Kaikki käyneet kertokaa paikasta esim. hotellin sijainti, palvelu ym. ja paikko ja joissa kannattaa käydä!
vielä kysyisin hintatasosta kun kalliiksi väitetään... :/ ja kuinka lämmintä on santorinilla lokakuussa? koska silloin olemme lähdössä...
Kiitos jo etukäteen =)
Santorini/ kamari/ hotelli santellini
4
1210
Vastaukset
- Santorinille
En osaa vielä vastata kysymyksiisi, koska menen myös ekaa kertaa Santorinille, mutta odotappas toukokuun loppupuolelle, kun tulemme takaisin, saat tuoreita vastauksia! Nappaan muistiin tuon hotellinne nimen, jos vaikka törmään, käväisen pällistelemässä miltä näyttää. Itse menemme huoneistohotelli Argoon, myöskin Kamarin kylään. Laitan ylös myös hyviä ravintoloita, voidaan sitten vaikka vaihdella s-postiosotteita kun palaan, saat kunnon matkakertomuksen. t. Päivi
- menossa
niin että kiitosta vain. =)
- Äiti
sillä olen menossa samaan hotelli Santelliniin lokakuun lopussa lasteni kanssa. odotan innolla juttuasi saarelta kun ekaa kertaa sinne olen menossa. Kauniiksi kehutaan. Kannattaa käydä myös www.kreikka.net -sivuilla :)
- Miska
Äiti kirjoitti:
sillä olen menossa samaan hotelli Santelliniin lokakuun lopussa lasteni kanssa. odotan innolla juttuasi saarelta kun ekaa kertaa sinne olen menossa. Kauniiksi kehutaan. Kannattaa käydä myös www.kreikka.net -sivuilla :)
Ihan o.k. paikka, ranta pikkukiveä. Kannattaa ottaa jotkut uimatossut mukaan, meren pohja on erittäin epätasainen ja liukas. Olin Santorinilla syyskuussa, silloin oli pari päivää todella lämmintä mutta loppuviikoksi tuli joku kylmä rintama ja tuuli tosi kylmästi. Eli lämmintä mukaan ainakin illaksi. Oia on todella kaunis ja kannattaa käydä myös siellä Nea Kamenilla ja kuumilla lähteillä uimassa. Sinne tehdään veneretkiä. Samoin punaista hiekkaa oleva ranta, en muista nimeä, on kiva, skootterilla pääsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272594Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271406- 1011359
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59995