Patsastelulanka

Anonyymi

Tässä tulee tiedätte kyllä mitä.

27

776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laita saman tien sen vappuaukeaman ratkaisukin tänne niin ei tarvitse itse hikoilla vaan voi keskittyä siman lipittämiseen.

🎈🎉🎈🎉🎈

• Anonyymi

patsastella

kävellä suorana, rinta pystyssä, juhlallisena, koppavana.
      Kunniamerkkeineen patsastelevat juhlavieraat.

• Anonyymi

Talitiaiskoiras reviirillään ja onomatopoeettinen ilmaisu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Talitiaiskoiras reviirillään ja onomatopoeettinen ilmaisu.

Telebantaistelija on sotinut Afganistanissa ja torilla ei käy kammoiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Telebantaistelija on sotinut Afganistanissa ja torilla ei käy kammoiset.

Arinalle laitetaan saunapuut, mupetti on elukka ja keskustassa on usein torikatu. Kanasta saa siipipalat, auti on anti ja kanarialla on kiva lomailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arinalle laitetaan saunapuut, mupetti on elukka ja keskustassa on usein torikatu. Kanasta saa siipipalat, auti on anti ja kanarialla on kiva lomailla.

Vanilliini antaa makua, karhuista voi tehdä koplan ja Altti Alarotu hyppäsi seivästä.

• Anonyymi

Mikä on sanojen auti/anti yhteys?

• Anonyymi

Antti Autti

• Anonyymi

Räppäri ja Muurinen osio jäljellä. Vaihtoehtoja on muttei osu.

• Anonyymi

Lähtisinpä väittämään että ko. räppäri on se ela aka. Elastinen. Muuriseen tyrkytän väkisin Teemua, mutta sitten tuleekin ongelma.
        Kartalla kulmikas on yleensä utah, mutta enpä tiedä mikä se nyt on.
        Seuraava ongelma on vauhdikasta ....
        Sitten vielä atsa naha vihje!!! Mulla lukee siinä iittala, mutten ymmärrä miksi?? Mitä vihje tarkoittaa.

• Anonyymi

Texas taitaa olla Trumpin jäljiltä muurinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähtisinpä väittämään että ko. räppäri on se ela aka. Elastinen. Muuriseen tyrkytän väkisin Teemua, mutta sitten tuleekin ongelma.
        Kartalla kulmikas on yleensä utah, mutta enpä tiedä mikä se nyt on.
        Seuraava ongelma on vauhdikasta ....
        Sitten vielä atsa naha vihje!!! Mulla lukee siinä iittala, mutten ymmärrä miksi?? Mitä vihje tarkoittaa.

Sama juttu tuo Iittala, ei aukene logiikka.

• Anonyymi

Mitä mahtaa olla kaivettuna hiekkaan porissa?

• Anonyymi

Saattaa olla taku.

• Anonyymi

Alhaalla nuo eläimet? Vauhdikasta? Sit olisi aika lähteä simailee

• Anonyymi

Esiisät ne eläimet on.

• Anonyymi

Häsäys se vasta vauhdikasta onkin.

• Anonyymi

Eli en tajua vastauksista Iittalaa enkä takua. Jos joku osaa suomentaa otetaan kiitollisena vastaan.

• Pitäisköhän minunkin lukea mitä tähän ja aiempiin paljasteluihin on laitettu. Ei ole ollut juuri lainkaan aikaa ratkoa nimittäin.

• Anonyymi

Kukaan ei näe, jos luet niitä, ellet itse mene paljastamaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei näe, jos luet niitä, ellet itse mene paljastamaan.

Eipä. Itsestä vähän tuntuisi nololta käyttää paljastelua, mutta en ole ehtinyt ja en ole itse asiassa pystynyt viime aikoina ratkomaan koviksia. Ne vaativat liikaa aikaa ja liikaa aivotoimintaa. Koodaus vie lähes kaikki aivotoimintaresurssit. Koodausongelmien selvittelyä ja koviksia ei voi sovittaa helpolla yhteen. 2½-tason kovis voi vielä mennä osatehoilla, mutta ei Hyvösen täyskovis. En ole pystynyt keskittymään siihen riittävästi, joten se on jäänyt ratkomatta. Koodausongelmat vaativat "tietokoneeltani" enemmän tehoja kuin täyskolmosten ratkonta. Saa nähdä koska niitä pystyy taas ratkomaan.

• Anonyymi

Nostattelen tässä vielä näitä sanaselityksiä. Jos jollakin on sisäpiirin tietoa vastaus sanoille iittala ja taku, niin ottaisin kiitollisena vastaan logiikan.

• Anonyymi

Jäi itsellenikin epäselväksi se iittala juttu, mutta perustelin Pori vihjettä sillä, että Pori kuuluu saTAKUntaan. Ei ehkä ihan loistavin vihje minun mielestäni ja toki tämä logiikkakin voi ontua.
        Mutta näillä minä etenin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäi itsellenikin epäselväksi se iittala juttu, mutta perustelin Pori vihjettä sillä, että Pori kuuluu saTAKUntaan. Ei ehkä ihan loistavin vihje minun mielestäni ja toki tämä logiikkakin voi ontua.
        Mutta näillä minä etenin.

Kyllä se Takun ympärillä oleva santa on nasevasti selitetty, että eipä onnu pätkääkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se Takun ympärillä oleva santa on nasevasti selitetty, että eipä onnu pätkääkään.

Kiitos tästä, jos vielä sais yhtäläisen selityksen sille Iittalalle. Sanariksen ketjussa joku oli huokaillut vihjeestä olevan liikaa kikkailua tms. Mutta en saa mistään päästä kiinni.

• Anonyymi

ha a NASTA = alat tii

• Anonyymi

Siis vau!!!!! Respect. Kiitos ihan tuhannesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe