se ela aka. Elastinen. Muuriseen tyrkytän väkisin Teemua, mutta sitten tuleekin ongelma.
Kartalla kulmikas on yleensä utah, mutta enpä tiedä mikä se nyt on.
Seuraava ongelma on vauhdikasta ....
Sitten vielä atsa naha vihje!!! Mulla lukee siinä iittala, mutten ymmärrä miksi?? Mitä vihje tarkoittaa.Sama juttu tuo Iittala, ei aukene logiikka.
- Anonyymi
Mitä mahtaa olla kaivettuna hiekkaan porissa?
- Anonyymi
Saattaa olla taku.
- Anonyymi
Alhaalla nuo eläimet? Vauhdikasta? Sit olisi aika lähteä simailee
- Anonyymi
Esiisät ne eläimet on.
- Anonyymi
Häsäys se vasta vauhdikasta onkin.
- Anonyymi
Eli en tajua vastauksista Iittalaa enkä takua. Jos joku osaa suomentaa otetaan kiitollisena vastaan.
Pitäisköhän minunkin lukea mitä tähän ja aiempiin paljasteluihin on laitettu. Ei ole ollut juuri lainkaan aikaa ratkoa nimittäin.
- Anonyymi
Kukaan ei näe, jos luet niitä, ellet itse mene paljastamaan.
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei näe, jos luet niitä, ellet itse mene paljastamaan.
Eipä. Itsestä vähän tuntuisi nololta käyttää paljastelua, mutta en ole ehtinyt ja en ole itse asiassa pystynyt viime aikoina ratkomaan koviksia. Ne vaativat liikaa aikaa ja liikaa aivotoimintaa. Koodaus vie lähes kaikki aivotoimintaresurssit. Koodausongelmien selvittelyä ja koviksia ei voi sovittaa helpolla yhteen. 2½-tason kovis voi vielä mennä osatehoilla, mutta ei Hyvösen täyskovis. En ole pystynyt keskittymään siihen riittävästi, joten se on jäänyt ratkomatta. Koodausongelmat vaativat "tietokoneeltani" enemmän tehoja kuin täyskolmosten ratkonta. Saa nähdä koska niitä pystyy taas ratkomaan.
- Anonyymi
Nostattelen tässä vielä näitä sanaselityksiä. Jos jollakin on sisäpiirin tietoa vastaus sanoille iittala ja taku, niin ottaisin kiitollisena vastaan logiikan.
- Anonyymi
Jäi itsellenikin epäselväksi se iittala juttu, mutta perustelin Pori vihjettä sillä, että Pori kuuluu saTAKUntaan. Ei ehkä ihan loistavin vihje minun mielestäni ja toki tämä logiikkakin voi ontua.
Mutta näillä minä etenin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäi itsellenikin epäselväksi se iittala juttu, mutta perustelin Pori vihjettä sillä, että Pori kuuluu saTAKUntaan. Ei ehkä ihan loistavin vihje minun mielestäni ja toki tämä logiikkakin voi ontua.
Mutta näillä minä etenin.Kyllä se Takun ympärillä oleva santa on nasevasti selitetty, että eipä onnu pätkääkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se Takun ympärillä oleva santa on nasevasti selitetty, että eipä onnu pätkääkään.
Kiitos tästä, jos vielä sais yhtäläisen selityksen sille Iittalalle. Sanariksen ketjussa joku oli huokaillut vihjeestä olevan liikaa kikkailua tms. Mutta en saa mistään päästä kiinni.
- Anonyymi
ha a NASTA = alat tii
- Anonyymi
Siis vau!!!!! Respect. Kiitos ihan tuhannesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389